Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stalin, Pol Pot, Hoxsa, Hitler, Honecher, de lever i beste velgående gjennom slike som deg, som nekter plent å ta et oppgjør med gamle forslitte paradigmer fra den kalde krigens dager.

Derfor har disse bandittene så frie tøyler, fordi de kan drepe uskyldige mennesker under vignetten «frihetskamp». Fortell meg hva slags frihet det er og var under disse gamle regimene som ditt kjære SV er utsprunget av, Sør. Vil du jeg skal rekapitulere SV/SFs historie?

En pinlig affære for de impliserte, for å si det mildt.

Som sagt - hva Stalin et al gjorde for 50 år siden berettiger ikke hva USA gjør NÅ!

Men det er klart at det er mer behagelig for deg å snakke om noe annet.

Fortsetter under...

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

55

• Mr Kahn

40

• Grip

11

• Lenny

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*ler*

Det virker jo ikke som om noen klarer å "diktere" særlig mye.

Faktisk minner det det du preiker om mer om svadaen fra Vietnam..

Man kan kanskje vinne en krig mot fundamentalistene. Du kan selvsagt bare glemme å "krige mot muslimer", på samme måte som du kan glemme å "krige mot kristne".

«-Du kan selvsagt bare glemme å "krige mot muslimer", på samme måte som du kan glemme å "krige mot kristne"-»

...eller nazister? Det var ikke så rent få av dem heller, men nå kan de ha årsmøte i samme slengen som et hjemmeparty for oppvaskmiddel.

Selvsagt kan en temme muslimene også, hvis en bare er villig til å kjøre løpet. Japans fanatiske keiserdømme ga seg ikke før de ble truet med total utslettelse med ditto forsmak i Nagasaki og Hiroshima.

Kanskje noen trenger en historisk vekker?

Skrevet

Som sagt - hva Stalin et al gjorde for 50 år siden berettiger ikke hva USA gjør NÅ!

Men det er klart at det er mer behagelig for deg å snakke om noe annet.

Det er behagelig for meg å vite at et land er villig til å bekjempe dette svineriet som dreper uskyldige mennesker over en lav sko. Skulle det sitte noen på GB uten å ha noe der å gjøre, så er det beklagelig, men jeg velger å ha tillit til de som kjemper for min rett til å ferdes i verden uten risiko for å bli blåst til helsike av disse møkka mennene.

Ditt «engasjement» for disse bandittenes rettigheter er så malplassert mtp. ditt engasjement for barns rettigheter forøvrig at det stinker til himmels.

Jeg håper det flere enn jeg som ser inkonsekvensen i dine prioriteringer.

Skrevet

Det hjelper svært lite hvis de selv bruker kommunistiske metoder, som å fengsle uskyldige mennesker uten dom.

Poenget var jo nettopp å sloss for demokrati og rettsstat, og ikke diktatur og rettsløshet!

For no defaitistisk og forsvarsnihilistisk vås. Tror du en vinner en krig mot dette pakket ved å være snillest i klassen?

Mot dette uvesenet må en ta i bruk de metoder en har til rådighet, og så får en heller regne med litt svinn. En må knekke egg hvis en vil ha en omelett.

Skrevet

«-Du kan selvsagt bare glemme å "krige mot muslimer", på samme måte som du kan glemme å "krige mot kristne"-»

...eller nazister? Det var ikke så rent få av dem heller, men nå kan de ha årsmøte i samme slengen som et hjemmeparty for oppvaskmiddel.

Selvsagt kan en temme muslimene også, hvis en bare er villig til å kjøre løpet. Japans fanatiske keiserdømme ga seg ikke før de ble truet med total utslettelse med ditto forsmak i Nagasaki og Hiroshima.

Kanskje noen trenger en historisk vekker?

Vås. Det var kanskje 40 millioner tyskere.

Det er 1200 millioner muslimer. Det er en ørliten brøkdel av dem som støtter Al Queda, men med slikt pisspreik som du/Grip kommer med, så kan det bli flere.

Skrevet

Det er behagelig for meg å vite at et land er villig til å bekjempe dette svineriet som dreper uskyldige mennesker over en lav sko. Skulle det sitte noen på GB uten å ha noe der å gjøre, så er det beklagelig, men jeg velger å ha tillit til de som kjemper for min rett til å ferdes i verden uten risiko for å bli blåst til helsike av disse møkka mennene.

Ditt «engasjement» for disse bandittenes rettigheter er så malplassert mtp. ditt engasjement for barns rettigheter forøvrig at det stinker til himmels.

Jeg håper det flere enn jeg som ser inkonsekvensen i dine prioriteringer.

Igjen - Stalin synes nok også det var "beklagelig" hvis noen uskyldige ble fengslet.

Hele poenget med demokrati og rettstat er at vi IKKE gjør slikt.

