Gå til innhold

Grr&(¤&%/%&Hvordan får ut spile i vaskemaskina?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vasket bikinioverdelen med spile i vaskemaskina, og endte opp med one missing...

Hvordan skal jeg få den ut av maskina igjen? Nå da jeg skulle sette vaskemaskina på igjen, sto den bare og brummet pga. den idiotiske bh-spilen. jeg har tatt ut filteret, men fant ingenting der. Heller ikke i gummiringen ved døra, eller inni selve maskina der klærne legges i.

Må vi få åpnet hele baksiden? Eller er det en smart måte å gjøre det enkelt på? Hvor pleier bh-spiler å gjøre av seg når de blir borte inne i vaskemaskina?

* * *

Fra nå av lover jeg å bruke vaskepose hver gang jeg vasker spilebh'er...

Fortsetter under...

Gjest åhuffdaåhei
Skrevet

Gratulerer, du har sannsynligvis ødelagt vaskemaskina di.Mange må kjøpe ny maskin fordi det er umulig å få ut mistede spiler, og spilene ødelegger maskina.

Bruk alltid vaskepose til slike plagg!

Skrevet

Gratulerer, du har sannsynligvis ødelagt vaskemaskina di.Mange må kjøpe ny maskin fordi det er umulig å få ut mistede spiler, og spilene ødelegger maskina.

Bruk alltid vaskepose til slike plagg!

Ja jeg lover...skal alltid alltid bruke vaskepose heretter. *svelg*

Men det må da være mulig å pirke den ut fra et eller annet sted? Skru baksiden av, eller åpne til en motor eller noe (vaskemaskiner har vel en slags motor?)

still5barnsmor
Skrevet

ja det går an....vi hadde en reparatør til deg å betalt nesten tusen kr.

alt han gjorde var å åpne maskinen foran slik at slangen mellom trommelen og filteret kom frem...der så det mye rart gett - inkludert spiler...

prøv å dirke litt opp i hullet inni filteret det er der den skal ligge...

hvis du ikke får det til ringer du butikken der du kjøpte den og så får du nr til en reperatør...

Lykke til fra

Skrevet

ja det går an....vi hadde en reparatør til deg å betalt nesten tusen kr.

alt han gjorde var å åpne maskinen foran slik at slangen mellom trommelen og filteret kom frem...der så det mye rart gett - inkludert spiler...

prøv å dirke litt opp i hullet inni filteret det er der den skal ligge...

hvis du ikke får det til ringer du butikken der du kjøpte den og så får du nr til en reperatør...

Lykke til fra

Tusen takk for svar. Skal sjekke om vi får åpnet den mer, og spesielt sjekke den slangen du snakket om og mer inni filteret...

Håper vi slipper å punge ut...

still5barnsmor
Skrevet

Tusen takk for svar. Skal sjekke om vi får åpnet den mer, og spesielt sjekke den slangen du snakket om og mer inni filteret...

Håper vi slipper å punge ut...

på min maskin er skruene gjemt bak pulver skuffen osv. Jeg må også klipse av en plate der det står om de forskjellige programmene. døren måtte av også...

lykke til igjen fra

Annonse

Skrevet

på min maskin er skruene gjemt bak pulver skuffen osv. Jeg må også klipse av en plate der det står om de forskjellige programmene. døren måtte av også...

lykke til igjen fra

Hm, dette begynner å bli veldig teknisk...tror jeg har en jobb til min andre halvdel når han kommer hjem :)

Skal sjekke det med skruene .Fant ihvertfall ut at det var et slags brett skrudd fast nederst, der filteret er. Kanskje det må ut også.

Skrevet

Mail meg og fortell hvilken maskin du har så skal vi få ut spilene.

Skrevet

Mail meg og fortell hvilken maskin du har så skal vi få ut spilene.

Mail er sendt :)

still5barnsmor
Skrevet

Hm, dette begynner å bli veldig teknisk...tror jeg har en jobb til min andre halvdel når han kommer hjem :)

Skal sjekke det med skruene .Fant ihvertfall ut at det var et slags brett skrudd fast nederst, der filteret er. Kanskje det må ut også.

Hvordan gikk det med maskinen? Fått fikset det?

Håper det for din skyld, kjedelig når de maskinene ikke funker som de skal

*føler med deg*

Skrevet

Hvordan gikk det med maskinen? Fått fikset det?

Håper det for din skyld, kjedelig når de maskinene ikke funker som de skal

*føler med deg*

Vi måtte til med reparatør til slutt, likevel...

Fikk mange gode tips, og masse råd om hvor vi skulle skru osv, men vi fiksa det ikke. :(

Reparatøren brukte 15 minutter... spilen lå kilt inn et sted inni trommelen, og var ikke lett å få øye på. Han skrudde dessuten sammen igjen det vi hadde prøvd, på riktig måte *kremt* det var ikke _helt_ som det skulle være.

Tror vi holder oss til enklere gjør-det-selv, ting. ;)

Men, jeg har lært mye om vaskemaskiner og hvordan de ser ut inni denne helgen.

Dessuten fikk jeg en grunn for å finne meg et par nye bikinier ;) (var på shoppingraid etter jobb i ettermiddag...)

still5barnsmor
Skrevet

Vi måtte til med reparatør til slutt, likevel...

Fikk mange gode tips, og masse råd om hvor vi skulle skru osv, men vi fiksa det ikke. :(

Reparatøren brukte 15 minutter... spilen lå kilt inn et sted inni trommelen, og var ikke lett å få øye på. Han skrudde dessuten sammen igjen det vi hadde prøvd, på riktig måte *kremt* det var ikke _helt_ som det skulle være.

Tror vi holder oss til enklere gjør-det-selv, ting. ;)

Men, jeg har lært mye om vaskemaskiner og hvordan de ser ut inni denne helgen.

Dessuten fikk jeg en grunn for å finne meg et par nye bikinier ;) (var på shoppingraid etter jobb i ettermiddag...)

Godt å høre at du slapp å kjøpe ny maskin i vertfall, selv om du måtte ha en reperatør...

Slitan med ny bikini (¨,)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...