Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken dommer hadde funnet de på Guantanamo skyldig, sa du?

Les hva jeg skrev i forrige innlegg. Jeg gidder ikke danse noen verbalconga med deg fordi du er kverulant av legning.

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

55

• Mr Kahn

40

• Grip

11

• Lenny

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*ler*

Dine bortforklaringer overbeviser vel knapt deg selv!?

Jeg har stor tro på egen overbevisning, og kan også argumentere ut fra den på et troverdiog grunnlag. Min oppgave er ikke å overbevise DEG, kun å vise andre at du ikke har noen troverdighet.

Du er til god hjelp der. ;^)

Skrevet

Les hva jeg skrev i forrige innlegg. Jeg gidder ikke danse noen verbalconga med deg fordi du er kverulant av legning.

Jeg ser du igjen blir svar skyldig, og forsvarer fengsling av uskyldige mennesker.

Skrevet

Du er pinlig opphengt i marxister - det er tydeligvis der dine sympatier ligger.

Vås!

Skrevet

Jeg ser du igjen blir svar skyldig, og forsvarer fengsling av uskyldige mennesker.

Og det er det som er problemet. Din likegyldighet overfor andre land enn de du hater mest her i verden er så påtagende at det er grotesk å være vitne til.

Du forsvarer statsløse kriminelle med nebb og klør og gir fan i disse stakkars ungene i Russland. De er jo ikke så viktig i dine øyne som «rettsikkerheten» til en gjeng barnemordere.

Jadda, Sør, de sitter nok på GB fordi de er snille onkler på ferie i et muslimsk paradis, på feil sted til feil tid. Alle like uskyldige.

Skrevet

Og det er det som er problemet. Din likegyldighet overfor andre land enn de du hater mest her i verden er så påtagende at det er grotesk å være vitne til.

Du forsvarer statsløse kriminelle med nebb og klør og gir fan i disse stakkars ungene i Russland. De er jo ikke så viktig i dine øyne som «rettsikkerheten» til en gjeng barnemordere.

Jadda, Sør, de sitter nok på GB fordi de er snille onkler på ferie i et muslimsk paradis, på feil sted til feil tid. Alle like uskyldige.

Som sagt, du kan forsøke å bortforklare så mye du orker. I en rettsstat så er mennesker uskyldig til det motstte er bevist.

Under Stalin, Pol Pot, osv så er det tydeligvis ikke slik. Det er betenkelig at en av våre allierte synes at Stalins metoder skal følges.

Skrevet

Vås!

Du skriver side opp og side ned om påståtte "marxister", og det snilleste man kan si er at du ikke engang har forstått hva ordet betyr.

Skrevet

Det er da en forutsigbar konsekvens at hvis man deltar i en krig, så vil fienden forsøke å slå tilbake.

Ble du overrasket?

Når Spania velger en så tåpelig strategi, så er det klart de blir et mål.

Jeg ble selvsagt ikke overrasket, kfr mitt innlegg for et par dager siden i annen tråd. Både foranledningen og aksjonenes omfang tilsier muslimsk terror.

Jeg noterer ellers at du nå har innsett at vi er i krig mot islamister, verden over. Det er i alle fall en begynnelse. Så får vi vente og se om du snart innser at vi må ta konsekvensen av denne krigssituasjonen.

Skrevet

Som sagt, du kan forsøke å bortforklare så mye du orker. I en rettsstat så er mennesker uskyldig til det motstte er bevist.

Under Stalin, Pol Pot, osv så er det tydeligvis ikke slik. Det er betenkelig at en av våre allierte synes at Stalins metoder skal følges.

Den kritikken du nå retter mot USA burde du og dine meningefeller forlengst rettet østover, men dengang disse regimene hadde sine «glansdager» sto du og dine på podiene og tiljublet sånne som Stalin, Marx og Lenin - og Pol Pot.

Hvis dette er din/deres måte å ta et oppgjør med raddisfortiden, så er du/dere helt på villspor. Disse bandittene er et produkt av deres fortid, som nå forøker å overleve i en symbiose med Islam.

Og det lager helvete for svært mange mennesker på denne jord.

Skrevet

2 av dem var indere, sist jeg sjekket var ikke indere arabere...

Ok...5 muslimer, da...

Skrevet

Du skriver side opp og side ned om påståtte "marxister", og det snilleste man kan si er at du ikke engang har forstått hva ordet betyr.

Mens du diskuterer semantikk, så diskuterer jeg sak, hvis det er det samme for deg?

Skrevet

Jeg ble selvsagt ikke overrasket, kfr mitt innlegg for et par dager siden i annen tråd. Både foranledningen og aksjonenes omfang tilsier muslimsk terror.

Jeg noterer ellers at du nå har innsett at vi er i krig mot islamister, verden over. Det er i alle fall en begynnelse. Så får vi vente og se om du snart innser at vi må ta konsekvensen av denne krigssituasjonen.

Man må jo si at den spanske regjeringen er iferd med å krype til korset og innrømme at deres stategi var like idiotisk som jeg påpekte for over ett år siden.

