Gå til innhold

Psykopatenes diktatur

Anbefalte innlegg

Skrevet

I retrospekt av bombene i Spania skal det nu bli interessant å se hva mediene klarer å skrape sammen av forklarings- og analysemodeller. FN-ekspert og NUPI-forsker Espen Barth Eide har blitt sluset ut og inn av NRKs studio for å synse i alle himmelretninger om noe som for en alminnelig opplyst menigmann/kvinne ligger like opp i dagen. Føringene er imidlertid allerede lagt av meningsmonopolet på Marienlyst, og med svartskjortenes verbale batonger skal sånne som jeg knebles og/eller latterliggjøres dersom vi har andre oppfatninger eller meninger.

Det eneste som mangler nå er det utidige begrepet «voldspiralen», et begrep som ble introdusert da Arafat startet sin såkalte «intifada». En terrorkampanje som ble muliggjort gjennom Oslo-avtalen, der blant annet norske politikere og venstreradikale pressgrupper gjorde det mulig å utstyre 40.000 Arafat-milits med state of the art- våpen- og kommunikasjonsutstyr, som igjen økte antall terrorbaser med hele 300 prosent!

Nå har også Spania fått smake terroren, ikke disse nålestikkene som aldri når opp i media og presse, men en skikkelig smell som sender folks tanker til WTC og Pentagon. Mine damer og herrer, proporsjonalt sett skjer dette i Israel omtrent en gang i måneden! Når skal DU ta dette inn over deg og protestere?

Israel okkuperer ikke «Palestina» mer enn Spania okkuperer Baskerland, eller Norge okkuperer Sameland. Palestina er et territorialt begrep fra bibelhistorien som ingen araber ville vedkjenne seg før de tapte seksdagerskrigen og strategien måtte legges om. Drønnene i Spania - som har drept snart 200 mennesker og skadet over 1000 - er lyden av den freden som forvarsnihilister og defaitister på den venstresosialistiske radikale fløy har prediket for oss i snart femti år!

Nei til atomvåpen, nei til selvforsvar, ja til å fjerne moralske normer og verdier, hyllest av voldsprofeter og bandittpakk, det er den politiske «syntesen» i den forsteinede ortodokse marxismen. Mine venner, jeg lyver ikke; dette er veien til psykopatenes diktatur. Klokken er fem på tolv, og det er på tide å tenke selv. Mens det ennå er lov!

Skrevet

"og med svartskjortenes verbale batonger skal sånne som jeg knebles og/eller latterliggjøres dersom vi har andre oppfatninger eller meninger."

Jaha. Så "krinken" har avvist din deltakelse i Redaksjon 1?

Til orientering kan det opplyses at Deres klokke går feil.

Skrevet

"og med svartskjortenes verbale batonger skal sånne som jeg knebles og/eller latterliggjøres dersom vi har andre oppfatninger eller meninger."

Jaha. Så "krinken" har avvist din deltakelse i Redaksjon 1?

Til orientering kan det opplyses at Deres klokke går feil.

Ditt intetsigende vrøvl bekrefter - og berettiger - hvert eneste ord jeg har skrevet.

Våg å diskutere sak, men bli voksen først.

Gjest psykopaten
Skrevet

Ditt intetsigende vrøvl bekrefter - og berettiger - hvert eneste ord jeg har skrevet.

Jøssenam. Du kan umulig være riktig vel bevart. Du stiller i klasse med Rune Fardal.

Skrevet

Jøssenam. Du kan umulig være riktig vel bevart. Du stiller i klasse med Rune Fardal.

Rune Fardal, hvem er det? Psykiateren din?

Gjest psykopaten
Skrevet

Rune Fardal er bestkompis med Jarle Synnevåg.

Skrevet

Du har selvsagt full anledning til å skrive hva du enn måtte ønske om dette og hint.

Særlig sans for humor har du dog ikke; som ventet hadde jeg nær sagt. Det plager meg heller ikke nevneverdig. Det er igrunnen greit å få det avklart.

Skrevet

Du har selvsagt full anledning til å skrive hva du enn måtte ønske om dette og hint.

Særlig sans for humor har du dog ikke; som ventet hadde jeg nær sagt. Det plager meg heller ikke nevneverdig. Det er igrunnen greit å få det avklart.

Aha, så det var humor? Ja, hvem kunne vel ha gjettet det? Otto Jespersen går også under vignetten humor, men jeg ler ikke av ham heller.

Vi har kanskje forskjellig måte å nærme oss virkeligheten på? Det er kanskje feil av meg å bringe litt «hverdagslig» virkelighet inn på DOL? Det synes åpenbart feil av meg å tro at det kommer reflekterte tilbakemeldinger når jeg en sjelden gang tar opp alvorlige temaer.

