mum Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Noen som har kommet seg ut av rommet? http://www.datacraft.co.jp/takagism/index_e.html 0 Siter
fresja Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Finner ikke det manglende batterier. Har tre nøkler, to av dem var til skuffer, men hva med den tredje? 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Ja. jeg har. Jeg ville bare driti i det, for når du endelig har klart det blir du bare rasende på jævelen som laget denne dritten. Han har gjordt det usedvanlig vrient. 0 Siter
petter smart Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Finner ikke det manglende batterier. Har tre nøkler, to av dem var til skuffer, men hva med den tredje? Batteriet ligger under madrassen i fotenden. 0 Siter
mum Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Skrevet 12. mars 2004 Ja. jeg har. Jeg ville bare driti i det, for når du endelig har klart det blir du bare rasende på jævelen som laget denne dritten. Han har gjordt det usedvanlig vrient. Det er altså mulig å komme ut....hmmm 0 Siter
petter smart Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Det er altså mulig å komme ut....hmmm Finn skrujernet som ligger i safen på veggen...... 0 Siter
Gjest MissSaigon Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Finn skrujernet som ligger i safen på veggen...... safen på veggen??? Hvor da? 0 Siter
petter smart Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 safen på veggen??? Hvor da? Har du funnet filmframviseren? Og de to ringene, batteriet og pinnen som skal i denne? Sett igang filmframviseren, så kommer det en film som viser deg hvor du skal trykke 3 ganger på veggen for å finne safen. Koden finner du på arket i den ene skuffen. 0 Siter
Gjest MissSaigon Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Har du funnet filmframviseren? Og de to ringene, batteriet og pinnen som skal i denne? Sett igang filmframviseren, så kommer det en film som viser deg hvor du skal trykke 3 ganger på veggen for å finne safen. Koden finner du på arket i den ene skuffen. Jeg har bare funnet den ene ringen... Er filmfremviseren nedi boksen? 0 Siter
petter smart Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Jeg har bare funnet den ene ringen... Er filmfremviseren nedi boksen? Boksen er filmfremviseren, men den krever en pinne, 2 ringer og et batteri for å fungere. Sjekk under puta, under madrassen under puta, under madrassen i fotenden, fikle med gardinene 3 ganger, se i vinduskarmen. 0 Siter
fresja Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Batteriet ligger under madrassen i fotenden. Takk skal du ha, Jeg skal forsøke spillet igjen etter at jeg har sett noen TV-programmer. Kom du deg ut av rommet? 0 Siter
fresja Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Måtte trykke tohundreogørtenganger på den madrassen.Da jeg fant koden, var jeg ute av spillet, og måtte starte på nytt, og trykket nok en gang tohund... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.