Gå til innhold

IDOL-Maria

Gjest på tv i kveld ja...

Anbefalte innlegg

Gjest på tv i kveld ja...
Skrevet

Jeg er ikke et fan av Idol-Maria.

Aner ikke hvorfor...Hun synger jo pent, men det er et eller annet med jenten som gjør at jeg synes hun er ekkel...

Hva mener dere andre?

Skrevet

Jeg er enig med deg jeg. Og så synes jeg det blir feil når noen som er så etablerte innen bransjen skal konkurrere med 16-åringer uten erfaring.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg er enig med deg jeg. Og så synes jeg det blir feil når noen som er så etablerte innen bransjen skal konkurrere med 16-åringer uten erfaring.

Det er jeg helt enig i. Hun har en flott stemme, men... Ja, det er et eller annet ved henne som jeg ikke liker så godt.

Gjest RockMe
Skrevet

Øh...er hun ekkel?!?

Det var da et merkelig utsagn på en helt normal jente.

Jeg liker ikke stemmen hennes, den blir for vanlig, derfor håper jeg hun ikke vinner.Men,jeg kan ikke derav si at hun er ekkel.

Heier litt på han rockefyren jeg, kan ikke noe rå for det, men jeg synes han er tøff/har en tøff stil.

Skrevet

Det er jeg helt enig i. Hun har en flott stemme, men... Ja, det er et eller annet ved henne som jeg ikke liker så godt.

Dere er vel som jenter flest, misunnelige :-)

Maria er en flott jente med en flott stemme :-))

mvh

Skrevet

mvh

Men Margareth har mye mer personlighet.

Skrevet

mvh

Jeg reagerte på samme måte på Espen Grjotheim i fjorårets idol, det var bare noe ved han jeg ikke likte. Maria er hakket bedre, men det "er noe" med henne også. Men det vil jo snart vise seg hvem som er mest populære :-)

Gjest mor i juni
Skrevet

Jeg reagerte på samme måte på Espen Grjotheim i fjorårets idol, det var bare noe ved han jeg ikke likte. Maria er hakket bedre, men det "er noe" med henne også. Men det vil jo snart vise seg hvem som er mest populære :-)

Han var såååpeglatt, a'la Ari. *grøsser på ryggen*

Gjest mor i juni
Skrevet

At hun virker overdrevent blid, nesten glad-kristen-sprudlende, kanskje? Og selvsikker?

Noen vil vel karakterisere det som negativt.

Jeg har sett henne på Beat for beat, og der viste hun en fantastisk stemme. Det har ikke kommet fram på samme måte i Idol, synes jeg.

Gjest bruseline
Skrevet

Sammenligningen der er jeg med på, de virker begge som musikal-artister, ikke noen jeg ville kjøpt cd av.

Skrevet

Hun var helt fantastisk i Fame iallfall... er såklart fordi hun er så blid og selvsikker at dere ikke liker henne. Hun er allerede en stjerne, men har ikke platekontrakt av den grunn, og får det heller ikke helt uten videre...

Like mye rett å være med som alle andre altså.

Skrevet

Jeg syns hun er superbra jeg!! Har alt jeg ønsker meg, i alle fall:-) Men jeg håper hun blir nr 2 - *heia Margaret* :-)

mariaflyfly
Skrevet

mvh

Jeg har aldri nekta for at hun har en kjempeflott stemme. Men hun er litt for "glamorøs" for min smak, jeg synes f.eks Margareth har langt mer sjarm.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...