Gå til innhold

Blemme i munnen

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Har fått en kviselignende gul blemme-sak inni munnen og det gjør satans vondt. Men man kan vel ikke ha blemmer INNI munnen?

Gjest Blemma
Skrevet

Påfør litt vademecum rett på blemma og litt rundt. Bruk en q-tips f.eks. Gjør du det samme hver morgen/kveld går den fort bort.

Gjest Uglemor
Skrevet

Kanskje det er after? Blemmeliknende sår, gult i midten og rødt rundt.

Skyll evt munnen med corsodyl. Jeg får sånne av og til, men etter at jeg gikk over til å pusse tenner med Zendium har jeg ikke hatt det.

Skrevet

Går over av seg selv. Tar alt fra 3 dager til 14 dager. Hjelper ikke med munnskyll vann :-)

Hold ut!

Gjest midia
Skrevet

Jeg får blemmer i munnen hvis jeg bruker annen tannkrem enn zendium,ble anbefalt zendium av tannlegen!Ellers så bruker jeg å smøre aloe vera gele på blemma,smaker vondt men det hjelper.

Gjest Daisy
Skrevet

Kanskje det er after? Blemmeliknende sår, gult i midten og rødt rundt.

Skyll evt munnen med corsodyl. Jeg får sånne av og til, men etter at jeg gikk over til å pusse tenner med Zendium har jeg ikke hatt det.

Corsodyl... er det sånn man får etter man f.eks har trukket en tann... lurer på om jeg har noe sånt liggende et sted.

Gjest Daisy
Skrevet

Går over av seg selv. Tar alt fra 3 dager til 14 dager. Hjelper ikke med munnskyll vann :-)

Hold ut!

Hvordan får man det da? Au, au, au

Gjest Uglemor
Skrevet

Corsodyl... er det sånn man får etter man f.eks har trukket en tann... lurer på om jeg har noe sånt liggende et sted.

Ja, det er det nok. Inneholder klorhexidin om jeg ikke husker feil. Puss tenner uten tannkrem før du skyller. Tannkrem nedsetter visstnok effekten av corsodyl.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...