trøtte Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 hei er det andre som har spray mail her? Skulle inn og sjekka mail der var all mailer stettet, Alle adresser og viktige brev som jeg hadde var borte vekk. De har skifter server. De kan ikke bare slette alt er det lov? 0 Siter
Gjest elisabeth Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Du finner link til den gamle siden øverst på nye spray. Den skal fungere noen dager til, så hvis man vil hente mail og lignende, så er det jo bare å kopiere og lagre som dokumenter på maskinen din. eller videresende til anna mail! =) Lykke til 0 Siter
Gjest elisabeth Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 http://spraydate-old.spray.no/spraydate/ der er linken 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Du finner link til den gamle siden øverst på nye spray. Den skal fungere noen dager til, så hvis man vil hente mail og lignende, så er det jo bare å kopiere og lagre som dokumenter på maskinen din. eller videresende til anna mail! =) Lykke til Jeg finner ikke den gamle e-posten. 0 Siter
Gjest elisabeth Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Jeg finner ikke den gamle e-posten. sorry, misforsto... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.