Gjest mye vil ha mer Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Synes det er god underholdning å følge med på enkelte diskusjoner her inne. Selv de der det kveruleres så det holder. