Gjest dataaa Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Datteren min har klart å gjøre noe på dataen som jeg ikke vet hvordan jeg kan rette opp igjen, derfor søker jeg hjelp her! Jeg bruker Win98, og har hatt oppgavelinjen øverst med søkefelt og greier, som er vanlig standard for Winows. Nå har hun "gjemt" oppgavelinjen og fåttden til å bli lang og smal uten noe synlig søkefelt. Hvordan kan jeg opprette den vanlige oppgavelinjen igjen? 0 Siter
citoyen Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Det er da ikke noe søkefelt på oppgavelinjen i Windows.. Mener du adresselinjen i Internet Explorer eller Windows Explorer? Den skal du kunne få tilbake ved å gå på Vis i menyen. 0 Siter
Gjest dataaa Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Det er da ikke noe søkefelt på oppgavelinjen i Windows.. Mener du adresselinjen i Internet Explorer eller Windows Explorer? Den skal du kunne få tilbake ved å gå på Vis i menyen. Dette feltet er øverst på skjermen, der man kan skrive inn f.eks www.online.no og så kommer man dit. Det er også b.la history og andre ting der. Kan du væres så snill å forklare hvordan jeg får den tilbake? Har internett explorer. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Dette feltet er øverst på skjermen, der man kan skrive inn f.eks www.online.no og så kommer man dit. Det er også b.la history og andre ting der. Kan du væres så snill å forklare hvordan jeg får den tilbake? Har internett explorer. Har engelsk windows, men på min er det view - toolbars - adress bar 0 Siter
Gjest dataaa Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Har engelsk windows, men på min er det view - toolbars - adress bar Her står det taskbar og start menu. 0 Siter
citoyen Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Her står det taskbar og start menu. Du må gjøre dette i menyen i Internet Explorer. 0 Siter
Gjest dataaa Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Du må gjøre dette i menyen i Internet Explorer. Jeg er helt ny på data. Kan du beskrive inngående hvordan jeg gjør det (helst i engelsk) men med norsk beskrivelse. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Jeg er helt ny på data. Kan du beskrive inngående hvordan jeg gjør det (helst i engelsk) men med norsk beskrivelse. Du må åpne windows explorer. Øverst der står det file, edit. view, favorites etc. Trykk så på view. Da får du opp en meny der du kan trykke toolbar og huke av på adress bar. 0 Siter
Gjest dataaa Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 VERKTØYLINJER Jeg trykket bare enkelt og greit på restore jeg,så var alt ok igjen. Takk for hjelpen, aunsett:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.