Gjest utflyttende Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Er det noen som er kjent og kan si meg hvor det er fint å bo i Harstad. Ønsker å ha det litt landlig, men samtidig sentralt. Har barn også. Skal kanskje flytte dit og det hadde vært fint å vite hvor det er bra å bo. 0 Siter
Gjest utflyttet Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Et tips: Kilbotn. Utrolig idyllisk, utenfor byggefeltene, men bare etpar minutter lengre vei inn til byen. Å, nå fikk jeg hjemlengsel :-) 0 Siter
Gjest utflyttende Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Et tips: Kilbotn. Utrolig idyllisk, utenfor byggefeltene, men bare etpar minutter lengre vei inn til byen. Å, nå fikk jeg hjemlengsel :-) Takker for svar, Kilbotn hørtes flott ut. Er det mor sør eller? Hvor ligger disse byggefeltene da? 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Det er veldig fint å bo i Medkila. Kilbotn er ikke å anbefale. Trist og kjedelig der!!! Men Medkila er sentralt samtidig som det ligger landlig til. Skole og barnehage er det også der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.