Gyda Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Er det et kvalifiseringskrav for damer i skiskyting at man MÅ ha dobbelt fornavn? Hele gjengen har jo det: Liv Grete Skjelbreid Poiree, Liv Kjersti Eikeland, Gro Marit Istad Kristiansen, Ann Helen Grande, Ann-Elen Skjelbreid, Gunn Margit Andreassen. Hm. Rare greier ... 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Kanskje de går dobbelt så fort som de med ett navn? ;o) 0 Siter
Gyda Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Skrevet 13. mars 2004 Kanskje de går dobbelt så fort som de med ett navn? ;o) Hehe! Der har vi kanskje forklaringen. Jeg får vel snarest gi datteren min et navn til, slik at hun det ikke ligger slike hindringer til grunn om hun skulle velge den retningen en gang i fremtiden. Jeg mener - man gjør jo hva som helst for barna, og man kan aldri være for føre var. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Hehe! Der har vi kanskje forklaringen. Jeg får vel snarest gi datteren min et navn til, slik at hun det ikke ligger slike hindringer til grunn om hun skulle velge den retningen en gang i fremtiden. Jeg mener - man gjør jo hva som helst for barna, og man kan aldri være for føre var. Min bror endret navnet til min niese fordi hun ønsket å hete det samme som venninnen. Så nå har hun to navn som vi MÅ bruke. 0 Siter
Gyda Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Skrevet 13. mars 2004 Min bror endret navnet til min niese fordi hun ønsket å hete det samme som venninnen. Så nå har hun to navn som vi MÅ bruke. I all verden. Jaja, så gjør man vel det da. ) 0 Siter
tut og kjør Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Det var jo som Grete Ingeborg Nykkelmo sa i sin tid som aktiv (ja da dette er leeenge siden) Jeg har blitt klat Grete hele livet, men Rike og Carlsen har gjort dobbeltnavnet mitt konsekvent.... Så da er det noen som lurer på hvor gammel jeg er....evig 33 0 Siter
nynne Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Hva med Linda Tjørom? Hun er unntaket som bekrefter regelen... 0 Siter
fresja Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Hva med Linda Tjørom? Tjørhom heter hun for å være korrekt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.