Annonse

Skrevet

For no defaitistisk og forsvarsnihilistisk vås. Tror du en vinner en krig mot dette pakket ved å være snillest i klassen?

Mot dette uvesenet må en ta i bruk de metoder en har til rådighet, og så får en heller regne med litt svinn. En må knekke egg hvis en vil ha en omelett.

Du skriver: "En må knekke egg hvis en vil ha en omelett."

Og det er nettopp det som er "logikken" til Al Queida i Madrid, og i WTC terroren.

Det er beklagelig å se at du mener som dem.

Skrevet

Ikke rart at Norge sliter med stempelet «den siste Sovjet-stat» når det er så vanskelig å få venstresosialistene til å innse at slaget for deres middelalderideologi er tapt og ligger i søppelbøtta.

Nekter du å kritisere Putin for hans fengling av 17.000 barn? Du som stadig snakker om 60.000 barn som dør av sult, hvor er din medlidenhet med disse ungene? Bekvemmelighetsempati?

I fullt monn!

Denne tråden handlet ikke om Putins 17000 fengslede barn (er du klar over at USA er et av de få landene i verden som henretter mennesker for hva de gjorde som barn?), men om Al Quaida?

Det er beklagelig at du stiller på samme side som Stalin i ditt forsvar for fengsling av uskyldige!

Skrevet

Vås. Det var kanskje 40 millioner tyskere.

Det er 1200 millioner muslimer. Det er en ørliten brøkdel av dem som støtter Al Queda, men med slikt pisspreik som du/Grip kommer med, så kan det bli flere.

Dine målestokker er mildt sagt latterlige, Sør. Islam har eksistert i 1400 år og som rotfestet del av den arbiske kulturen er den langt farligere enn både nazismen og kommunismen til sammen.

Vent og se.

Skrevet

Igjen - Stalin synes nok også det var "beklagelig" hvis noen uskyldige ble fengslet.

Hele poenget med demokrati og rettstat er at vi IKKE gjør slikt.

På samme måten som deg; Stalin beklaget intet!

Skal demokrati og rettstat overleve, så må det tas noen uortodokse grep, en må sågar bruke fiendens eget våpen mot dem.

Det er vel dette som eter deg, tenker jeg.

Skrevet

Du skriver: "En må knekke egg hvis en vil ha en omelett."

Og det er nettopp det som er "logikken" til Al Queida i Madrid, og i WTC terroren.

Det er beklagelig å se at du mener som dem.

Fordi vi lever i et fritt og demokratisk samfunn, så har de ingen rett til å angripe oss på denne måten, er du helt ute av stand til å få det inn i den marxistiske hjernen din?

Våre egg er ikke til for å knekkes av terrorister, de har ingen legitim sak. Nå må du snart ta konsekvensen av at du lever i en verden der det ikke lenger en plass til politiske tvangstrøyer og den øvrige totalitære familie.

Er det noen som skal beklage sine meninger her, så er det sannelig deg!

Skrevet

Fordi vi lever i et fritt og demokratisk samfunn, så har de ingen rett til å angripe oss på denne måten, er du helt ute av stand til å få det inn i den marxistiske hjernen din?

Våre egg er ikke til for å knekkes av terrorister, de har ingen legitim sak. Nå må du snart ta konsekvensen av at du lever i en verden der det ikke lenger en plass til politiske tvangstrøyer og den øvrige totalitære familie.

Er det noen som skal beklage sine meninger her, så er det sannelig deg!

Jeg ser du ikke har annet enn svada å presentere.

Hvis samfunnet var "fritt og demokratisk" ville det ikke fengslet uskyldige mennesker, uten lov og dom.

Skrevet

På samme måten som deg; Stalin beklaget intet!

Skal demokrati og rettstat overleve, så må det tas noen uortodokse grep, en må sågar bruke fiendens eget våpen mot dem.

Det er vel dette som eter deg, tenker jeg.

Og derved har du redusert deg selv til å bruke Osama bin Ladens metoder: drap og fengsling av uskyldige.

Annonse

Skrevet

Denne tråden handlet ikke om Putins 17000 fengslede barn (er du klar over at USA er et av de få landene i verden som henretter mennesker for hva de gjorde som barn?), men om Al Quaida?

Det er beklagelig at du stiller på samme side som Stalin i ditt forsvar for fengsling av uskyldige!

Og du må ikke tro at du kan vri deg unna ubehagelige fakta rundt din egen poltiske tilhørighet fordi du har funnet et rusk i øynene på den frie verden. Det er en hel tømmerlunne å ta av borte i Russland, der dine gamle helter har sitt opphav.

Det er ikke min feil at du ikke tåler å bli minnet på disse barna, som åpenbart ikke hører med i regnestykket om disse 60.000 som dør av sult.

