Gå til innhold

Men Kurt vant jo i fjor?

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Har lest litt i noen innlegg her og andre steder hvor folk mener det er uhørt at Anh røk ut av IDOL. Og at Sandra ikke er flink og at det er teit hvis sånne folk skal vinne. Men Kurt vant da i fjor? Han er da både flink til å synge og ikke spesielt pen / kjekk.

Hvorfor lager man så big deal ut av at en person ble stemt ut. Hun fikk ikke flere stemmer. Skjønner ingenting hvis hun kommer inn igjen. Hele konseptet er jo at seerne skal bestemme. Da boikotter jeg heller.

Skrevet

Forskjellen på Kurt og Sandra er at Kurt faktisk kunne synge bra, det er mer enn hva Sandra har vist hittil, syns jeg.

Sånn utenom det syns jeg det er idiotisk om Anh får komme tilbake - hun fikk minst stemmer, og da går hun jo ikke videre - sånn er reglene :) Men jeg syns det er synd at det var hun som gikk ut sist da...

Gjest bzzzzz
Skrevet

Forskjellen på Kurt og Sandra er at Kurt faktisk kunne synge bra, det er mer enn hva Sandra har vist hittil, syns jeg.

Sånn utenom det syns jeg det er idiotisk om Anh får komme tilbake - hun fikk minst stemmer, og da går hun jo ikke videre - sånn er reglene :) Men jeg syns det er synd at det var hun som gikk ut sist da...

Det er jo seerne som avgjør og når de fleste ikke stemte på anh så er det bare rett og rimelig at hun ikke får fortsette i idol.sånn er det bare!!

Skrevet

Det er jo seerne som avgjør og når de fleste ikke stemte på anh så er det bare rett og rimelig at hun ikke får fortsette i idol.sånn er det bare!!

Jeg sa da ikke noe annet heller - jeg mener da at hun ikke bør komme tilbake. Reglene er som de er, og sånn bør de holde det. Fatter ikke hvorfor jeg fikk det svaret. men men ...

Gjest mor i juni
Skrevet

Hva mener du med _Men_ Kurt vant i fjor, og at han _både_ er flink til å synge _og_ ikke spesielt pen? *?*

Skjønner ikke sammenhengen med Anh og Sandra..

Personlig synes jeg ikke Sandra har noe i en sangkonkurranse å gjøre, mens Anh viste en vanvittig stemme dels på audition (Ain't no sunshine) og forrige gang (Fallin'). Men alle kan ikke bli fornøyde.

Jeg krysser fingre for Susanne jeg da. :-)

Skrevet

Man kan ikke forvente så altfor mye av den samlede smaken og musikkunskapen til det ganske folk :-)

"......................."

Gjest bzzzzz
Skrevet

Jeg sa da ikke noe annet heller - jeg mener da at hun ikke bør komme tilbake. Reglene er som de er, og sånn bør de holde det. Fatter ikke hvorfor jeg fikk det svaret. men men ...

hmmm.....!!vet det,var litt forvirra her i stad så jeg vet ikke helt hva jeg svarte på her jeg men.......huff huff!!unnskyld meg da:-)

Icora Panter
Skrevet

Det er jo folket som har stemt henne ut! Da kan de ikke bare ombestemme seg..

Konkuransen er sån.. og da er den sån..

Skrevet

Bare ta det med ro.

Ahn får ikke komme tilbake.

Slik er reglene.

Skrevet

Man kan ikke forvente så altfor mye av den samlede smaken og musikkunskapen til det ganske folk :-)

"......................."

Men det er vanlige folk som skal kjøpe platene også. Dermed er det ikke så rart at de folket stemmer på, vinner.

Gjest i fjor
Skrevet

Bare en kommenter: Ifjor var det jo ei som het Tone Anette som kom til topp 10. Hun gikk ut i første runde, men kom tilbake da det viste seg at ei hadde juska på alderen. (husker ikke hva hun heter i farten)

Syns å huske at Tone Anette holdt noen runder etter at hun kom inn igjen. Men det kan umulig ha vært pga stemmen. Det så ikke ut til at hun likte å stå på scenen, fremførelsene hennes var veldig fomlete og forsiktige. Men hun hadde et søtt utseende og var sjarmerende. Noe à la Sandra i år?

