Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør man audiofiler om til mp3èr...

Har både winamp5 og windows media player9

Men alt legger seg inn som audiofiler og da sier det seg selv at maskina blir treg av all musikken:(

Help please:)

Fortsetter under...

Skrevet

Hva mener du med "legger seg inn"? Ripper du musikk fra CD? Hvilket program bruker du i så fall?

Skrevet

Hva mener du med "legger seg inn"? Ripper du musikk fra CD? Hvilket program bruker du i så fall?

Nei jeg ripper ikke...

Når jeg laster ned legger de seg inn automatisk til audiofiler har nå OVER 2 GB med musikk...

Bruker både soulseek og morpheus.

Av spillingsprog er winamp avogtil wmp...

Frustrert... da det som oftest er problemer med å få dem i audiofiler fra nettet!!!

Er jeg et slags vidunderbarn uten å vite det;)?

Skrevet

Nei jeg ripper ikke...

Når jeg laster ned legger de seg inn automatisk til audiofiler har nå OVER 2 GB med musikk...

Bruker både soulseek og morpheus.

Av spillingsprog er winamp avogtil wmp...

Frustrert... da det som oftest er problemer med å få dem i audiofiler fra nettet!!!

Er jeg et slags vidunderbarn uten å vite det;)?

Hva mener du egentlig med audiofil? .wav? .au? hva heter filene til etternavn?

2 giga er ikke så mye da, ca 500 sanger i mp3-format.

Skrevet

Hva mener du egentlig med audiofil? .wav? .au? hva heter filene til etternavn?

2 giga er ikke så mye da, ca 500 sanger i mp3-format.

Ja og ca 2-300 i wmp filer...

All min musikk er i MB, altså er en fil 4 min lang er den ca 4MB...

Har bare 300 sanger på maskina som utgjør 2GB, og da maskinene ikke er av de største sååå.....

Og iogmed at jeg da bare får plass til 11-12 sanger på hver cd, blir dette dyrt i lengden!!!

Skrevet

Ja og ca 2-300 i wmp filer...

All min musikk er i MB, altså er en fil 4 min lang er den ca 4MB...

Har bare 300 sanger på maskina som utgjør 2GB, og da maskinene ikke er av de største sååå.....

Og iogmed at jeg da bare får plass til 11-12 sanger på hver cd, blir dette dyrt i lengden!!!

4 MB for en sang på 4 minutter er helt normalt for mp3/wmp i grei kvalitet. Tror ikke det er noe i veien med filene dine jeg.

Hvis det bare er plass til 11-12 sanger pr. CD brenner du garantert i audio-CD-modus i stedet for datamodus. AudioCD kan du høre på på en vanlig CD-spiller, og du får plass til nøyaktig samme mengde musikk som en vanlig musikk-CD du kjøper i butikken, dvs 74 minutter. Dette uansett hvor store filene var i utgangspunktet, formatet blir konvertert når du brenner.

Hvis du vil brenne CDer med musikk for oppbevaring/avspilling på PC, så må du velge å brenne Data-CD. Nøyaktig hvordan du gjør dette avhenger av brenneprogrammet ditt, men de fleste spør deg i begynnelsen av veiviseren.

Annonse

Skrevet

4 MB for en sang på 4 minutter er helt normalt for mp3/wmp i grei kvalitet. Tror ikke det er noe i veien med filene dine jeg.

Hvis det bare er plass til 11-12 sanger pr. CD brenner du garantert i audio-CD-modus i stedet for datamodus. AudioCD kan du høre på på en vanlig CD-spiller, og du får plass til nøyaktig samme mengde musikk som en vanlig musikk-CD du kjøper i butikken, dvs 74 minutter. Dette uansett hvor store filene var i utgangspunktet, formatet blir konvertert når du brenner.

Hvis du vil brenne CDer med musikk for oppbevaring/avspilling på PC, så må du velge å brenne Data-CD. Nøyaktig hvordan du gjør dette avhenger av brenneprogrammet ditt, men de fleste spør deg i begynnelsen av veiviseren.

De som "kan" dette sier det er noe feil... jeg hører bare på dem jeg;)

Jeg kan heller ikke velge, da windows madia player er det programmet som jeg bruker på å brenne....

Men nå vet jeg hva som er galt, jeg mangler et eller annet, som jeg skulle få av en kompis i dag (dvs sikkert i morgen eller en av dagene) så får jeg håpe alt ordner seg:)

Takk for hjelpen iallefalla

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...