Gjest bzzzzz Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Noen som skal se idol i kveld??er mange bra kandidater i år synes jeg.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Selvfølgelig skal jeg se på IDOL, det er da spennende på en fredagskveld. Krysser fingrene for Margareth. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Selvfølgelig skal jeg se på IDOL, det er da spennende på en fredagskveld. Krysser fingrene for Margareth. Margaret er forkjølet sto det i Adresseavisen. Har flere favoritter, Ahn, Trung, Sandra 0 Siter
Flows Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Margaret er forkjølet sto det i Adresseavisen. Har flere favoritter, Ahn, Trung, Sandra Maria bør vinne uten tvil :-) mvh 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Maria bør vinne uten tvil :-) mvh Hun er veldig flink. Men hun er jo litt etablert fra før. 0 Siter
Gjest bzzzzz Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Klart jeg skal si IDOL! Var vel kanskje et dumt spørsmål ja.....hehe..!! krysser fingrene for margaret jeg og,ho er innmari flink!! 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Hun er veldig flink. Men hun er jo litt etablert fra før. Det var jo Kurt også.. De kan være flinke til å synge likevel :-) 0 Siter
Gjest bzzzzz Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Hun er veldig flink. Men hun er jo litt etablert fra før. Enig i det!!synes en av de andre kan få komme litt fram i søkelyset jeg:)(som margaret) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Jepp, ukas høydepunkt! Tror en av gutta ryker ut i dag. (Eller var det to som skulle ut i dag? Isåfall ryker to av gutta.. :-) 0 Siter
Flows Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Hun er veldig flink. Men hun er jo litt etablert fra før. Selv om hun er etablert fra før så er hun vel likevel best, siden hun er godkjent deltaker så må hun jo få delta på lik linje med de andre :-) mvh 0 Siter
amber sun Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Var vel kanskje et dumt spørsmål ja.....hehe..!! krysser fingrene for margaret jeg og,ho er innmari flink!! Ikke noe dumt spørsmål, det Det var bare så selvsagt for meg at jeg ville se det 0 Siter
Gjest bzzzzz Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Jepp, ukas høydepunkt! Tror en av gutta ryker ut i dag. (Eller var det to som skulle ut i dag? Isåfall ryker to av gutta.. :-) Er det ikke bare en som skal ut for hvert program??eller....?husker ikke helt.....)tror også at en av gutta ryker.hvis ikke blir jeg overraska!!! 0 Siter
Gjest bzzzzz Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Ikke noe dumt spørsmål, det Det var bare så selvsagt for meg at jeg ville se det hehe!skjønte det:) det er jo et av ukas høydepunkt for mange:) 0 Siter
Gemini Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Er det ikke bare en som skal ut for hvert program??eller....?husker ikke helt.....)tror også at en av gutta ryker.hvis ikke blir jeg overraska!!! En og en skal ut, men tror det er to idag i og med at de har tatt med en finalist ekstra. Det er jo ikke flere finalerunder, så i ett av programmene må to ut. Og som sagt tror jeg det er i dag. 0 Siter
Gemini Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Det var jo Kurt også.. De kan være flinke til å synge likevel :-) Kurt og Maria er/var "etablert" på den måten at de har/hadde bransje-erfaring, men ingen platekontrakt eller på annen måte skikkelig etablert. Kurt og bandet hadde gitt ut plate på eget forlag, de hadde ingen platekontrakt. Og Maria har livnært seg på musikken de siste årene, såvidt det går rundt økonomisk, og har ingen kontrakt hun heller. 0 Siter
Gjest bzzzzz Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 En og en skal ut, men tror det er to idag i og med at de har tatt med en finalist ekstra. Det er jo ikke flere finalerunder, så i ett av programmene må to ut. Og som sagt tror jeg det er i dag. Det stemmer nok:)blir artig å se direkte-program framover.har vært kjedelig de siste gangene!!det er jo nå all moroa begynner:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Margaret er forkjølet sto det i Adresseavisen. Har flere favoritter, Ahn, Trung, Sandra Men det kan jo gå bra alikevel. Jeg tror ikke hun ryker ut i dag. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Skal se, ja! Med en diiiger godteripose i fanget! 2 stk skal ut i dag, og jeg tror Roald er en av dem, hvertfall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.