Kizza1365380506 Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Trenger vel ikke miste vennene dine fordet? Nei men jeg vet hvordan det er. En venninne hadde permisjon i 1-1/2 år og det var meg som for det meste holdt kontakten, for jeg har jo ingen andre venninner da jeg er voksen innflytter. Men det er sant. Jeg trenger ikke miste dem om jeg jobber for det. Fikk ett enda bedre tilbud på lønn idag, det har vært ett åpent spørsmål. Nå lurer jeg bare på når jeg skal begynne. Det er jo litt spennende da! Mvh 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Nei men jeg vet hvordan det er. En venninne hadde permisjon i 1-1/2 år og det var meg som for det meste holdt kontakten, for jeg har jo ingen andre venninner da jeg er voksen innflytter. Men det er sant. Jeg trenger ikke miste dem om jeg jobber for det. Fikk ett enda bedre tilbud på lønn idag, det har vært ett åpent spørsmål. Nå lurer jeg bare på når jeg skal begynne. Det er jo litt spennende da! Mvh Ønsker deg lykke til i allefall! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.