Gå til innhold

Direkte løgn av TV2-nettavisen

Anbefalte innlegg

Gjest YoungG
Skrevet

Dette er kansje ikke så intressant, men jeg kunne ikke la vær å irritere meg.

Alle vet hvorfor tv2-nettavisen skal sverte dette selskapet, men det at de skriver direkte løgner er injurierende.Har de betalt en stakkar for å lyve?Eller fått evneveike medlemmer(hehe)til å gå god for løgnen på tv?

Og det de bla skriver i sin reportasje er dette:

"Penger fra flere av medlemmenes betalingskort og kontoer har også forsvunnet, ifølge medlemmenes eget diskusjonsforum."

Dette er en komentar som er tatt ut av diskusjonssammenhengen, leser man alt m/alle svar vil det bli et helt annet bilde.

Slik jeg leser det: Det ble noe surr med utbetalinger en periode, slik at noen fikk utbetalt for mye og noen fikk for lite.Dette ble det rettet på, slik at de som hadde fått for mye ble trukket de pengene de ikke skulle hatt, mens de andre som fikk for lite fikk tilbake det de skulle hatt.

Ingen tjente på det eller brukte disse pengene, det skjedde bare en feil i datasystemene, som det ble rettet på.

Jeg er ellers ikke noe imponert over hverken disse nettverksselskapene eller norsk tipping(sleipe igler alle som en), men det finnes måte på for hvordan tv2/Nettavisen kan vri på ting i sin favør.Sleipt!Hva finner de på etter programmet er sendt?Blir intressant å se fortsettelsen på hva de koker sammen!

Håperhåperhåper Norsk tipping mister sitt monopol, slik at det kommer mange flere konkurrenter inn på spillmarkedet.

Gjest anti-spiller
Skrevet

Jeg syntes hjelper deg-programmet var forvirrende. Mye handlet om at lotteritilsynet mener WGI driver ulovlig markedsføring. Javel, det er nå en ting.

Så kom dette du nevner med penger som forsvant fra konti.

Og til slutt det jeg var mest interessert i, nemlig at noen er blitt hindret fra å få ut pengene sine. I mitt tilfelle fungerer ikke passordet jeg laget da jeg meldte meg inn, og jeg må faxe og styre for å få det opplyst. Er spent på om jeg i det hele tatt får noe svar. Jeg satset 5000 for moro skyld, og det var jeg forberedt på å miste, men vil gjerne har ut det jeg har der likevel.

Vet du noe om det, altså passord (secret answer) som ikke stemmer ved overføring fra My account til en ekstern bankkonto?

Gjest QuePasta
Skrevet

"Jeg er ellers ikke noe imponert over hverken disse nettverksselskapene eller norsk tipping(sleipe igler alle som en)"

Norsk Tipping kan ikke sammenlignes med de andre selskapene. Norsk Tipping eies av deg (og meg), og fordeler midler til samfunnet.

Gjest tjohooo
Skrevet

Og at de ikke engang gikk til rett firma for å finne han bakmannen... hoohooooo nei dette ble for dumt.

Gjest Erfari
Skrevet

Jeg syntes hjelper deg-programmet var forvirrende. Mye handlet om at lotteritilsynet mener WGI driver ulovlig markedsføring. Javel, det er nå en ting.

Og til slutt det jeg var mest interessert i, nemlig at noen er blitt hindret fra å få ut pengene sine. I mitt tilfelle fungerer ikke passordet jeg laget da jeg meldte meg inn, og jeg må faxe og styre for å få det opplyst. Er spent på om jeg i det hele tatt får noe svar. Jeg satset 5000 for moro skyld, og det var jeg forberedt på å miste, men vil gjerne har ut det jeg har der likevel.

Vet du noe om det, altså passord (secret answer) som ikke stemmer ved overføring fra My account til en ekstern bankkonto?

Det skal ikke være noe problem.Om du kan engelsk, ring support.Om du ikke er flink i engelsk, kontakt din nermeste kontaktperson å få han-hun til å ringe for deg.Da får dem ordnet opp i rotet med en gang.

De forandringene som er gjort i selskapet har vært gjort i samarbeid med medlemmer og ved avstemning.Forandringene er gjort for å gagne alle medlemmer, ikke bare de på toppen.

For at alt skal gå lovlig for seg må det også gjøres tilpasninger til det norske lovverket innimellom.Slik som nå, når lotteritilsynet og norsk tipping og Tv2 nettavisen rotter seg sammen, så kansje det må tilpasses enda en gang.

Vi får se hva dem finner på, men en ting er sikkert, nettverkselskaper kommer alltid til å tilpasse seg de gitte lands sine lover, derfor kan ingen ta knekken på dem samme hvor mye de prøver.

Det er klart det blir litt dataproblemer i et så stort selskap, men det er ingen som driver med svindel og tar penger, det er kun datatrøbbel iblandt.Alt blir ryddet opp i etterhvert, men det går raskest pr telefon.

