Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ikke det manglende batterier. Har tre nøkler, to av dem var til skuffer, men hva med den tredje?

Pappa Bjørn
Skrevet

Ja. jeg har. Jeg ville bare driti i det, for når du endelig har klart det blir du bare rasende på jævelen som laget denne dritten. Han har gjordt det usedvanlig vrient.

petter smart
Skrevet

Finner ikke det manglende batterier. Har tre nøkler, to av dem var til skuffer, men hva med den tredje?

Batteriet ligger under madrassen i fotenden.

Skrevet

Ja. jeg har. Jeg ville bare driti i det, for når du endelig har klart det blir du bare rasende på jævelen som laget denne dritten. Han har gjordt det usedvanlig vrient.

Det er altså mulig å komme ut....hmmm

petter smart
Skrevet

Det er altså mulig å komme ut....hmmm

Finn skrujernet som ligger i safen på veggen......

Gjest MissSaigon
Skrevet

Finn skrujernet som ligger i safen på veggen......

safen på veggen??? Hvor da?

petter smart
Skrevet

safen på veggen??? Hvor da?

Har du funnet filmframviseren? Og de to ringene, batteriet og pinnen som skal i denne? Sett igang filmframviseren, så kommer det en film som viser deg hvor du skal trykke 3 ganger på veggen for å finne safen. Koden finner du på arket i den ene skuffen.

Gjest MissSaigon
Skrevet

Har du funnet filmframviseren? Og de to ringene, batteriet og pinnen som skal i denne? Sett igang filmframviseren, så kommer det en film som viser deg hvor du skal trykke 3 ganger på veggen for å finne safen. Koden finner du på arket i den ene skuffen.

Jeg har bare funnet den ene ringen... Er filmfremviseren nedi boksen?

petter smart
Skrevet

Jeg har bare funnet den ene ringen... Er filmfremviseren nedi boksen?

Boksen er filmfremviseren, men den krever en pinne, 2 ringer og et batteri for å fungere.

Sjekk under puta, under madrassen under puta, under madrassen i fotenden, fikle med gardinene 3 ganger, se i vinduskarmen.

Skrevet

Batteriet ligger under madrassen i fotenden.

Takk skal du ha, Jeg skal forsøke spillet igjen etter at jeg har sett noen TV-programmer. Kom du deg ut av rommet?

Skrevet

Måtte trykke tohundreogørtenganger på den madrassen.Da jeg fant koden, var jeg ute av spillet, og måtte starte på nytt, og trykket nok en gang tohund...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...