Gjest mammamummie Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Fikk høre i dag at jeg ligner på Mette Marit på en god dag, er det et komplimang eller en fornærmelse?? 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Hun er jo en fin jente, så jeg hadde tatt det som ett kompliment. Utseendemessig altså ikke som kongelig. Mvh 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Hvis DU ligner Mette-Marit når HUN har en god dag ville jeg tatt det som et kompliment. Hvis DU på en god dag ligner Mette-Marit, ville jeg tvilt 0 Siter
Gjest crista Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Ikke noe galt i det:)synes du bør ta det som et kompliment jeg:-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Hun er naturlig pen, så det bør du ta som en kompliment ) 0 Siter
soleil Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Hvis DU ligner Mette-Marit når HUN har en god dag ville jeg tatt det som et kompliment. Hvis DU på en god dag ligner Mette-Marit, ville jeg tvilt Akkurat det tenkte jeg også. Får ikke håpe du har den samme kroppsholdningen. Mette Marit kunne vært pen de fleste dager om hun hadde hatt bedre rådgivere på utseende-fronten. Men det er ikke mine barn.... *skrukkestemme* 0 Siter
Gjest ikke en Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Det er _EN_ kompliment. Det heter ET komplement. 0 Siter
Gjest mammamummie Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Akkurat det tenkte jeg også. Får ikke håpe du har den samme kroppsholdningen. Mette Marit kunne vært pen de fleste dager om hun hadde hatt bedre rådgivere på utseende-fronten. Men det er ikke mine barn.... *skrukkestemme* Neida, holdningen er bra den... 0 Siter
Gjest dawn Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Det er jo et kompliment. Mette-Marit har en naturlig skjønnhet. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Jeg har også fått høre at jeg likner Mette Marit, og jeg tok det ihvertfall som et (eller var det en?) kompliment. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Det heter ET komplement. Ikke pokker, Sjekk her: http://www.dokpro.uio.no/ordboksoek.html kompliment m1 (utt -man'g; fra fr, sm o s *komplement) m1 - maskulinum. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Jeg har også fått høre at jeg likner Mette Marit, og jeg tok det ihvertfall som et (eller var det en?) kompliment. En. :-) 0 Siter
Gjest ikke en Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Ikke pokker, Sjekk her: http://www.dokpro.uio.no/ordboksoek.html kompliment m1 (utt -man'g; fra fr, sm o s *komplement) m1 - maskulinum. Du tar feil - se her da: http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=komplement&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j&alle_former=on 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Du tar feil - se her da: http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=komplement&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j&alle_former=on Det du sikter til har følgende betydning: komplemen´t n3 (fra lat., av complere 'fylle') / 1 tillegg, utfylling / 2 gramm: eldre betegnelse for preposisjonsledd . Det jeg sikter til er når man roser/smigrer noen kompliment m1 (utt -man'g; fra fr, sm o s *komplement) / 1 rosende, smigrende uttalelse gi, få k-er / 2 om e forh, i dans: bukk, neiing . Ergo, det det er snakk om i denne tråden er sistnevnte. Du bruker rett og slett feil ord i denne sammenhengen. 0 Siter
Gjest rtjrtu Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg hadde blitt fornaærma, kjedeligere utseende enn henne finner man ikke ofte. Hun er ikke akkurat det man kan kalle en skjønnhet.. 0 Siter
Babette Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg synes hun var nydelig som brud. Hun er finere med oppsatt hår enn hengende. Ikke alle som kler sånn rett avklippet gardinramme rundt ansiktet, lett å bli litt lang i maska hvis man samtidig har lang hals. Men hun er pen, jada. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.