Gjest Daisy Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Sant nok. Med andre ord er det skandale om Anh kommer inn igjen. Det er med andre ord meget mistenkelig hvis to av de andre deltagerene dør i en "terror-aksjon" før neste fredag. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Det er en kjennsgjerning at Anh sang dårlig på fredag og hun fortjente ikke å komme videre. Selv om jeg synes hun har gjort det veldig bra de andre gangene men siste gangen gjorde hun det dårlig. 0 Siter
cecily Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Det er en kjennsgjerning at Anh sang dårlig på fredag og hun fortjente ikke å komme videre. Selv om jeg synes hun har gjort det veldig bra de andre gangene men siste gangen gjorde hun det dårlig. er enig i at hun sang dårligere enn tidligere, men en hørte jo at hun har en veldig god stemme. og det er mer enn en kan si om opptil flere av de andre konkurrentene. ganske mange andre som burde røket ut før anh rangert etter sangprestasjon fredag. dersom du faktisk mener at sandra sang bedre enn anh, så beklager jeg gehøret ditt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 er enig i at hun sang dårligere enn tidligere, men en hørte jo at hun har en veldig god stemme. og det er mer enn en kan si om opptil flere av de andre konkurrentene. ganske mange andre som burde røket ut før anh rangert etter sangprestasjon fredag. dersom du faktisk mener at sandra sang bedre enn anh, så beklager jeg gehøret ditt. Jeg var sikker på at sandra skulle gå ut men hang meg egentlig ikke opp i sangen hennes for jeg synes hun synger dårlig. Men reagerte på Anh fordi hun har gjort det så bra før. Men igjen, det er folket som stemmer og da kan du og jeg stemme på hvem vi vil men likevel ikke være sikker på at de går videre. Jeg synes også det var synd at Anh gikk ut. 0 Siter
cecily Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Jeg var sikker på at sandra skulle gå ut men hang meg egentlig ikke opp i sangen hennes for jeg synes hun synger dårlig. Men reagerte på Anh fordi hun har gjort det så bra før. Men igjen, det er folket som stemmer og da kan du og jeg stemme på hvem vi vil men likevel ikke være sikker på at de går videre. Jeg synes også det var synd at Anh gikk ut. syns jeg også. favorittene mine har hele tiden vært maria og margareth, så egentlig spiller det ikke så stor rolle for meg at anh gikk ut. håper egentlig margareth vinner, selv om maria er den flinkeste, men hun er så flink at hun klarer seg fint uten å vinne idol også. og margareth har mest scenetekke av disse to syns jeg. 0 Siter
Prozak Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Men det er vanlige folk som skal kjøpe platene også. Dermed er det ikke så rart at de folket stemmer på, vinner. Sant nok. Men platebransjens salg viser jo tydelig at folk flest ikke eier smak :-) "......................" 0 Siter
cecily Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Sant nok. Men platebransjens salg viser jo tydelig at folk flest ikke eier smak :-) "......................" selges det for lite sputnik for deg? kanskje det hjelper på salget at sputnik og sven o. synger duett på sotra.... c",) 0 Siter
Prozak Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 selges det for lite sputnik for deg? kanskje det hjelper på salget at sputnik og sven o. synger duett på sotra.... c",) Sputnik har jo solgt rimelig bra opp igjennom årene, så det er vel mer et støtteargument for påstanden min :-) "........................." 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 syns jeg også. favorittene mine har hele tiden vært maria og margareth, så egentlig spiller det ikke så stor rolle for meg at anh gikk ut. håper egentlig margareth vinner, selv om maria er den flinkeste, men hun er så flink at hun klarer seg fint uten å vinne idol også. og margareth har mest scenetekke av disse to syns jeg. Der er vi helt enige 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Sant nok. Men platebransjens salg viser jo tydelig at folk flest ikke eier smak :-) "......................" Men hele poenget med idol er jo å tjene penger. Tenk alt de tjener på at folk stemmer. 0 Siter
cecily Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Sputnik har jo solgt rimelig bra opp igjennom årene, så det er vel mer et støtteargument for påstanden min :-) "........................." meget mulig 0 Siter
Prozak Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Men hele poenget med idol er jo å tjene penger. Tenk alt de tjener på at folk stemmer. Javisst. Også produserer de en "hitplate" med de som kommer lengst opp, og håver inn masse gryn på noe som sansynligvis ikke blir mer enn et "stjerneskudd". "........................" 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Javisst. Også produserer de en "hitplate" med de som kommer lengst opp, og håver inn masse gryn på noe som sansynligvis ikke blir mer enn et "stjerneskudd". "........................" Men lurer de deg da? De klarer å lure meg innimellom ) 0 Siter
Prozak Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Men lurer de deg da? De klarer å lure meg innimellom ) Tja...jeg er vel ikke alltid så vanskelig å lure, jeg heller :-) "......................" 0 Siter
shandy Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Hadde Anh som favoritt jeg da.. skulle ønske hun kom inn igjen! Men det er vel ikke så stor sjanse for det:-( Hun kommer ikke inn igjen. Det er utelukket ifølge Jan Fredrik Karlsen. Dette er også riktig, hun sang mildt sagt dårlig fredag. Var på fjellet, men tok det opp, og så det i sta. Fikk som fortjent. Folket har talt, og hvis ikke det skulle bli godtatt, så er hele vitsen med Idol borte. Håper forøvrig at Sandra ryker ut neste gang. 0 Siter
Gjest Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Det er med andre ord meget mistenkelig hvis to av de andre deltagerene dør i en "terror-aksjon" før neste fredag. hehe 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Det er en kjennsgjerning at Anh sang dårlig på fredag og hun fortjente ikke å komme videre. Selv om jeg synes hun har gjort det veldig bra de andre gangene men siste gangen gjorde hun det dårlig. Må innrømme at jeg faktisk ikke så fredagens episode... *s* 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 syns jeg også. favorittene mine har hele tiden vært maria og margareth, så egentlig spiller det ikke så stor rolle for meg at anh gikk ut. håper egentlig margareth vinner, selv om maria er den flinkeste, men hun er så flink at hun klarer seg fint uten å vinne idol også. og margareth har mest scenetekke av disse to syns jeg. Liker ikke Margareth jeg av en eller annen grunn. Kan ikke si HVORFOR, men gjør det bare ikke. Og da tenker jeg på det andre - ikke sangen, for der er hun flink 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.