Gå til innhold

Ligner på mette marit.

Anbefalte innlegg

Gjest mammamummie
Skrevet

Fikk høre i dag at jeg ligner på Mette Marit på en god dag, er det et komplimang eller en fornærmelse??

Kizza1365380506
Skrevet

Hun er jo en fin jente, så jeg hadde tatt det som ett kompliment. Utseendemessig altså ikke som kongelig.

Mvh

Gjest Daisy
Skrevet

Hvis DU ligner Mette-Marit når HUN har en god dag ville jeg tatt det som et kompliment. Hvis DU på en god dag ligner Mette-Marit, ville jeg tvilt :P

Gjest crista
Skrevet

Ikke noe galt i det:)synes du bør ta det som et kompliment jeg:-)

Gjest togli
Skrevet

Hun er naturlig pen, så det bør du ta som en kompliment :o)

Skrevet

Hvis DU ligner Mette-Marit når HUN har en god dag ville jeg tatt det som et kompliment. Hvis DU på en god dag ligner Mette-Marit, ville jeg tvilt :P

Akkurat det tenkte jeg også. :)

Får ikke håpe du har den samme kroppsholdningen. :) Mette Marit kunne vært pen de fleste dager om hun hadde hatt bedre rådgivere på utseende-fronten. Men det er ikke mine barn.... *skrukkestemme*

Gjest ikke en
Skrevet

Det er _EN_ kompliment.

Det heter ET komplement.

Gjest mammamummie
Skrevet

Akkurat det tenkte jeg også. :)

Får ikke håpe du har den samme kroppsholdningen. :) Mette Marit kunne vært pen de fleste dager om hun hadde hatt bedre rådgivere på utseende-fronten. Men det er ikke mine barn.... *skrukkestemme*

Neida, holdningen er bra den...;)

Skrevet

Det er jo et kompliment. Mette-Marit har en naturlig skjønnhet.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Jeg har også fått høre at jeg likner Mette Marit, og jeg tok det ihvertfall som et (eller var det en?) kompliment.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg har også fått høre at jeg likner Mette Marit, og jeg tok det ihvertfall som et (eller var det en?) kompliment.

En. :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det du sikter til har følgende betydning:

komplemen´t n3 (fra lat., av complere 'fylle') /

1 tillegg, utfylling /

2 gramm: eldre betegnelse for preposisjonsledd .

Det jeg sikter til er når man roser/smigrer noen

kompliment m1 (utt -man'g; fra fr, sm o s *komplement) /

1 rosende, smigrende uttalelse gi, få k-er /

2 om e forh, i dans: bukk, neiing .

Ergo, det det er snakk om i denne tråden er sistnevnte. Du bruker rett og slett feil ord i denne sammenhengen.

Gjest rtjrtu
Skrevet

Jeg hadde blitt fornaærma, kjedeligere utseende enn henne finner man ikke ofte. Hun er ikke akkurat det man kan kalle en skjønnhet..

Skrevet

Jeg synes hun var nydelig som brud. Hun er finere med oppsatt hår enn hengende. Ikke alle som kler sånn rett avklippet gardinramme rundt ansiktet, lett å bli litt lang i maska hvis man samtidig har lang hals.

Men hun er pen, jada.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...