Gå til innhold

Spania i juli?

Anbefalte innlegg

Gjest thetraveller
Skrevet

Bestilte akkurat billett til Malaga i juli. Er det trygt, tror dere? Altså... alt er relativt, men ville dere turt å dra?

12 dager på loffen - helt alene ;)

Gjest epletre
Skrevet

Ja bare reis! Kan da ikke vaere saa paranoide!

Gjest langmann
Skrevet

Terroristene har vel gjort fra seg i Spania for en god stund fremover nå, så jeg vil se på de kommende månedene som de tryggeste å dra dit faktisk.

petter smart
Skrevet

Meget utrygt, du overlever neppe. Derfor bør du sende billettene til meg så jeg kan destruere dem på en sikker måte :-)

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg ville reist. Skal man tenke sånn bør man heller ikke reise til London, Paris, USA etc, etc.

(Eller Israel - så ikke Mr.Kahn retter på meg :P)

Gjest elviriafarer
Skrevet

Hei

Har selv bestilt billetter med Sterling til Malaga i juli.

Reiser hele familien med 2 barn. Har ingen betenkligheter med det.

Vi ses der...:-))

Skrevet

Herrejemini

Ta meg med!

Tror du kan føle deg helt trygg der.

Ha en flott tur.

Gjest thetraveller
Skrevet

Ja bare reis! Kan da ikke vaere saa paranoide!

Hehe... det var det jeg og tenkte med det samme, men i dag kom det en uggen magefølelse over meg. Den er borte igjen nå, men man blir jo litt smånervøs da.

Når det er sagt, så var jeg i Spania i fjor da det smalt i Alicante og. Var bare noen mil unna, men det gjorde meg ingenting.

Gjest thetraveller
Skrevet

Herrejemini

Ta meg med!

Tror du kan føle deg helt trygg der.

Ha en flott tur.

Njaaa... jo, takk :) Ser selvsagt frem til det, men denne gangen er det litt ekkelt likevel - enn så lenge. Ser frem til å få praktisert spansk i noen dager! :)

Gjest thetraveller
Skrevet

Hei

Har selv bestilt billetter med Sterling til Malaga i juli.

Reiser hele familien med 2 barn. Har ingen betenkligheter med det.

Vi ses der...:-))

Det er nok trygt nok, vil jeg tro. Det som bekymret meg var at det var Al Qaida som mest sannsynlig sto bak denne gangen, og den gjengen er uberegnelige.

Jeg skal forøvrig bare lande i Málaga, og reise videre med buss eller tog til forskjellige byer i Andalucía. Tenkte meg ned til Gibraltar en tur, og til Cádiz. Har aldri vært der, men har hørt det er veldig fint.

Kanskje vi treffes på flyplassen ;) Jeg kommer forøvrig ikke før den 28. en gang, med et annet flyselskap.

Gjest thetraveller
Skrevet

Jeg ville reist. Skal man tenke sånn bør man heller ikke reise til London, Paris, USA etc, etc.

(Eller Israel - så ikke Mr.Kahn retter på meg :P)

Sant nok. Jeg må uansett innrømme at jeg utfordrer min egen "pysetehet" når jeg reiser nå. For det første hater jeg å fly, men med et par glass vin innabords går det bra. For det andre, så blir jeg litt skremt av denne terroren. Verst med tanke på flyturen egentlig, men den går nok bra. Deretter skal jeg jo videre med tog... men det er kanskje ikke fullt så befolket den veien jeg skal.

Gjest thetraveller
Skrevet

Meget utrygt, du overlever neppe. Derfor bør du sende billettene til meg så jeg kan destruere dem på en sikker måte :-)

Vi får se da, vettu, hvor lenge isen i magen holder ;)

Betalte bare 2520 kroner fra Trondheim via Oslo til Málaga. Det er billig, det!

Gjest thetraveller
Skrevet

Terroristene har vel gjort fra seg i Spania for en god stund fremover nå, så jeg vil se på de kommende månedene som de tryggeste å dra dit faktisk.

Håper det... er hjernevaska de folka der! *Knurrer*

Jeg komemr nok uansett til å dra. Jeg har det med å bli tøff i trynet når jeg egentlig burde vært nervøs, og så kommer reaksjonen eventuelt i ettertid. Er litt godt å gjøre skumle ting, og merke etterpå at det faktisk ikke var SÅ farlig :)

Gjest elviriafarer
Skrevet

Det er nok trygt nok, vil jeg tro. Det som bekymret meg var at det var Al Qaida som mest sannsynlig sto bak denne gangen, og den gjengen er uberegnelige.

Jeg skal forøvrig bare lande i Málaga, og reise videre med buss eller tog til forskjellige byer i Andalucía. Tenkte meg ned til Gibraltar en tur, og til Cádiz. Har aldri vært der, men har hørt det er veldig fint.

Kanskje vi treffes på flyplassen ;) Jeg kommer forøvrig ikke før den 28. en gang, med et annet flyselskap.

Hei igjen

Du må ikke fare for mye da!!??

Ta deg tid til strendene i Calahonda...

..restaurantene i fjellene...

..Den gode vinen...

Vannet....

...meg

Vi ses på flyplassen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...