Gå til innhold

Anh eller Ahn

Gjest Fikk nesten tåre i øyekroken

Anbefalte innlegg

Gjest Fikk nesten tåre i øyekroken
Skrevet

Ikke sikker på hvordan navnet skrives. Men uansett, jeg er fortsatt lei meg for at hun gikk ut! Dommerne skulle nok fått bestemme litt til. Fjortisene velger jo ikke etter sangstemme. Flaut om sandra skulle gå altfor langt, og representere Norge under noen omstendigheter. Men som hun Sandra selv sa til avisa en gang, "mamma har stemt på meg for mange tusen kroner". Så da vet man jo hvem som redder henne, men alikevel!

Skrevet

Ja, det var kjempe dumt at Ahn gikk ut. Jeg tok opp Idol i går, så jeg fikk i ikke stemt på henne heller. Isj.

Dumt at hun ikke sang helt bra i går, men gosh Sandra sang jo myyyye værre. Ble helt flau jeg, og jeg og sambo satt og vrei oss av flauhet. Hehe...

Vel, nå som Anh har gått ut, heier jeg på Maria og Kjartan. Men håper joh at Anh kan komme tilbake på ett eller annet vis:) "Folk vi angrer at vi stemte ut episode" kanskje?:))

Gjest elisabeth
Skrevet

Ja, det var kjempe dumt at Ahn gikk ut. Jeg tok opp Idol i går, så jeg fikk i ikke stemt på henne heller. Isj.

Dumt at hun ikke sang helt bra i går, men gosh Sandra sang jo myyyye værre. Ble helt flau jeg, og jeg og sambo satt og vrei oss av flauhet. Hehe...

Vel, nå som Anh har gått ut, heier jeg på Maria og Kjartan. Men håper joh at Anh kan komme tilbake på ett eller annet vis:) "Folk vi angrer at vi stemte ut episode" kanskje?:))

Ja, det hadde vært artig om dem fant på noe sånt! Jeg har sansen for ho Margareth! Ho har så mange sider!

Skrevet

Tåpelig om fjortisstemming skal avgjøre IDOL, da blir det ikke resultat utfra sangprestasjon og talent, men ut fra hvem fjortisene har kick på. Sandra sang ikke bra, men hun er jo sjarmerende nok. Syns likevel ikke at kun sjarm skal være nok til å komme videre og vinne.

Håkon er en sånn type søt gutt, som sikkert mange fjortisjenter faller for. Han sang ikke så verst igår. Men det bør være mer enn fjortispotensiale som skal til for å vinne.

Det var ille at Anh gikk ut igår, håper dommerne kan ta en ekstra-overraskelse eller noe sånt.

Skrevet

Hun går nok tidsnok ut.

Men om du regner litt på antall stemmer moren hennes gav henne (husker hverken sum eller antall nå) så hadde det ikke hatt stort å si uansett.

Pappa Bjørn
Skrevet

Greit at mange er misfornøyde med resultatet, men landet over er det nå ren hets av Sandra. Hun er svært flink og har kommet svært langt, og jeg synes det er forkastelig at halvparten av landets voksne mennesker er så ekle mot en 16-åring som har gjordt sitt beste og latt seerne avgjøre med sine stemmer.

Det er tydeligvis mange drittunger blandt voksne også som oppfører seg slik.

Skrevet

Er litt enig, tror kanskje de som er litt unge stemmer etter litt annet enn godt sangtalent.

Sandra var ikke noe flink i går! Er det virkelig sant som du sier, at mora hennes har stemt på henne for flere tusen kroner?

Ho ser jo så... Ja.. Jeg liker henne ikke jeg. Ser ut som ei dokke. Sånn rosa...

Skrevet

Er litt enig, tror kanskje de som er litt unge stemmer etter litt annet enn godt sangtalent.

Sandra var ikke noe flink i går! Er det virkelig sant som du sier, at mora hennes har stemt på henne for flere tusen kroner?

Ho ser jo så... Ja.. Jeg liker henne ikke jeg. Ser ut som ei dokke. Sånn rosa...

+

Men jeg gidder ikke engasjere meg, jeg er lei av IDOL. Det er jo IDOL i hver eneste avis og ukeblad og hver dag på TV nesten...

Jeg bryr meg ikke så veldig om hvem som vinner.

