Mr Kahn Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 FNs lokale kontor/kvarter i Jerusalem søkte etter folk forleden. En israelsk jøde søkte, men fikk avslag fordi - hold deg fast: han er en part i konflikten!!! Men det er åpenbart ikke noe problem at det jobber et halvannet dusin palestina-arabere der. FN bør straks skifte initialer til UNAI -United Nations Against Israel! 0 Siter
Gjest pasa20 Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 HVOR får du denne informasjonen ifra og er du sikker på at det er hele sannheten???? 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Skrevet 13. mars 2004 Who cares? I care - and you should. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Skrevet 13. mars 2004 HVOR får du denne informasjonen ifra og er du sikker på at det er hele sannheten???? Jeg har venner i Israel, som også fungerer som kilder der informasjonen ikke er tilgjengelig gjennom «vanlige kanaler». Jeg har ingen grunn til å trekke det de forteller i tvil. Skulle du eller andre sitte på informasjon som kan tilbakevise den informasjonen jeg sitter på, så er jeg lutter øre. Men merk vel at FNs personell i Jerusalem ikke engang gidder å benekte disse forholdene. 0 Siter
Sør Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Jeg har venner i Israel, som også fungerer som kilder der informasjonen ikke er tilgjengelig gjennom «vanlige kanaler». Jeg har ingen grunn til å trekke det de forteller i tvil. Skulle du eller andre sitte på informasjon som kan tilbakevise den informasjonen jeg sitter på, så er jeg lutter øre. Men merk vel at FNs personell i Jerusalem ikke engang gidder å benekte disse forholdene. Jeg kan sikkert få fatt i noen som påstår det motsatte. Det du kommer med er sladder, med mindre du kan dokumentere det! 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Skrevet 13. mars 2004 Jeg kan sikkert få fatt i noen som påstår det motsatte. Det du kommer med er sladder, med mindre du kan dokumentere det! Dokumentér, Dokumentér, Dokumentér, Dokumentér, Dokumentér... For meg er det revnende likegylkdig hva du tror. Og du må gjerne lete med lommelykt og korketrekker etter noe som kan tåkelegge det jeg sier. Som sagt, din troverdighet er hva du selv gjør den til. 0 Siter
Sør Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Dokumentér, Dokumentér, Dokumentér, Dokumentér, Dokumentér... For meg er det revnende likegylkdig hva du tror. Og du må gjerne lete med lommelykt og korketrekker etter noe som kan tåkelegge det jeg sier. Som sagt, din troverdighet er hva du selv gjør den til. Så du hadde ikke dokumentasjon denne gangen heller. Helt som forventet. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Skrevet 13. mars 2004 Så du hadde ikke dokumentasjon denne gangen heller. Helt som forventet. ...også helt som forventet. 0 Siter
Sør Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 ...også helt som forventet. Det er ikke noe å debattere, ettersom du verken kunne dokumentere eller underbygge den løse påstanden din. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Skrevet 13. mars 2004 Det er ikke noe å debattere, ettersom du verken kunne dokumentere eller underbygge den løse påstanden din. Og dermed trenger ikke jeg føre noe bevis for noe som helst. Men jeg ser gjerne at du kan komme med vettug motargumentasjon FOR ÉN GANGS SKYLD, istedenfor denne evinnelige løpingen etter egen hale. Isteden slår du over på autopilot og kjører den samme gamle marxistiske suppa som ikke engang har en spiker å fete seg opp på. Ynkelig, Sør. 0 Siter
Sør Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Og dermed trenger ikke jeg føre noe bevis for noe som helst. Men jeg ser gjerne at du kan komme med vettug motargumentasjon FOR ÉN GANGS SKYLD, istedenfor denne evinnelige løpingen etter egen hale. Isteden slår du over på autopilot og kjører den samme gamle marxistiske suppa som ikke engang har en spiker å fete seg opp på. Ynkelig, Sør. Debattere hva da - en våsete løs påstand. Og fordømme FN pga noe en eller annen på internett har skrevet? 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Skrevet 13. mars 2004 Debattere hva da - en våsete løs påstand. Og fordømme FN pga noe en eller annen på internett har skrevet? Du fordømmer jødene for langt mindre enn det. 0 Siter
Sør Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Du fordømmer jødene for langt mindre enn det. Hvor fordømmer jeg "jødene"? 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Skrevet 14. mars 2004 Hvor fordømmer jeg "jødene"? Underfortått i hvert eneste innlegg du skriver som omhandler Midtøsten-konflikten all den tid du ikke anerkjenner jødenes rett til selvforsvar. Og du forfalsker, eller i beste fall overser historiske fakta for å få faciten din til å stemme. 0 Siter
Sør Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Underfortått i hvert eneste innlegg du skriver som omhandler Midtøsten-konflikten all den tid du ikke anerkjenner jødenes rett til selvforsvar. Og du forfalsker, eller i beste fall overser historiske fakta for å få faciten din til å stemme. Israel har rett til å eksistere innenfor EGNE grenser. Så lenge de okkuperer andre folks land ulovlig (og det er det de gjør) så blir de angrepet, på samme måte som da Tyskland okkuperte Norge ulovlig. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Skrevet 14. mars 2004 Israel har rett til å eksistere innenfor EGNE grenser. Så lenge de okkuperer andre folks land ulovlig (og det er det de gjør) så blir de angrepet, på samme måte som da Tyskland okkuperte Norge ulovlig. Sett i det rette perspektivet, så finnes det ikke noe «land» å okkupere. Hvis en tar noen skritt utenfor NRK og NTBs meningsmonopol, så finner en mange internasjonale folkerettseksperter som sier akkurat det samme. Ingen av Israels grenser en noensinne blitt respektert, verken i 1948 eller 1967. Så lenge araberne har FN som redskap, så vil Israel fortsette å bekjempe sine fiender med ryggen mot veggen. Noen «palestinsk» stat kommer ALDRI til å se dagens lys. ALDRI! 0 Siter
Gjest mye vil ha mer Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Fint at du engasjerer deg Mr Khan, men det blir litt vel ensidig til tider. En sak har alltid to sider, men du er jo ikke til å rikke.. Hva er den fulle og hele sannhet? Så et program om offiserer og meninge i den israelske hæren som nektet å være med på det de så som ren okkupasjon av land. Og hva er det med den sinnsyke muren de bygger der nede??? Kan ikke fatte hvordan det er mulig å leve på vestbredden/gaza. Det må jo være totalt ydmykende... Skulle ønske jeg hadde fasiten, og skulle ønske at dine venner i israel ikke var så skråsikker på at de har fasiten på sannheten. 0 Siter
musikeren Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Synes det er et positivt trekk å være imot Israel. Så svinsk som de har oppført seg i det siste er det ikke rart at folk og nasjoner går imot dem. 0 Siter
Gjest pasa20 Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Jeg har venner i Israel, som også fungerer som kilder der informasjonen ikke er tilgjengelig gjennom «vanlige kanaler». Jeg har ingen grunn til å trekke det de forteller i tvil. Skulle du eller andre sitte på informasjon som kan tilbakevise den informasjonen jeg sitter på, så er jeg lutter øre. Men merk vel at FNs personell i Jerusalem ikke engang gidder å benekte disse forholdene. Jeg har venner fra Palestina og Libanon som har fortalt meg grusomme historier som den israelske hæren har utført under ledelse av Sharon, merk usa fortsetter å forsyne Israel med våpen ... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.