nihegi Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Hei Jeg har ADSL lokalt nettverk, koblet med ruter. Har Norton Internet security på hovedmaskinen. Prøver å legge det inn på maskin nr to som er en bærbar maskin med XP. Når jeg trykker send og motta i Outlook express får jeg bare feilmeldingen 0X00CCC0F . Den bærbare brukes noen ganger utenom nettverket via mobiltelefon Noen ideer om løsning? Please... 0 Siter
citoyen Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Fungerer sending av mail om du skrur av Norton? 0 Siter
nihegi Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Skrevet 12. mars 2004 Fungerer sending av mail om du skrur av Norton? Nei 0 Siter
citoyen Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Nei Ut fra det jeg kan finne ut er det antakelig en registernøkkel som styrer forholdet mellom Norton og Outlook som er skadet/mangler. Du kan forsøke å kjøre Windows-reparasjon (fra cden). Jeg har liten tro på at det vil fungere, men det er vel verdt et forsøk. Du kan også forsøke å avinstallere Norton helt, sjekke om det så virker, og så evt prøve å installere på nytt. Eller skifte til et annet mailprogram, om alt annet feiler. 0 Siter
nihegi Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Skrevet 13. mars 2004 Ut fra det jeg kan finne ut er det antakelig en registernøkkel som styrer forholdet mellom Norton og Outlook som er skadet/mangler. Du kan forsøke å kjøre Windows-reparasjon (fra cden). Jeg har liten tro på at det vil fungere, men det er vel verdt et forsøk. Du kan også forsøke å avinstallere Norton helt, sjekke om det så virker, og så evt prøve å installere på nytt. Eller skifte til et annet mailprogram, om alt annet feiler. Takk for hjelpa! Intil videre har jeg slått av e-post-søket i inn og utgående e-post. Da kan jeg laste ned e-post. Jeg får heller ikke kontakt med Live update serveren til symantec. Får vel ringe dem over helga. Hvilke andre epost program vil du anbefale? Eudora? Andre? 0 Siter
citoyen Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Takk for hjelpa! Intil videre har jeg slått av e-post-søket i inn og utgående e-post. Da kan jeg laste ned e-post. Jeg får heller ikke kontakt med Live update serveren til symantec. Får vel ringe dem over helga. Hvilke andre epost program vil du anbefale? Eudora? Andre? Se siste svaret mitt under innlegget "Outlook-brukere" under. 0 Siter
nihegi Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Skrevet 13. mars 2004 Takk for hjelpa! Intil videre har jeg slått av e-post-søket i inn og utgående e-post. Da kan jeg laste ned e-post. Jeg får heller ikke kontakt med Live update serveren til symantec. Får vel ringe dem over helga. Hvilke andre epost program vil du anbefale? Eudora? Andre? En annen ting: har prøvd å bli kvitt Zone alarm brannmur, men det ser ut som om den ligger der et sted og lurer.... Har helt klart blit kvitt noe, men likevel dukker det stadig opp en beskjed om at zone alarm forsøker å gå ut på internett Kan den skape problemene tro? 0 Siter
nihegi Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Skrevet 13. mars 2004 Se siste svaret mitt under innlegget "Outlook-brukere" under. He, he;-) Det var jo klar tale, både fra deg og Vincent ;-) Tas til etteretning! 0 Siter
citoyen Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 En annen ting: har prøvd å bli kvitt Zone alarm brannmur, men det ser ut som om den ligger der et sted og lurer.... Har helt klart blit kvitt noe, men likevel dukker det stadig opp en beskjed om at zone alarm forsøker å gå ut på internett Kan den skape problemene tro? Ikke umulig at den kan skape konflikter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.