Gå til innhold

Om bunad........ er det greit...

Anbefalte innlegg

Gjest hva mener dere?
Skrevet

......å få samme bunad som svigermor, selv om jeg ikke har tilhørighet til stedet bunaden kommer fra? Jeg har ikke kontakt med min egen familie, og ser på svigermor som den eneste moren jeg har.

Skrevet

Selvsagt er det greit. Velg den bunaden du vil ha - du kommer ikke i fengsel! .-)

Med vennlig hilsen

Kizza1365380506
Skrevet

Du har tilhørighet til svigermor. Det må da være mer enn nok.

Mvh

Skrevet

Klart du kan velge den bunaden!

Syns ikke du skal høre så mye på folk som skal kjøre strenge regler til og med på hvor en kan ha bunad fra. Velg den du har lyst på.:)

Skrevet

Syne du skal kunne ha slik bunad som henne ja.

Føler du ikke tilhørighet der du selv kommer fra, og din familie, så velg utifra der du føler deg vel!

Skrevet

Selvsagt er det greit. Velg den bunaden du vil ha - du kommer ikke i fengsel! .-)

Med vennlig hilsen

Jeg har ikke bunad som tilhører stedet jeg har tilhørighet til. Har heller ikke bunad som tilhører stedet som familien kommer fra. Skulle gjerne hatt det. I stedet får jeg låne svigermors sin, og den er kjempe fin. Har ingen betenkeligheter med å gå med den. Føler jo jeg tilhører familien som er fra stedet bunaden kommer fra.

Skrevet

Med vennlig hilsen

feil plassering!!

Skrevet

feil plassering!!

Du er feilplassert! :-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Du er feilplassert! :-)

Med vennlig hilsen

Så det:) Det hender innimellom. Ganske ofte faktisk. Skal forsøke å skjerpe meg:)

Skrevet

Bunads"politiet" mener at tilhørighet kan komme gjennom både arv og ekteskap, så da må det jo være greit! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...