Gå til innhold

Min idol-teori

Anbefalte innlegg

Gjest bruseline
Skrevet

Han de tok med som 11-mann. Jeg tror han ble med forsi:

1. han får masse fjortiser til å sende innbringende SMS

2. Han er fra Bergen. (En så stor by med så mange mennesker må jo ha sin representant, ikke sant ? Spesielt siden Kurt kommer derfra og at Idol-hysteriet nok er spesielt stort. Altså masse SMS derfra også. + omtale i BT etc

Innbringende for TV2 gitt.

Ikke for det, jeg synes fyren var kul jeg, og sønnen min synes han var kjempestilig. En ny helt à la David altså.

Men jeg tror han er med pga økonomiske interresser.

Gjest tjohooo
Skrevet

Men takk og pris for det allikevel :)

*fniiis*

Skrevet

Jeg støtter din teori. Tv2 tenker helt klart penger.

Skrevet

Ville de ikke heller tatt med magnus da? Hører min lillesøster sier venninner gråter seg i søvn fordi han ikke kom videre...

Men han sang jo falskt da, tror ikke de ønsker noen "ny david"...

Er vel heller for å kunne ha et par ekstra program, og skape litt blæst og spenning og moro.

Skrevet

*grøss*

Han er jo ekkel!

Stygg på håret, stygg munn, stygge tenner...

Skrevet

Tror du er litt off base. Tror nok de trengte en gutt til (mange jenter med allerede), men utover det kan jeg ikke se noen skjulte motiver.

Og ærlig talt: Verken Kurt eller Håkon er fra Bergen!! Lær deg ditt distriktskart, bruseline.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...