Sør Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Du er hjertelig velkommen til å diskutere sak når som helst. Men ikke forvent deg at alle debatter og diskusjoner går på dine premisser. Min ekstremisme er forøvrig å sammenlikne med ditt jødehat! I min verden er jødehat like idiotisk som muslimhatet ditt. Jeg elsker/hater ikke folkegrupper. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Skrevet 12. mars 2004 I min verden er jødehat like idiotisk som muslimhatet ditt. Jeg elsker/hater ikke folkegrupper. Når og hvor har jeg forfektet hat mot folkegrupper da? Si fra når du er ferdig med personangrepene, du er som sagt velkommen til å diskutere sak når som helst. 0 Siter
Prozak Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Bare en ting.. Israel okkuperer ikke "palestina" mer enn norge okkuperer sameland?! Uten å gå inn på noen diskusjon med deg, så vil jeg si at den påstanden var drøy. Regner med at du kan verdenshistorien på rams slik du formulerer deg i det vide og det brede. Selv prøver jeg å være litt ydmyk i forhold til saker og ting. Det kan jo være at min oppfattelse av verden har sine mangler.... Hva med deg?? De som sitter med "fasiten" er ikke ydmyke :-) "......................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.