Gjest Ikke-tipper meeen...
Skrevet

"Jeg er ellers ikke noe imponert over hverken disse nettverksselskapene eller norsk tipping(sleipe igler alle som en)"

Norsk Tipping kan ikke sammenlignes med de andre selskapene. Norsk Tipping eies av deg (og meg), og fordeler midler til samfunnet.

"Norsk Tipping kan ikke sammenlignes med de andre selskapene. Norsk Tipping eies av deg (og meg), og fordeler midler til samfunnet."

Uenig!Norsk tipping er en av de aller sleipeste iglene i gamet, fordi de bruker rene mafiametodene for å presse konkurrentene av banen.

Norsk tipping utnytter alle innfallsvinkler de kan snike seg inn i for å sverte konkurrenter de føler er en trussel mot dem.

Norsk tipping sponser stort de viktigste tvkanalene, og får dermed (tydeligvis)innpass i programmene deres også(les: kontroll over!)

De er størstesponsor til TV2, så ja der ser du hvor mange av tippepengene dine går når du tipper lotto osv.De går direkte til TV2, mange titalls millioner.Jeg skal prøve å finne ut nøyaktig hvor mange millioner det er snakk om.

De har tippingen på NRK, og skaffer dermed mange seere til kanalen.Det er klart NRK også vil føye dem og være partisk i programmer som omhandler konkurrenter.

Du skriver at Norsk tipping eies av deg og meg???Forklar nøye!Jeg har aldri bedt om å eie noe av NT, jeg har heller aldri dratt nytte av dem.

Ikke tipper jeg heller, jeg bruker pengene mine på noe som gir mye større avkastning!

Bare en pytteliten del av de pengene norske tippere spytter inn i norsk tippings pengebinge går til premier.Derfor kaster jeg ikke bort de få kronene jeg har på NT, når jeg kan få en mye større del av pengebingen andre steder.

For ja, jeg er ærlig og innrømmer at jeg tenker først og fremst på meg selv og mine, jeg vil ha mest mulig av kaka(uten at det gjør meg til et dårligere menneske forde).

Jeg spiller for å vinne, ikke for å støtte veldedighet eller millionsponsingen til TV2.

Skrevet

Kjenner en som liksom skulle ha vunnet 90000,- på WGI, dette er noen år siden, og vedkommende har fortsatt problemer med å få dem!!!

Det står også i kontraktene at du er IKKE garantert premie utbetaling.... Da skurrer det for meg!!!

Gjest medlem
Skrevet

Kjenner en som liksom skulle ha vunnet 90000,- på WGI, dette er noen år siden, og vedkommende har fortsatt problemer med å få dem!!!

Det står også i kontraktene at du er IKKE garantert premie utbetaling.... Da skurrer det for meg!!!

Kan du vise meg hvor det står, det står ikke i mine papirer .....

Skrevet

Kan du vise meg hvor det står, det står ikke i mine papirer .....

Har du en kontrakt da?

Kan ikke bare vise, da jeg ikke har kontrakt

Gjest medlem
Skrevet

Har du en kontrakt da?

Kan ikke bare vise, da jeg ikke har kontrakt

Jeg har papirer her jeg ja .......

"Det står også i kontraktene at du er IKKE garantert premie utbetaling.... Da skurrer det for meg!!!" Dette var altså DINE ord, du gjetter deg til hva som står ......

Gjest anti-spiller
Skrevet

"Det står også i kontraktene at du er IKKE garantert premie utbetaling.... Da skurrer det for meg!!!" Dette var altså DINE ord, du gjetter deg til hva som står ......

har du prøvd å få ut penger?

Gjest medlem
Skrevet

har du prøvd å få ut penger?

Alt hva vi har satset + mer har vi fått ut.

Vi har P2P kortet, betaler ofte med det kortet når vi handler. Eneste forskjellen med det er at pengene kommer fra en bank i utlandet og ikke fra vår lokalbank.

Det har ikke vært noen unormale trekk fra kortet vårt heller, som de nevnte på TV2, så det var nok bare noen som var litt uheldige en liten stud, for de har jo fått tilbake pengene sine.

Så ja, vi har fått pengene vi skal hele tiden vi, bortsett fra når det har vært lukket i små perioder i systemet, men da er vi godt informert i forkant, så det kommer aldri som noe sjokk på oss.

Skrevet

Siden jeg ikke har gått inn i dette spillet, sier det selg selv at jeg ikke akkurat sitter med kontrakten forran meg!

MEN jeg har LEST kontrakten... dette var i desember 2001....

OG da sto dette faktisk i kontrakten, hva de har skrevet og tatt bort i ettertid, kan ikke jeg vite, da jeg ikke liker MLM bygging...

Selv om du har fått premiene dine, så kjenner jeg INGEN som har virkelig fått penger som de er lovet, og da er sånn ca en tredjedel av bygda medlemmer og her er det 10000 stk!!!

