Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endelig konvertert, men kommer ikke på nett. Får feilmeldingen: Connection refused (10061). Forstår såpass at nettverkstilkoblingen ikke er riktig konfigurert. Har holdt på en stund her og gått meg fast. Kan noen hjelpe meg? Teskje metoden?

Skrevet

1. Sjekk at serverinformasjonen i Eudora er riktig

2. Sjekk at evt. brannmur er satt opp for å slippe Eudora gjennom

3. Sjekk at mailsjekk i antivirusprogram er satt opp riktig, prøv evt. å skru den av og se hva som skjer.

Skrevet

1. Sjekk at serverinformasjonen i Eudora er riktig

2. Sjekk at evt. brannmur er satt opp for å slippe Eudora gjennom

3. Sjekk at mailsjekk i antivirusprogram er satt opp riktig, prøv evt. å skru den av og se hva som skjer.

1. ang.serverinformasjonen i Eudora: Jeg har online.no. blir det riktig med pop.online.no og smtp.online.no

da? ( Det er dette jeg har skrevet inn) Eller skriver jeg bare online.no på begge?

2. Norton Brannmuren har jeg slått av. Men,jeg bruker ruter - noe som er nytt for meg..... Jeg tror det er denne jeg ikke klarer å sette opp ordentlig i Eudora. (Ruteren fungerer helt greit i forhold til Outlook express og Norton på maskin nr. 1 - ) Jeg har prøvd både ¨å sette opp automatisk og å sette opp manuelt, men får det ikke til å funke.

3. Mailsjekk i antivirusprogrammet er slått av

.Det hjalp heller ikke

4 Jeg har prøvd å avinstallere og reinstallere Norton - det løste ikke problemet.

Jeg mistenker vel en eller annen forbaska hake som skal bort i oppsettingen av Eudora for å komme ut på nett.... Tusenkronersspørsmålet er : hvilken?

Jeg vil ha Eudora!!!Ble et øyeblikk tre år her ;-).

Det ser ut som et veldig bra mailprogram

Skrevet

1. ang.serverinformasjonen i Eudora: Jeg har online.no. blir det riktig med pop.online.no og smtp.online.no

da? ( Det er dette jeg har skrevet inn) Eller skriver jeg bare online.no på begge?

2. Norton Brannmuren har jeg slått av. Men,jeg bruker ruter - noe som er nytt for meg..... Jeg tror det er denne jeg ikke klarer å sette opp ordentlig i Eudora. (Ruteren fungerer helt greit i forhold til Outlook express og Norton på maskin nr. 1 - ) Jeg har prøvd både ¨å sette opp automatisk og å sette opp manuelt, men får det ikke til å funke.

.Det hjalp heller ikke

4 Jeg har prøvd å avinstallere og reinstallere Norton - det løste ikke problemet.

Jeg mistenker vel en eller annen forbaska hake som skal bort i oppsettingen av Eudora for å komme ut på nett.... Tusenkronersspørsmålet er : hvilken?

Du kan forsøke å skrive mail.online.no på begge serverne.

Maskinen har kontakt med nett utenom mail?

Skrevet

.Det hjalp heller ikke

Det finnes en "offline"-funksjon i Eudora. Hvor denne ligger avhenger av OS og versjon. På Eudora for Mac ligger denne i "task prosess"- vinduet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...