Gjest nammenam Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Håper at det er noen matglade/matinteresserte her inne som kan hjelpe meg med oppskrift/link på eggesalt og italiensk salat. Har saumfart kokebøkene, men der var det ikke oppskrift på slike usunne ting, he, he. På forhånd takk 0 Siter
Tornerose Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Eggesalat: Blander hardkokte egg i biter med litt hakket vårløk eller purre, et par skjeer majones (selv synes jeg Hellmans er den eneste gode, men liker du Mills er vel det greit), salt, pepper og en liten skje sennep. Smaker kjempegodt på loff sammen med brønnkarse. Italiensk salat: Grovriv et par gulrøtter og ½ kålhode og bland med like deler majones (her foretrekker jeg hjemmelaget, men igjen bruker du det du selv synes er best/lettest) og lettrømme, litt salt, pepper, litt hvitløkspulver, løkpulver, sennepspulver, sitronsaft og ørlite sukker. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Eggesalat: Blander hardkokte egg i biter med litt hakket vårløk eller purre, et par skjeer majones (selv synes jeg Hellmans er den eneste gode, men liker du Mills er vel det greit), salt, pepper og en liten skje sennep. Smaker kjempegodt på loff sammen med brønnkarse. Italiensk salat: Grovriv et par gulrøtter og ½ kålhode og bland med like deler majones (her foretrekker jeg hjemmelaget, men igjen bruker du det du selv synes er best/lettest) og lettrømme, litt salt, pepper, litt hvitløkspulver, løkpulver, sennepspulver, sitronsaft og ørlite sukker. jeg bruker egg i små biter,løk ikke mye da det lett overdøver smaken,majones og rømme.noen bruker purreløk og noen bruker paprika alt er kjempegodt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.