Snorkfrøken
Skrevet

Alle foreldre stemmer vel for en anseelig sum for sine egne barn tror du ikke?

Jeg synes avstemmingen var helt grei.

Skrevet

Greit at mange er misfornøyde med resultatet, men landet over er det nå ren hets av Sandra. Hun er svært flink og har kommet svært langt, og jeg synes det er forkastelig at halvparten av landets voksne mennesker er så ekle mot en 16-åring som har gjordt sitt beste og latt seerne avgjøre med sine stemmer.

Det er tydeligvis mange drittunger blandt voksne også som oppfører seg slik.

Ja, er det rart ungene blir mobbere, med sånne foreldre...

Gjest ikke mobber
Skrevet

Ja, er det rart ungene blir mobbere, med sånne foreldre...

ikke snakk om mobbing. De er med i et program der de skal vise oss hvor flinke de er til å synge. selvfølgelig reagerer vi når folk som ikke kan synge i det hele tatt går videre, men ikke hun som kan!

Skrevet

ikke snakk om mobbing. De er med i et program der de skal vise oss hvor flinke de er til å synge. selvfølgelig reagerer vi når folk som ikke kan synge i det hele tatt går videre, men ikke hun som kan!

Hvor mange ganger stemte du på Ahn?

mvh

Gjest Rusle
Skrevet

Ja, det er sant, vi reagerer på det.

Gjest Tristelin@
Skrevet

Alle foreldre stemmer vel for en anseelig sum for sine egne barn tror du ikke?

Jeg synes avstemmingen var helt grei.

JEG hadde ikke hatt råd til å stemme for mange tusen kroner for min tenåring iallefall!

Gjest Tristelin@
Skrevet

Tåpelig om fjortisstemming skal avgjøre IDOL, da blir det ikke resultat utfra sangprestasjon og talent, men ut fra hvem fjortisene har kick på. Sandra sang ikke bra, men hun er jo sjarmerende nok. Syns likevel ikke at kun sjarm skal være nok til å komme videre og vinne.

Håkon er en sånn type søt gutt, som sikkert mange fjortisjenter faller for. Han sang ikke så verst igår. Men det bør være mer enn fjortispotensiale som skal til for å vinne.

Det var ille at Anh gikk ut igår, håper dommerne kan ta en ekstra-overraskelse eller noe sånt.

Men det er vel mer fjortisene enn foreldrene som kjøper CD'er ikke sant? Det er DET plateselskapet som står bak IDOL er ute etter, har dere ikke skjønt det da! Noen som kan skape stort platesalg... Og DET er ikke nødvendigvis densom har den beste stemmen, men den som får folk til å KJØPE, enten det er sjarm, utseende eller stemme som får fjortisene eller andre til å kjøpe. Money ligger i bunnen i alt! Trodde dere de skapte et slikt program bare for å glede oss dere da eller? Da hadde det jo vært GRATIS å stemme iallefall!

Skrevet

Synes det var helt greit at hun gikk ut jeg. Det var ikke noen stor prestasjon hun kom med i går, hun sang til tider skikkelig surt.

Det gjorde for øvrig også Sandra, og jeg må si at jeg håper ikke at hun kommer særlig mye lengre nå. Synes hun har kommet litt for langt med et vinnende vesen - hun synger mye dårligere enn mange av de andre som har gått ut! Mulig jeg begynner å bli for gammel, men jeg synes hun er litt for "dokkete"...

Gjest idol snart langt opp i halsen
Skrevet

Men det er vel mer fjortisene enn foreldrene som kjøper CD'er ikke sant? Det er DET plateselskapet som står bak IDOL er ute etter, har dere ikke skjønt det da! Noen som kan skape stort platesalg... Og DET er ikke nødvendigvis densom har den beste stemmen, men den som får folk til å KJØPE, enten det er sjarm, utseende eller stemme som får fjortisene eller andre til å kjøpe. Money ligger i bunnen i alt! Trodde dere de skapte et slikt program bare for å glede oss dere da eller? Da hadde det jo vært GRATIS å stemme iallefall!

Der har du nok misforstått litt! Om dem ikke kan synge, så selger ikke plata så veldig bra. Om bare familien og et fåtall kjøper, så er jo ikke det bra. Det skal jo selge i utlandet også, slik som Kurt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...