thermos Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Her en dag klarte samboeren å knuse den nederste glassplata i kjøleskapet... Merkelg at han klarte det, den er jo tjukk!! Men han klarte jo det... Problemet da, er at vi leier her vi bor, og kjøleskapet er ikke vårt. Så vi burde skaffe ny glassplate før vi flytter ut. Går det an å få kjøpt slike glassplater utenom kjøleskap? Vil det være dyrt? Kjøleskapet er forresten av merke Whirlpool. Håper noen har noen gode råd! 0 Siter
Sør Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Det er sikkert veldig dyrt å kjøpe det fra Whirlpool, men mål størrelsen, og ta kontakt med en glassmester. Jeg vil tippe at vanlig herdet glass gjør samme nytten. Med vennlig hilsen 0 Siter
thermos Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Skrevet 13. mars 2004 Det er sikkert veldig dyrt å kjøpe det fra Whirlpool, men mål størrelsen, og ta kontakt med en glassmester. Jeg vil tippe at vanlig herdet glass gjør samme nytten. Med vennlig hilsen Har de riktig tykkelse hos glassmester da? Noen anelse på hva prisen vil kanskje kunne bli? 0 Siter
Sør Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Har de riktig tykkelse hos glassmester da? Noen anelse på hva prisen vil kanskje kunne bli? Hei, De har nok riktig type glass, og det behøver jo heller ikke være akkurat likt. Det viktige er at det er herdet glass, og ikke vanlig vindusglass. Jeg vet ikke hva det koster, men du får ringe litt rundt. Et annet alternativ, som kanskje er billigere, er å kjøpe en enkel glasshylle hos IKEA (eller lignende), og skjære den til selv. Det tar ikke mange minuttene. Med vennlig hilsen 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Gå til en Whirlpool forhandler og få dem til å bestill. Det går helt sikkert fint. Det går an å knuse så tykke glass om man er uheldig og treffe på en helt spesiell måte/punkt. Mvh 0 Siter
tiliti Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Ligger på ca tusenlappen fra orginal-produsent. Anbefaler å forklare saken for en glassmester i stedet. Billigere å få det derfra. 0 Siter
Gyda Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Jeg gjorde det samme i kjøleskapet mitt, og ringte leverandøren (her i Oslo). De sendte meg en ny hylle i posten, og det kosta et par hundrelapper. 0 Siter
thermos Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Skrevet 13. mars 2004 Jeg gjorde det samme i kjøleskapet mitt, og ringte leverandøren (her i Oslo). De sendte meg en ny hylle i posten, og det kosta et par hundrelapper. Så jeg kan kontakte leverandøren? Jeg vet ikke hvor dette skapet er kjøpt eller noe da... Og det trenger ikke bli så dyrt? 0 Siter
Gjest Whirlpool her også ! Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 det har jeg gjort også ) mener det var en to-tre hundre vi betalte for ny glassplate fikk el-kjøp til å bestille for oss 0 Siter
Simen Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Jeg har gjort det samme. Bestilte ikke ny hos forhandler, men tok mål og fikk en nye for 150,- hos en glassmester. 0 Siter
Gyda Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Så jeg kan kontakte leverandøren? Jeg vet ikke hvor dette skapet er kjøpt eller noe da... Og det trenger ikke bli så dyrt? Det er et par år siden, og jeg husker ikke eksakt hvor mye det kosta, men det var i alle fall lite nok til at jeg vurderte det som greit. Ring en butikk som selger Whirlpool og spør etter hvem som leverer/har service på Whirlpool, og så tar du en telefon dit og oppgir din modell og spør om pris og levering. 0 Siter
tiliti Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Så jeg kan kontakte leverandøren? Jeg vet ikke hvor dette skapet er kjøpt eller noe da... Og det trenger ikke bli så dyrt? Hakket dyrere med husquarna gitt. rundt tusenlappen *ugh* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.