Gå til innhold

Blir jeg bare brukt?

Anbefalte innlegg

Gjest Er hun dum i hodet?
Skrevet

Jeg datet ei jente på 20 år før jul en gang. Jeg ble ganske glad i henne, men plutselig sa hun stopp. Jeg aner ikke hvorfor, og gidder ikke spørre om det heller.

Det eneste jeg vet er at jeg er over henne nå, men er ikke så veldig interessert i å være venner likevel.

Det er imidlertid hun, og jeg forstår ikke helt hvorfor. For jeg har vært ute med henne et par ganger etter at det ble stopp og da flørtet hun noe sinnsykt med andre gutter hele tiden. Det ble for mye for meg, jeg gidder ikke være med på det.

Og en gang var det en "kompis" av meg som la an på henne også, og dette digget hun. Og når hun virker ivrig på at jeg skal ta med noen når hun ber meg på fest, så lurer jeg på om hun bare bruker meg til å komme i kontakt med andre gutter.....?

Er jeg helt paranoid? Hun er ung og blond og sikkert litt dum, men jeg vet at hun ikke har så mange venner fordi hun flyttet hit i høst.

Hva tror dere?

Molly Mandy
Skrevet

Jeg tror kanksje du svarer selv i siste avsnitt av innlegget ditt.

Hun kjenner ikke så mange, men bruker deg som en kanal til å komme i kontakt med andre.

Jeg tror kanskje at hun liker deg, men ikke "på den måten".

Så enten må du godta at hun er jentekompisen din og surrer med andre, eller så bør du holde deg unna henne.

Lykke til!

Gjest Er hun dum i hodet?
Skrevet

Jeg tror kanksje du svarer selv i siste avsnitt av innlegget ditt.

Hun kjenner ikke så mange, men bruker deg som en kanal til å komme i kontakt med andre.

Jeg tror kanskje at hun liker deg, men ikke "på den måten".

Så enten må du godta at hun er jentekompisen din og surrer med andre, eller så bør du holde deg unna henne.

Lykke til!

Du misforstår litt.

Jeg er over henne for lengst. Men hvis vi skal være venner så forventer jeg at hun behandler meg som en venn, og ikke bare er venn med meg for at hun skal bli sjekka opp av kompisene mine!!!

For jeg har bedt henne holde seg unna meg før, men likevel har hun kommet tilbake. Og hver gang hun kontakter meg så vil hun feste, og hver gang så virker det som om det er viktig at jeg tar med meg noen.

Jeg kaller ikke det vennskap..

Kizza1365380506
Skrevet

Om hun er dum fprdo om hun er blond vet jeg nå ikke, men hun er jo utrolig umoden. Og ja, jeg tror nok hun utnytter deg. Så bare kutt henne helt ut. Jeg hadde iallefall ikke giddet.

Mvh

Molly Mandy
Skrevet

Du misforstår litt.

Jeg er over henne for lengst. Men hvis vi skal være venner så forventer jeg at hun behandler meg som en venn, og ikke bare er venn med meg for at hun skal bli sjekka opp av kompisene mine!!!

For jeg har bedt henne holde seg unna meg før, men likevel har hun kommet tilbake. Og hver gang hun kontakter meg så vil hun feste, og hver gang så virker det som om det er viktig at jeg tar med meg noen.

Ok, jeg tenkte som så at, selvom du er over henne, så stakk det litt å se henne drive på med andre. Jeg kjenner bare meg selv i forhold til noen av mine ekser, he he.

Vel, jeg tror nok ikke at hun er dum i hodet, hun vil vel bare ha litt i pose og sekk. Det er mange som er sånn. Si at du har andre planer eller en date med tv'en eller lignende neste gang hun spør.

Eller kanskje du bare skal spørre hvorfor det er så viktig at du har med deg noen? Holder det ikke med deg? ;-)

Skrevet

Du misforstår litt.

Kanskje hun fisker etter en trekant?

Skrevet

"Hun er ung og blond, og sikkert litt dum"...

Elegant den der *ler*

:)

Skrevet

Hva med å ta med en jente neste gang:) Hvor gammel er du?

Gjest Kurt Kubein
Skrevet

Ta en makrell i munnen, og beveg hodet raskt fram og tilbake slik at fisken piskes forsiktig på ansiktet hennes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...