Gå til innhold

hva bør jeg gjøre?!?

Anbefalte innlegg

Gjest crista

Avsluttet et forhold for ca en mnd siden,men har god kontakt med vedkommende enda.problemet er bare at han hele tiden snakker om hvor dårlig råd han har fått nå når han er alene og jeg kjenner jeg får så dårlig samvittighet og vil hjelpe han økonomisk.men noe sier meg også at jeg bør la være,det er jo tross alt ikke mitt problem lenger...??eller??er det feil av meg å være egoist???noen synspunkter på dette??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139866-hva-b%C3%B8r-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Har du så veldig god råd selv da? Han må jo lære å disponere pengene sine skikkelig. Du kjenner ham jo best så du er vel den nærmeste til å vurdere om det er tilrådelig. Er han en slik som sluker hele hånden om du gir ham lillefingen må du jo absolutt ikke gjøre det.

Mvh

Gjest crista

Har du så veldig god råd selv da? Han må jo lære å disponere pengene sine skikkelig. Du kjenner ham jo best så du er vel den nærmeste til å vurdere om det er tilrådelig. Er han en slik som sluker hele hånden om du gir ham lillefingen må du jo absolutt ikke gjøre det.

Mvh

Har så jeg klarer meg,men ikke all verden heller...!!føler bare at det er min "plikt" å hjelpe andre på slike måter,men jeg er nok enig i at jeg kanskje bør la være nå!er litt vanskelig,men det er godt å høre hva andre mener:)

Gjest crista

Nei, økonomi må han klare selv. Er dere ikke sammen, er det ikke ditt ansvar. Det er det forsåvidt ikke om dere er sammen heller.

Alle må kunne skaffe seg penger til å leve selv vel?

Jeg hadde ikke gitt penger til x'en ivertfall.

greit å høre andres meninger:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...