Gå til innhold

Smileys til msn 6.1

Anbefalte innlegg

Gjest smiley :o)
Skrevet

Noen som veit noen steder jeg kan laste ned morsomme smileys til msn 6.1?

still5barnsmor
Skrevet

[quote name=smiley :o)' timestamp='1079204029' post='2046364]

http://www.smileycentral.com/?partner=ZNxdm777

Er denne safe å innstallere tror du??

jeg har den, og adaware'en min har ikke funnet noe mere etter at jeg lastet den ned. Men den funker ikke på min msn...

Gjest smiley :o)
Skrevet

jeg har den, og adaware'en min har ikke funnet noe mere etter at jeg lastet den ned. Men den funker ikke på min msn...

En som svarte meg på "åpent forum" sa at man bare kunne bruke denne hvis mottakeren også hadde dette programmet innstallert.... Litt tungvint det da...

Skrevet

Jeg fikk lastet ned nye smileys, men hvordan får jeg til å bruke dem på MSN? De la seg som en egne filer i en mappe. Som små bilder liksom...

I MSN messenger 6.1:

Verktøy--> Opprett Uttrykksikoner -->Legg til --> Bla fram til bildet du vil legge til --> Definer en hurtigtast -->OK

mvh

Gjest skjønner enda mindre
Skrevet

I MSN messenger 6.1:

Verktøy--> Opprett Uttrykksikoner -->Legg til --> Bla fram til bildet du vil legge til --> Definer en hurtigtast -->OK

mvh

Jeg får det fremdeles ikke til jeg... Finner ikke de knappene du skriver om. Jeg er komplett idiot når det kommer til sånt her tror jeg.

Skrevet

Jeg får det fremdeles ikke til jeg... Finner ikke de knappene du skriver om. Jeg er komplett idiot når det kommer til sånt her tror jeg.

hmm..hvordan forklare dette bedre uten å kunne peke på bildet???

*gruble*

Altså... du vet der står "Fil" øverst til venstre? Rett til høyre fr denne står det "kontakter", deretter "handlinger", så "Verktøy" og tilslutt "hjelp" . Trykk der det står "Verktøy og se nedover i denne menyen for hvordan du trykker videre.

Dette gjelder altså MSN mesenger 6.1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...