Gå til innhold

Forsikring

Anbefalte innlegg

Gjest studine 21 år
Skrevet

Heisann!

Jeg er en student på 21 år. Har vurdert å skaffe meg forsikring, da jeg ikke har noe sånt. Jeg tror pappa sin innboforsikring gjelder for meg, siden jeg har folkeregistrert adr der. Jeg bor på hybel i trondheim.

Jeg har akkurat kjøpt meg en dyr sykkel. Og jeg har en dyr telefon som jeg er redd for.

Er det noen her som vet noe om forsikring? Vil gjerne ha noe som ikke er så dyrt, men samtidig dekker mine tap om jeg skulle bli frastjelt tingene mine eller no..

Kizza1365380506
Skrevet

Noen forsikringsselskap dekker innbo på hybel for barn opp til 21 år og noen til 25 år. Du bør nok be faren din sjekke hva som er gjeldende for hans forsikring. Unødvendig for deg å ta en dyr forsikring om du slipper.

Mvh

tut og kjør
Skrevet

Noen forsikringsselskap dekker innbo på hybel for barn opp til 21 år og noen til 25 år. Du bør nok be faren din sjekke hva som er gjeldende for hans forsikring. Unødvendig for deg å ta en dyr forsikring om du slipper.

Mvh

Om ikke annet, kan du velge et student medlemskap i LO. Der får du med innboforsikring til en billig penge.

Kizza1365380506
Skrevet

Om ikke annet, kan du velge et student medlemskap i LO. Der får du med innboforsikring til en billig penge.

Feil plassering?? :o)

tut og kjør
Skrevet

Feil plassering?? :o)

Student på 21 trenger forsikring.

->Som studentmedlem av Lo vil hun få innboforsikring med i medlemskapet.

Derfor var da mitt forslag at hun tar kontakt med Lo-Trondheim, forklarer hvilke fag hun tar slik at hun kommer inn i rett forbund. For igjennom en liten medlemsavgift har hun i tillegg til de fordelene et medlemskap gir henne i arbeidlivet senere, en innboforsikring.

Min sluttkonklusjon. Nei, mitt forrige innlegg var _ikke_ feilplassert :-)

Ha en fin laurdag

Kizza1365380506
Skrevet

Student på 21 trenger forsikring.

->Som studentmedlem av Lo vil hun få innboforsikring med i medlemskapet.

Derfor var da mitt forslag at hun tar kontakt med Lo-Trondheim, forklarer hvilke fag hun tar slik at hun kommer inn i rett forbund. For igjennom en liten medlemsavgift har hun i tillegg til de fordelene et medlemskap gir henne i arbeidlivet senere, en innboforsikring.

Min sluttkonklusjon. Nei, mitt forrige innlegg var _ikke_ feilplassert :-)

Ha en fin laurdag

Sorry da, jeg trodde du skulle svare henne :o) Men jeg er veldig glad du opplyste om det. Min datter går på privat skole men skal hun studere videre på høyskole el.l. så er jo dette veldig bra å vite. Vår forsikring dekker henne til hun er 25.

Så takk og unnskyld igjen.

:o)

Skrevet

Alle forsikringer jeg har sett har krevd at sykkelen må være registrert i Falken sykkelregister for at den skal være dekket, i alle fall. Det koster 210 kr for 5 år.

Ellers er ikke innboforsikring særlig dyrt, regn med 400-500 kr i året.

Bente831365380491
Skrevet

Har du jobb? I såfall, organiser deg, det koster ikke så mye, og du får da med en masse forsikringer. Men på de aller fleste forsikringer, så er det en egenandel.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...