Gjest Geddo Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Heisann.... Skal selge en 4 roms leilighet i Bergen vest området.... Nå har jeg fått med meg i media at det er lurt å selge før påske, for etter påske og utover våren er det flere boliger på boligmarkedet, og dette tvinger prisene ned.... Noen som har peiling på dette ?? burde vi selge før påske eller rett etter for å få mest mulig ??? 0 Siter
Gjest økonom Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Det er som kjent vanskelig å spå, særlig om fremtiden:-) Jeg kjenner heller ikke lokale forhold i Bergen. Logikken i det du refererer, er: Det pleier å komme en "eksplosjon" av leiligheter rett etter påske. Når det er mer å velge i, blir det mindre kamp om hver av dem, dermed vil ikke budrundene gå så høyt. Personlig ville jeg ha solgt før påske, slik prisene har rast opp i det siste. Men man vet jo ikke, hva om det også kommer masse kjøpere etter påske? Da kan jo i teorien prisene gå videre opp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.