Pappa Bjørn
Skrevet

Bare en kommenter: Ifjor var det jo ei som het Tone Anette som kom til topp 10. Hun gikk ut i første runde, men kom tilbake da det viste seg at ei hadde juska på alderen. (husker ikke hva hun heter i farten)

Syns å huske at Tone Anette holdt noen runder etter at hun kom inn igjen. Men det kan umulig ha vært pga stemmen. Det så ikke ut til at hun likte å stå på scenen, fremførelsene hennes var veldig fomlete og forsiktige. Men hun hadde et søtt utseende og var sjarmerende. Noe à la Sandra i år?

Jo, men det er også reglene. Dersom en trekker seg eller strykes fra kokurransen er det den som ble stemt ut sist som kommer inn igjen. Anh kommer derfor inn dersom noen forsvinner innen fredag. Dersom noe skulle skje neste uke er det altså den som stemmes ut nå til fredag som kommer inn igjen osv.

Det var på det grunnlaget Tone anette kom tilbake i fjor.

Gjest raisin
Skrevet

Hadde Anh som favoritt jeg da.. skulle ønske hun kom inn igjen! Men det er vel ikke så stor sjanse for det:-(

Gjest Daisy
Skrevet

Joda, klart Kurt kan synge mye bedre. Men det viste jo at seerne stemte frem en god en. Tror ikke Sandra vinner jeg heller...

Gjest Daisy
Skrevet

Hva mener du med _Men_ Kurt vant i fjor, og at han _både_ er flink til å synge _og_ ikke spesielt pen? *?*

Skjønner ikke sammenhengen med Anh og Sandra..

Personlig synes jeg ikke Sandra har noe i en sangkonkurranse å gjøre, mens Anh viste en vanvittig stemme dels på audition (Ain't no sunshine) og forrige gang (Fallin'). Men alle kan ikke bli fornøyde.

Jeg krysser fingre for Susanne jeg da. :-)

He, he. Ser nå at jeg ikke _helt_ vet hva jeg mener. Skal prøve å forenkle det litt. Det er seerne som bestemmer, og noen har klaget over at man ser på andre ting enn sang (de som er søte og sjarmerende). Men i fjor vant jo Kurt som ikke er det... og han er flink. Seerne bestemte "rett". At Anh ble stemt ut og ikke Sandra betyr ikke at Sandra kommer til å vinne. Jeg tror seerne vil stemme frem rett person. De som synes at det burde ha vært Anh kunne ha stemt på henne på fredag.

Gjest Daisy
Skrevet

Det er jo folket som har stemt henne ut! Da kan de ikke bare ombestemme seg..

Konkuransen er sån.. og da er den sån..

Ja! Ikke sant!?

Gjest Daisy
Skrevet

Det er sikkert noe sympati-stemmming i Idol, ja. Hvis det er det du mener. Tror kanskje det var derfor Anh røk ut også... hun var så flink at man trengte liksom ikke stemme på henne - det gjorde jo alle andre (men tydeligvis ikke likevel),

Gjest Daisy
Skrevet

Hadde Anh som favoritt jeg da.. skulle ønske hun kom inn igjen! Men det er vel ikke så stor sjanse for det:-(

Hvorfor og hvordan skulle hun komme inn igjen? Da er jo hele konseptet med Idol bortkastet.

Gjest Daisy
Skrevet

Jo, men det er også reglene. Dersom en trekker seg eller strykes fra kokurransen er det den som ble stemt ut sist som kommer inn igjen. Anh kommer derfor inn dersom noen forsvinner innen fredag. Dersom noe skulle skje neste uke er det altså den som stemmes ut nå til fredag som kommer inn igjen osv.

Det var på det grunnlaget Tone anette kom tilbake i fjor.

Men røk ikke han andre ut før Anh på en måte? Han fikk vel minst stemmer? Så da må to diskes?

Pappa Bjørn
Skrevet

Men røk ikke han andre ut før Anh på en måte? Han fikk vel minst stemmer? Så da må to diskes?

Sant nok. Med andre ord er det skandale om Anh kommer inn igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...