kakki1365380609 Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Jeg har fått værrapport hjemmefra, og der regner det og blåser skikkelig surt i dag sier de. 0 Siter
Gjest bergens-turist Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Jeg har fått værrapport hjemmefra, og der regner det og blåser skikkelig surt i dag sier de. Vet du om det ligger snø på bakken? Jeg vet ikke helt hvilke klær og sko jeg må ta med meg. 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Vet du om det ligger snø på bakken? Jeg vet ikke helt hvilke klær og sko jeg må ta med meg. Det er mildt i Bergen. Kan ikke tenke meg at det ligger snø på bakken i Bergen by. Ta med vanntette sko og varm regnjakke. Jeg er for tiden på Gran Canaria, så nøyaktig vet jeg ikke, men det er sjelden det ligger snø i gatene i Bergen når været er slik. God tur. 0 Siter
Gjest bergens-turist Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Det er mildt i Bergen. Kan ikke tenke meg at det ligger snø på bakken i Bergen by. Ta med vanntette sko og varm regnjakke. Jeg er for tiden på Gran Canaria, så nøyaktig vet jeg ikke, men det er sjelden det ligger snø i gatene i Bergen når været er slik. God tur. Tusen takk for hjelpen! Kos deg i varmen. 0 Siter
Luise Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Bergen (Fana) søndag 14.03: ca. 6 + grader lett regn. Noen klatter med snø her og der på plenen osv. - men det er i ferd med å regne vekk. Ikke snø på veier og fortau. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.