Gå til innhold

Salg av leilighet-Bergen

Anbefalte innlegg

Gjest Geddo
Skrevet

Heisann....

Skal selge en 4 roms leilighet i Bergen vest området....

Nå har jeg fått med meg i media at det er lurt å selge før påske, for etter påske og utover våren er det flere boliger på boligmarkedet, og dette tvinger prisene ned....

Noen som har peiling på dette ?? burde vi selge før påske eller rett etter for å få mest mulig ???

Fortsetter under...

Gjest økonom
Skrevet

Det er som kjent vanskelig å spå, særlig om fremtiden:-) Jeg kjenner heller ikke lokale forhold i Bergen.

Logikken i det du refererer, er:

Det pleier å komme en "eksplosjon" av leiligheter rett etter påske. Når det er mer å velge i, blir det mindre kamp om hver av dem, dermed vil ikke budrundene gå så høyt.

Personlig ville jeg ha solgt før påske, slik prisene har rast opp i det siste. Men man vet jo ikke, hva om det også kommer masse kjøpere etter påske? Da kan jo i teorien prisene gå videre opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...