Gå til innhold

Idol-hysteri

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn
Skrevet

Selv om TV2 tjener bra på avstemmningen så er det vel femdeles demokratis i praksis er det ikke? Nå er det kjempekampanjer for å få Anh inn igjen, men ville det vært realt overfor alle som har stemt? At hun gikk ut betyr jo enkelt og greit at hun ikke fikk nok stemmer.

http://pub.tv2.no/TV2/underholdning/tv/article199504.ece

Nå er det også en gutt som har laget egen hjemmeside med underskriftskampanje for å få henne inn igjen, og han kom med følgende uttalelse: "- Dommerne og publikumsstemmene burde telle 50 prosent hver. Da ville utfallet blitt mer rettferdig, sier han."

Ville ikke det blitt et ramaskrik da? Da ville det plutselig være dommerne som overkjørte seernes meninger og folk ville blitt dritsure.

Jeg håper forresten at dette ikke ble for dype tanker fra en enkel sjel. Jeg har jo av flere brukere i flere tråder blitt omtalt som en svært enkel person som smiler hver gang noen sier noe smart så jeg later som om jeg forstår.*L*

Kizza1365380506
Skrevet

Utgangspunktet er jo demokratisk. Men når en mor stemmer for 2000 kroner så blir jo det og feil eller..

Men alle gode system skal jo kunne misbrukes så.

Mvh

Skrevet

Tap og vinn med samme sinn,..alle systemer kan utnyttes og misbrukes og livet blir aldri helt rettferdig. Så slik er det nok bare....

terningkast6
Skrevet

Det at det kun er seerne som stemmer utelukker spekulasjoner om hvem som traff hvem på et utested, og hvorfor enkelte går videre og andre ikke.

Skrevet

Enig.

Forresten så synes jeg ikke hun sang spesielt bra i det hele tatt, ikke på den sangen i alle fall...

Gjest 33lilly
Skrevet

Min sønn på 7 år trodde at Ahn ikke kom til å gå videre.Syntes at hun sang dårligst,sa han. God teft.eller....

Gjest Daisy
Skrevet

"Sandra Lyng Haugen derimot, har en stemme som så absolutt ikke holder mål i en sangkonkurranse av dette slag"

Holder jo tydeligvis mål mer en Anh... hun er jo med enda.

Jeg gidder ikke se på mer hvis Ahn kommer tilbake. Da skal jeg lage en boikott Idol hjemmeside :P

Skrevet

"Sandra Lyng Haugen derimot, har en stemme som så absolutt ikke holder mål i en sangkonkurranse av dette slag"

Holder jo tydeligvis mål mer en Anh... hun er jo med enda.

Jeg gidder ikke se på mer hvis Ahn kommer tilbake. Da skal jeg lage en boikott Idol hjemmeside :P

At Sandra gikk videre i Idol i stedet for Anh hadde neppe noe med sangprestasjonen å gjøre...

Gjest Daisy
Skrevet

At Sandra gikk videre i Idol i stedet for Anh hadde neppe noe med sangprestasjonen å gjøre...

Sikkert ikke - men det er det som er sjarmen med Idol. Og hvis vi ser på hvilken som helst popstjerne er det mer enn sangprestasjon som gjelder.

Gjest idol langt opp i halsen
Skrevet

Sikkert ikke - men det er det som er sjarmen med Idol. Og hvis vi ser på hvilken som helst popstjerne er det mer enn sangprestasjon som gjelder.

Britney Spears kan da heller ei synge, men hun selger da som bare det. Har du utseende, er villig til å spille på sex, så kommer du langt i pop verdenen!

Hun ble jo avslørt under en konsert, da playbacken svikta, hun kunne jo ikke begynne å synge live, for hun har jo ikke stemme.

Gjest Daisy
Skrevet

Britney Spears kan da heller ei synge, men hun selger da som bare det. Har du utseende, er villig til å spille på sex, så kommer du langt i pop verdenen!

Hun ble jo avslørt under en konsert, da playbacken svikta, hun kunne jo ikke begynne å synge live, for hun har jo ikke stemme.

Det er jo en kjensgjerning at det ikke er stemmen som selger, ja. (i mange, mange tilfeller hvertfall)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...