Så da er du vel en av de på toppen du da, som brød før seg på andres ulykke!!!

Mener det går utpå å plage folk på lik linje med telefonselgere...

Gjest medlem
Skrevet

Siden jeg ikke har gått inn i dette spillet, sier det selg selv at jeg ikke akkurat sitter med kontrakten forran meg!

OG da sto dette faktisk i kontrakten, hva de har skrevet og tatt bort i ettertid, kan ikke jeg vite, da jeg ikke liker MLM bygging...

Selv om du har fått premiene dine, så kjenner jeg INGEN som har virkelig fått penger som de er lovet, og da er sånn ca en tredjedel av bygda medlemmer og her er det 10000 stk!!!

Merkelig .... her i bygda får jo alle pengene sine jo .....

Kanskje de juger for, slik at ligningskontorene ikke skal få snusen i at de tjener masse penger ....

For dette du skriver høres veldig rart ut. Første gang jeg har hørt om at ei hel bygd ikke får pengene sine .... de burde kanskje sjekke litt om de virkelig ER medlemmer.

Gjest ukjent for meg
Skrevet

Da bor du i en rar bygd .... hvis de virkelig har godtatt den kontrakten du viser til ..... ha ha, da har de jo kun seg selv å takke da ......

Skrevet

Merkelig .... her i bygda får jo alle pengene sine jo .....

Kanskje de juger for, slik at ligningskontorene ikke skal få snusen i at de tjener masse penger ....

For dette du skriver høres veldig rart ut. Første gang jeg har hørt om at ei hel bygd ikke får pengene sine .... de burde kanskje sjekke litt om de virkelig ER medlemmer.

Egentlig så er ikke dette så utrolig viktig for meg.... slik som det er for deg!

Det jeg sier er at de jeg KJENNER har ikke fått penga sine... jeg kjenner ikke alle dem som de kjenner, eller som dem kjenner.... men det jeg har HØRT om de som er medlemmer... er at de ikke har fått pengene sine og følers seg lurt!

Har ikke tenkt å bruke lørdagsformiddag på å diskutere WGI med deg.... for å si det slik!!!

Da spenner jeg helder for skia å drar på fjellet om jeg hadde hatt bil og cash!!!

Gjest medlem
Skrevet

Egentlig så er ikke dette så utrolig viktig for meg.... slik som det er for deg!

Det jeg sier er at de jeg KJENNER har ikke fått penga sine... jeg kjenner ikke alle dem som de kjenner, eller som dem kjenner.... men det jeg har HØRT om de som er medlemmer... er at de ikke har fått pengene sine og følers seg lurt!

Har ikke tenkt å bruke lørdagsformiddag på å diskutere WGI med deg.... for å si det slik!!!

Da spenner jeg helder for skia å drar på fjellet om jeg hadde hatt bil og cash!!!

Viktig og viktig, det er jo bare at du sprer løgn om dette da, og det burde du jo ikke gjøre.

God skitur, her snør det, så jeg skal heller inn å kjøpe litt mer aksjer i WGI :o)

Skrevet

Viktig og viktig, det er jo bare at du sprer løgn om dette da, og det burde du jo ikke gjøre.

God skitur, her snør det, så jeg skal heller inn å kjøpe litt mer aksjer i WGI :o)

Det er ikke akkurat løgner, da det virkelig har skjedd!!!

Her er det BLÅ himmel, SOL, OG SNØ :)

Men på fjellet kommer jeg meg ikke da jeg ikke eier bil, og det ikke går buss!

Og jeg har så kjipe venner som ikke gidder å gå på ski:(

Gjest anti-spiller
Skrevet

Alt hva vi har satset + mer har vi fått ut.

Vi har P2P kortet, betaler ofte med det kortet når vi handler. Eneste forskjellen med det er at pengene kommer fra en bank i utlandet og ikke fra vår lokalbank.

Det har ikke vært noen unormale trekk fra kortet vårt heller, som de nevnte på TV2, så det var nok bare noen som var litt uheldige en liten stud, for de har jo fått tilbake pengene sine.

Så ja, vi har fått pengene vi skal hele tiden vi, bortsett fra når det har vært lukket i små perioder i systemet, men da er vi godt informert i forkant, så det kommer aldri som noe sjokk på oss.

Har du frosøkt å overføre penger direkta fra My Account til din egen bankkonto? Det er dette som ikke fungerer hos oss. Jeg vet passordet (svaret på 'det hemmelige spørsmålet', men det godtas ikke.

(Ifølge feilsøkingen skal man da sende dem en fax med div. opplysninger, for å få passordet. Har sendt fax, spent på om vi får svar...)

Kunne sikkert skaffet oss P2P kortet, men siden det koster såpass mye vil det ikke lønne seg. Det er tross alt snakk om å ta ut bare ca 5000..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...