Freya Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Har et problem med TVNorge, det vil si at det bare er svart på skjermen! Har kabel-tv fra Canal Digital. I og med at det ikke ser ut som kanalen vil komme igjen på en stund (den var borte i hele går også), lurer jeg på om det finnes steder på nettet hvor jeg kan se TVNorge i kveld? Må jo bare få med meg Boston Public og Buffy!?? Dette er nesten krise. 0 Siter
Mistera Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 TVNorge = problemer!!! Hos oss, somme tider, virker det som om de som sitter med ansvaret for lokalsendingene er dritings... midt i et program kan senderen for lokaltv bli slått på og av igjen, flere ganger, gjerne i fem min, med BARE tull!!! Nå har jeg kabel fra telenor... skjer sånne ting der og, selv om jeg slipper lokaltv:) Men de skjer som oftest på de dager da det er noe å se... Som BUFFY:( 0 Siter
Freya Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Skrevet 14. mars 2004 TVNorge = problemer!!! Hos oss, somme tider, virker det som om de som sitter med ansvaret for lokalsendingene er dritings... midt i et program kan senderen for lokaltv bli slått på og av igjen, flere ganger, gjerne i fem min, med BARE tull!!! Nå har jeg kabel fra telenor... skjer sånne ting der og, selv om jeg slipper lokaltv:) Men de skjer som oftest på de dager da det er noe å se... Som BUFFY:( Buhuu! Men jeg VIL se Buffy... Nå er det jo så spennende også. Dette er blodig urettferdig. Sendte forresten mail til TVN og spurte om de skulle sende Buffyserien i reprise fra starten. Jeg begynte jo ikke å følge med før for ca et år siden eller noe sånt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.