Gå til innhold

Så er IDOL finalene igang da

Anbefalte innlegg

Gjest hva tror du ?
Skrevet

.....

jeg for min del tror at Ragnar og Sandra må gå ikveld ....

Fortsetter under...

Gjest mor i juni
Skrevet

Trodde Roald og Sandra eller Øystein.

Men at Anh skulle ryke, det hadde jeg aldri trodd.. :-(

Skrevet

Herregud, hadde ikke trodd at Anh ikke skulle gå videre! Hadde håpet at det ble Sandra som måtte gå jeg...

Skrevet

Trodde Roald og Sandra eller Øystein.

Men at Anh skulle ryke, det hadde jeg aldri trodd.. :-(

Men hun sang dårlig i dag. Innmari synd.

Gjest mor i juni
Skrevet

Men hun sang dårlig i dag. Innmari synd.

Ja, det er jeg enig i, men trodde hun kunne få lov å ha en dårlig dag. Hun sang jo vanvittig, utrolig bra forrige gang. Sandra derimot, har aldri sunget bra. Men hun har jo den der sjarmen, da.

Trung begynner jeg å bli lei, han er så ensformig.. håper han ryker neste gang.

Gjest Rusle
Skrevet

Fikk hakeslepp da Ahn ble stemt ut. Hun var en av favorittene mine. Trodde i alle fall Sandra måtte gå. Hun sang ikke bra.

Annonse

Skrevet

Ja, det er jeg enig i, men trodde hun kunne få lov å ha en dårlig dag. Hun sang jo vanvittig, utrolig bra forrige gang. Sandra derimot, har aldri sunget bra. Men hun har jo den der sjarmen, da.

Trung begynner jeg å bli lei, han er så ensformig.. håper han ryker neste gang.

Ja, han var kjedelig i dag, han også. Men det var Roald også så han fortjente det.

Trung må ta i litt ekstra neste gang hvis han skal fortsette.

Gjest mor i juni
Skrevet

Ja, han var kjedelig i dag, han også. Men det var Roald også så han fortjente det.

Trung må ta i litt ekstra neste gang hvis han skal fortsette.

Liker så godt Susanne jeg! Men til forskjell fra dommerne så håper jeg hun blir frisk snart :-)

Skrevet

Liker så godt Susanne jeg! Men til forskjell fra dommerne så håper jeg hun blir frisk snart :-)

Jeg liker også henne.

Men jeg er så gammel at jeg liker de gamle sangene, de jeg kan :o)

Skrevet

Jeg har sagt det før og sier det igjen, Maria er desidert best og stiller i en klasse for seg. Og kom ikke med den om at hun er etablert o.s.v. Den beste bør vinne, noe annet er urettferdig.

Sandra og Trung bør ryke ut som de neste.

Susanne synes jeg også er kjempeflink og så har jeg faktisk litt sansen for Øystein.

Men vinneren bør altså bli Maria og skal vi si Susanne som nr. 2 og øystein som nr. 3. OK eller?

mvh

Gjest mor i juni
Skrevet

Jeg har sagt det før og sier det igjen, Maria er desidert best og stiller i en klasse for seg. Og kom ikke med den om at hun er etablert o.s.v. Den beste bør vinne, noe annet er urettferdig.

Susanne synes jeg også er kjempeflink og så har jeg faktisk litt sansen for Øystein.

Men vinneren bør altså bli Maria og skal vi si Susanne som nr. 2 og øystein som nr. 3. OK eller?

mvh

Margaret som nr tre, Øystein er kjedelig..

laguna1365380434
Skrevet

At hun Sandra ikke gikk ut.. Hun er jo fjollete og sang dårlig..

Jeg synes han Øystein er litt flink. Også likte jeg hun som gikk ut i dag.

Gjest paralgin
Skrevet

Som musikk-konkurranse er IDOL fullstendig mislykket!

At Ahn røyk ut i kveld mens Sandra faktisk får fortsette, sier vel det meste.

Annonse

Gjest DOL-fan
Skrevet

Margaret som nr tre, Øystein er kjedelig..

Susanne som nr 1, så kan Håkon og Øystein dele andreplassen..:-)

Gjest bzzzzz
Skrevet

Fikk hakeslepp da Ahn ble stemt ut. Hun var en av favorittene mine. Trodde i alle fall Sandra måtte gå. Hun sang ikke bra.

enig at sandra skulle gått ut i dag!!hun sang kjempedårlig og har gjort det før og!!håper hun ryker ut neste gang.....

Gjest mor i juni
Skrevet

Susanne som nr 1, så kan Håkon og Øystein dele andreplassen..:-)

Maria da? :-) Blir ikke enig med meg selv hvem av de to jeg liker best. Kommer vel til å forandre mening flere ganger underveis, men..

Gjest mor i juni
Skrevet

Som musikk-konkurranse er IDOL fullstendig mislykket!

At Ahn røyk ut i kveld mens Sandra faktisk får fortsette, sier vel det meste.

De er så klart ute etter artister å tjene penger på, ikke dem som nødvendigvis synger best. Så å la seerne avgjøre gir jo en pekepinn om hvem vi er villige til å bruke penger på. Kynisk og kommerst.. Men underholdende :-)

Gjest IDOL fan
Skrevet

.. for jeg synes hun er kjempedyktig, selv om hun ikke "leverte" det beste i kveld. Jeg trodde at Roald og Sandra var de som skulle vinke farvel i kveld.... Tror Sandre kommer seg gjennom noen runder til, men som vinner av Årets Idol - Nei!

Jeg synes også at Kjartan er flink! hva sier dere andre??

Maria er kjempefink. Idag var hun klart best,. Margareth er en av topp 3!

Spennende,,,,

Gjest bruseline
Skrevet

De er så klart ute etter artister å tjene penger på, ikke dem som nødvendigvis synger best. Så å la seerne avgjøre gir jo en pekepinn om hvem vi er villige til å bruke penger på. Kynisk og kommerst.. Men underholdende :-)

eh...Kanskje de burde hattt to utgaver, en voksen-idol og en fjortis-idol. Datteren min på sju stemte på Sandra og guttungen på Håkon. Jeg stemte på Margareth, tenkte liksom at Ahn ville gå videre uansett, men det var det kanskje for mange som tenkte. Finalen burde stå mellom Ahn og Margareth.

Jeg stemmer for en ny regel, la oss stemme inn igjen en deltager, he,he.

Gjest bruseline
Skrevet

mvh

Maria er flink, men det var Espen i fjor også. Noen passer best som musikalstjerner med en energisk utstråling, andre passer best i band, slik som jeg synes Kurt gjør. Og så har vi de som kan være soloartister, de må ha noe "eget", slik som David/Ahn/Susanne/Margareth/og han som sang Dylan.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...