Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det et kvalifiseringskrav for damer i skiskyting at man MÅ ha dobbelt fornavn?

Hele gjengen har jo det:

Liv Grete Skjelbreid Poiree,

Liv Kjersti Eikeland,

Gro Marit Istad Kristiansen,

Ann Helen Grande,

Ann-Elen Skjelbreid,

Gunn Margit Andreassen.

Hm. Rare greier ...

Kizza1365380506
Skrevet

Kanskje de går dobbelt så fort som de med ett navn? ;o)

Skrevet

Kanskje de går dobbelt så fort som de med ett navn? ;o)

Hehe! Der har vi kanskje forklaringen. Jeg får vel snarest gi datteren min et navn til, slik at hun det ikke ligger slike hindringer til grunn om hun skulle velge den retningen en gang i fremtiden.

Jeg mener - man gjør jo hva som helst for barna, og man kan aldri være for føre var.

Kizza1365380506
Skrevet

Hehe! Der har vi kanskje forklaringen. Jeg får vel snarest gi datteren min et navn til, slik at hun det ikke ligger slike hindringer til grunn om hun skulle velge den retningen en gang i fremtiden.

Jeg mener - man gjør jo hva som helst for barna, og man kan aldri være for føre var.

Min bror endret navnet til min niese fordi hun ønsket å hete det samme som venninnen. Så nå har hun to navn som vi MÅ bruke.

Skrevet

Min bror endret navnet til min niese fordi hun ønsket å hete det samme som venninnen. Så nå har hun to navn som vi MÅ bruke.

I all verden.

Jaja, så gjør man vel det da.

:o)

tut og kjør
Skrevet

Det var jo som Grete Ingeborg Nykkelmo sa i sin tid som aktiv (ja da dette er leeenge siden) Jeg har blitt klat Grete hele livet, men Rike og Carlsen har gjort dobbeltnavnet mitt konsekvent....

Så da er det noen som lurer på hvor gammel jeg er....evig 33

Skrevet

Hva med Linda Tjørom?

Hun er unntaket som bekrefter regelen...

Skrevet

Hva med Linda Tjørom?

Tjørhom heter hun for å være korrekt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...