Dette kalles bekvemmelighetsempati, et uttrykk jeg sjelden låner pga. dets opphav. Men i ditt tilfelle finnes det neppe noe mer dekkende. Jeg tror at disse 650 som sitter igjen på GB vil få sin sak behandlet med tiden, men disse barna i Putins fengsler vil for alltid bli oversett så lenge sånne som deg skal få skrike og skråle om rettighetene til barnemordere og kvinneskjendere.

Jeg må si jeg er mildt sagt rystet over dine prioriteringer.

Skrevet

Jeg ble selvsagt ikke overrasket, kfr mitt innlegg for et par dager siden i annen tråd. Både foranledningen og aksjonenes omfang tilsier muslimsk terror.

Jeg noterer ellers at du nå har innsett at vi er i krig mot islamister, verden over. Det er i alle fall en begynnelse. Så får vi vente og se om du snart innser at vi må ta konsekvensen av denne krigssituasjonen.

Vi andre har for lengst notert oss hvilken side Sør har tatt i krigen.

Skrevet

Jeg ser du ikke har annet enn svada å presentere.

Hvis samfunnet var "fritt og demokratisk" ville det ikke fengslet uskyldige mennesker, uten lov og dom.

Tullprat. Det er nettopp pga. den friheten som demokratiet kan tilby at disse bandittene kan operere fritt. Demokartiet blir sin egen verste fiende hvis en ikke kan svare disse bandittene med deres egne midler.

Skrevet

Man må jo si at den spanske regjeringen er iferd med å krype til korset og innrømme at deres stategi var like idiotisk som jeg påpekte for over ett år siden.

Det er MASSIV motstand mot den spanske regjeringens krig, og forhåpentligvis faller de ved valget.

Folket har nettopp innsett at regjeringens forsøk på å skylde på ETA kun var et patetisk skalkesjul.

Et patetisk skalkeskjul for å forhindre tap ved valget i morgen. (I dag)

Skrevet

Og derved har du redusert deg selv til å bruke Osama bin Ladens metoder: drap og fengsling av uskyldige.

Dette er krig, Sør, og i en krig drepes dessverre også uskyldige. Forskjellen på oss og dem er at vi ikke dreper uskyldige med hensikt. Det er åpenbart her du ikke klare å skille skit og kanel.

Som jeg sa, de skal være glad de i det hele tatt lever, disse skjeggebusene på GB. De er tatt til fange, uten uniform, statsløse uten ansvarlig ledelse. Et hvilket som helst regime fra «den andre siden» ville satt standrett og skutt dem på stedet.

Så lenge de er i live, så har de en mulighet til å få prøvet sin sak. Hvor mye tror du disse skjeggebusene bidrar til sitt eget forsvar der de sitter? De angriper sågar vokterne med bare tenna.

Nei, Sør, få orden på prioriteringene dine.

Skrevet

Å skylde på ETA var patetisk nok. Nå må man innse at vi er i krig med muslimer og handle deretter.

Nato bør ta i bruk artikkel 5 i traktaten (angrep mot ett tilsier angrep mot alle), slik det ble gjort etter angrepet 11.09.

Nødvendige tiltak må settes i verk.

Sørs oppskrift med å brette ut ræva og la seg bakpule av fienden, er ingen farbar vei medmindre man har spesiell sans for totalitære ideologier.

Man forhandler ikke med muslimer, man dikterer.

Går det an å føre noen ordinær krig,

(dvs konflikt ført med trusler om eller alternativt. bruk av destruktive maktmidler, som kjennetegnet av gjennomførte krenkelser av den andre parts rettigheter eller grove brudd på menneskerettigheter og økonomiske lover, eller noe i den duren)

- mot en organisasjon som ikke har noe annet mål enn å synkronisere fæle uhell med dynamitt/fly etc med halvstudert numerlogi, symboler og trusler om guds vrede.

Gjerne utført på en sånn måte at muslimer eller uskyldige(dvs noen som ikke er aktivt agerende part i en ideologisk kampanje eller eventuelt væpnet konflikt) rammes hardest.

Gjest pasa20
Skrevet

Å skylde på ETA var patetisk nok. Nå må man innse at vi er i krig med muslimer og handle deretter.

Nato bør ta i bruk artikkel 5 i traktaten (angrep mot ett tilsier angrep mot alle), slik det ble gjort etter angrepet 11.09.

Nødvendige tiltak må settes i verk.

Sørs oppskrift med å brette ut ræva og la seg bakpule av fienden, er ingen farbar vei medmindre man har spesiell sans for totalitære ideologier.

Man forhandler ikke med muslimer, man dikterer.

Nå høres du akkurat ut som Bin Laden og hans jihad mot den store satan....

Du fordømmer han men kommer ut med det samme våset selv...

"trekker oppgitt på skuldrene"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...