Skrevet

Jajajajajaaaaaaaaaaa, jeg veit det! Problemet er bare at noen ikke evner å gå i rette med argumentene, og da kommer den verbale batongen jeg snakket om.

Psykopatenes effektive våpen for å kneble en debatt som ikke går på deres premisser!

Smil litt da! :)

http://66.102.11.104/search?q=cache:O_bKpWwiKkYJ:www.sfm.no/Arkiv-2004/Art.Mar-04/02.03.04-barnevernkamp.htm+rune+fardal&hl=no&ie=UTF-8

Nei, tror IKKE du mener det samme som han gitt! *lol*

Skrevet

Rune Fardal er bestkompis med Jarle Synnevåg.

So what?

Skrevet

Aha, så det var humor? Ja, hvem kunne vel ha gjettet det? Otto Jespersen går også under vignetten humor, men jeg ler ikke av ham heller.

Vi har kanskje forskjellig måte å nærme oss virkeligheten på? Det er kanskje feil av meg å bringe litt «hverdagslig» virkelighet inn på DOL? Det synes åpenbart feil av meg å tro at det kommer reflekterte tilbakemeldinger når jeg en sjelden gang tar opp alvorlige temaer.

Som jeg sa; Du må mer enn gjerne taste hva du enn måtte ønske. Om denne «hverdagslige» hendelsen eller andre.

Jeg for min del er mer opptatt av hendelsen enn hva alskens synsere og analytikere presterer å utbasunere med alskens forbehold som fyllkalk på tv.

Skrevet

For de som har fulgt med i noe av det jeg har skrevet på DOL, så vil de se en klar avstand mellom meg og Fardal i barnevernsaker.

Men når det er sagt, vi trenger gneldrebikkjer for å holde folk våkne. Enten det er i barnevernsaker eller i Midtøsten-spørsmålet.

Det er likegladheten som er den farligste fienden, som å sovne ute i tyve kuldegrader.

Skrevet

Som jeg sa; Du må mer enn gjerne taste hva du enn måtte ønske. Om denne «hverdagslige» hendelsen eller andre.

Jeg for min del er mer opptatt av hendelsen enn hva alskens synsere og analytikere presterer å utbasunere med alskens forbehold som fyllkalk på tv.

Well, lucky you!

Gjest bravida
Skrevet

Jada,

dumt å synse for mye.Den alminnelige opplyste jevne mann og kvinne ser jo alt så mye klarere enn allverdens synsere.Plag oss ikke med fakta og ulike vinklinger ,ei heller vil vi påminnes at en sak kan ha flere sider.

Nei,la den jevne mann og kvinne trekke sine egne slutninger.

Etterretning,etterforskning,bevisførsel?

Pføy!

La oss heller følge våre primitive hevntanker og velge våre uvenner alt etter hva som passer best inn i de jevne mann og kvinnes fiendebilde.

Skrevet

Jada,

dumt å synse for mye.Den alminnelige opplyste jevne mann og kvinne ser jo alt så mye klarere enn allverdens synsere.Plag oss ikke med fakta og ulike vinklinger ,ei heller vil vi påminnes at en sak kan ha flere sider.

Nei,la den jevne mann og kvinne trekke sine egne slutninger.

Etterretning,etterforskning,bevisførsel?

Pføy!

La oss heller følge våre primitive hevntanker og velge våre uvenner alt etter hva som passer best inn i de jevne mann og kvinnes fiendebilde.

Jeg ser du konkluderer istedenfor å argumentere. Greit nok det, enhver får synge med det nebbet en har.

Gjest mye vil ha mer
Skrevet

Bare en ting..

Israel okkuperer ikke "palestina" mer enn norge okkuperer sameland?!

Uten å gå inn på noen diskusjon med deg, så vil jeg si at den påstanden var drøy. Regner med at du kan verdenshistorien på rams slik du formulerer deg i det vide og det brede.

Selv prøver jeg å være litt ydmyk i forhold til saker og ting. Det kan jo være at min oppfattelse av verden har sine mangler.... Hva med deg??

Skrevet

Det du skriver er akkurat likeverdig med dem du fordømmer.

Det er ekstremismen din og deres som er problemet.

Skrevet

Det du skriver er akkurat likeverdig med dem du fordømmer.

Det er ekstremismen din og deres som er problemet.

Du er hjertelig velkommen til å diskutere sak når som helst. Men ikke forvent deg at alle debatter og diskusjoner går på dine premisser.

Min ekstremisme er forøvrig å sammenlikne med ditt jødehat!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...