Gjest QuePasta Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Du skriver: "Vold forsvinner ikke ved å belønne den." Så derfor skal Saddam gjeninnsettes, slik at volden (USAs okkupasjon) blir belønnet? Eller avhenger det av hvem sin vold vi snakker om? Med vennlig hilsen Det innlegget ga ingen mening for meg, det må mangle et ord eller to. Uansett er det Irak-krigen en avsporing, og en annen debatt. Dette handler om å finne og straffe massemordere, heldigvis ser det ut som om marokkanske og spanske myndigheter ser det. 0 Siter
Sør Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Det innlegget ga ingen mening for meg, det må mangle et ord eller to. Uansett er det Irak-krigen en avsporing, og en annen debatt. Dette handler om å finne og straffe massemordere, heldigvis ser det ut som om marokkanske og spanske myndigheter ser det. Ingen benekter at man skal straffe massemordere. Poenget er at disse gruppene oppstår av en årsak, og ikke som "tilfeldige psykopater uten mål og mening". Å benekte dem er det samme som å stikke hodet i sanden. Selvsagt skal man bekjempe og fengsle dem, men man skal også forsøke å finne en diplomatisk løsning (med de som ikke er terrorister) for å forhindre nye terrorister. Med vennlig hilsen 0 Siter
jacob Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 José María Aznar og hans folk var litt kjappe på avtrekkeren ja. Det er i grunn merkelig siden sikkerhetstjenesten mistenkte muslimske fundamentaliseter fra starten. Det vil overraske meg dersom Aznar ikke taper på sitt bomskudd i høve valget. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Igjen beviser du at du ikke kan diskutere sak. Takk. Sutrekopp! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.