Gå til innhold

Citoyen kan du hjelpe igjen----Nettverk -norton maskin nr 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har ADSL lokalt nettverk, koblet med ruter. Har Norton Internet security på hovedmaskinen. Prøver å legge det inn på maskin nr to som er en bærbar maskin med XP. Når jeg trykker send og motta i Outlook express får jeg bare feilmeldingen 0X00CCC0F .

Den bærbare brukes noen ganger utenom nettverket via mobiltelefon

Noen ideer om løsning?

Please...

Fortsetter under...

Skrevet

Fungerer sending av mail om du skrur av Norton?

Skrevet

Fungerer sending av mail om du skrur av Norton?

Nei

Skrevet

Nei

Ut fra det jeg kan finne ut er det antakelig en registernøkkel som styrer forholdet mellom Norton og Outlook som er skadet/mangler. Du kan forsøke å kjøre Windows-reparasjon (fra cden). Jeg har liten tro på at det vil fungere, men det er vel verdt et forsøk. Du kan også forsøke å avinstallere Norton helt, sjekke om det så virker, og så evt prøve å installere på nytt.

Eller skifte til et annet mailprogram, om alt annet feiler.

Skrevet

Ut fra det jeg kan finne ut er det antakelig en registernøkkel som styrer forholdet mellom Norton og Outlook som er skadet/mangler. Du kan forsøke å kjøre Windows-reparasjon (fra cden). Jeg har liten tro på at det vil fungere, men det er vel verdt et forsøk. Du kan også forsøke å avinstallere Norton helt, sjekke om det så virker, og så evt prøve å installere på nytt.

Eller skifte til et annet mailprogram, om alt annet feiler.

Takk for hjelpa! Intil videre har jeg slått av e-post-søket i inn og utgående e-post. Da kan jeg laste ned e-post.

Jeg får heller ikke kontakt med Live update serveren til symantec. Får vel ringe dem over helga.

Hvilke andre epost program vil du anbefale? Eudora? Andre?

Skrevet

Takk for hjelpa! Intil videre har jeg slått av e-post-søket i inn og utgående e-post. Da kan jeg laste ned e-post.

Jeg får heller ikke kontakt med Live update serveren til symantec. Får vel ringe dem over helga.

Se siste svaret mitt under innlegget "Outlook-brukere" under.

Annonse

Skrevet

En annen ting: har prøvd å bli kvitt Zone alarm brannmur, men det ser ut som om den ligger der et sted og lurer.... Har helt klart blit kvitt noe, men likevel dukker det stadig opp en beskjed om at zone alarm forsøker å gå ut på internett Kan den skape problemene tro?

Skrevet

Se siste svaret mitt under innlegget "Outlook-brukere" under.

He, he;-) Det var jo klar tale, både fra deg og Vincent ;-)

Tas til etteretning!

Skrevet

En annen ting: har prøvd å bli kvitt Zone alarm brannmur, men det ser ut som om den ligger der et sted og lurer.... Har helt klart blit kvitt noe, men likevel dukker det stadig opp en beskjed om at zone alarm forsøker å gå ut på internett Kan den skape problemene tro?

Ikke umulig at den kan skape konflikter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...