Det er MASSIV motstand mot den spanske regjeringens krig, og forhåpentligvis faller de ved valget.

Folket har nettopp innsett at regjeringens forsøk på å skylde på ETA kun var et patetisk skalkesjul.

Skrevet

Den kritikken du nå retter mot USA burde du og dine meningefeller forlengst rettet østover, men dengang disse regimene hadde sine «glansdager» sto du og dine på podiene og tiljublet sånne som Stalin, Marx og Lenin - og Pol Pot.

Hvis dette er din/deres måte å ta et oppgjør med raddisfortiden, så er du/dere helt på villspor. Disse bandittene er et produkt av deres fortid, som nå forøker å overleve i en symbiose med Islam.

Og det lager helvete for svært mange mennesker på denne jord.

Ikke for å plage deg unødig med fakta, men heldigvis er Stalin, Lenin, Pol Pot, osv. døde, og fengsler ingen.

Guantanamo, derimot, eksisterer i 2004.

Skrevet

Mens du diskuterer semantikk, så diskuterer jeg sak, hvis det er det samme for deg?

Nei, du diskuterer påståtte "marxister", for å unngå å innrømme at USA holder uskyldige mennesker fengslet i årevis. Akkurat som Stalin, osv.

Skrevet

Man må jo si at den spanske regjeringen er iferd med å krype til korset og innrømme at deres stategi var like idiotisk som jeg påpekte for over ett år siden.

Det er MASSIV motstand mot den spanske regjeringens krig, og forhåpentligvis faller de ved valget.

Folket har nettopp innsett at regjeringens forsøk på å skylde på ETA kun var et patetisk skalkesjul.

Å skylde på ETA var patetisk nok. Nå må man innse at vi er i krig med muslimer og handle deretter.

Nato bør ta i bruk artikkel 5 i traktaten (angrep mot ett tilsier angrep mot alle), slik det ble gjort etter angrepet 11.09.

Nødvendige tiltak må settes i verk.

Sørs oppskrift med å brette ut ræva og la seg bakpule av fienden, er ingen farbar vei medmindre man har spesiell sans for totalitære ideologier.

Man forhandler ikke med muslimer, man dikterer.

Skrevet

Ikke for å plage deg unødig med fakta, men heldigvis er Stalin, Lenin, Pol Pot, osv. døde, og fengsler ingen.

I denne sammenheng må man ikke glemme at USA har vært vår spydspiss i den nødvendige kamp mot nazisme, kommunisme og nå islam...nettopp for å forsvare demokrati og frihet.

Skrevet

Å skylde på ETA var patetisk nok. Nå må man innse at vi er i krig med muslimer og handle deretter.

Nato bør ta i bruk artikkel 5 i traktaten (angrep mot ett tilsier angrep mot alle), slik det ble gjort etter angrepet 11.09.

Nødvendige tiltak må settes i verk.

Sørs oppskrift med å brette ut ræva og la seg bakpule av fienden, er ingen farbar vei medmindre man har spesiell sans for totalitære ideologier.

Man forhandler ikke med muslimer, man dikterer.

*ler*

Det virker jo ikke som om noen klarer å "diktere" særlig mye.

Faktisk minner det det du preiker om mer om svadaen fra Vietnam..

Man kan kanskje vinne en krig mot fundamentalistene. Du kan selvsagt bare glemme å "krige mot muslimer", på samme måte som du kan glemme å "krige mot kristne".

Skrevet

I denne sammenheng må man ikke glemme at USA har vært vår spydspiss i den nødvendige kamp mot nazisme, kommunisme og nå islam...nettopp for å forsvare demokrati og frihet.

Det hjelper svært lite hvis de selv bruker kommunistiske metoder, som å fengsle uskyldige mennesker uten dom.

Poenget var jo nettopp å sloss for demokrati og rettsstat, og ikke diktatur og rettsløshet!

Skrevet

Stalin, Pol Pot, Hoxsa, Hitler, Honecher, de lever i beste velgående gjennom slike som deg, som nekter plent å ta et oppgjør med gamle forslitte paradigmer fra den kalde krigens dager.

Derfor har disse bandittene så frie tøyler, fordi de kan drepe uskyldige mennesker under vignetten «frihetskamp». Fortell meg hva slags frihet det er og var under disse gamle regimene som ditt kjære SV er utsprunget av, Sør. Vil du jeg skal rekapitulere SV/SFs historie?

En pinlig affære for de impliserte, for å si det mildt.

Skrevet

Nei, du diskuterer påståtte "marxister", for å unngå å innrømme at USA holder uskyldige mennesker fengslet i årevis. Akkurat som Stalin, osv.

Ikke rart at Norge sliter med stempelet «den siste Sovjet-stat» når det er så vanskelig å få venstresosialistene til å innse at slaget for deres middelalderideologi er tapt og ligger i søppelbøtta.

Nekter du å kritisere Putin for hans fengling av 17.000 barn? Du som stadig snakker om 60.000 barn som dør av sult, hvor er din medlidenhet med disse ungene? Bekvemmelighetsempati?

I fullt monn!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...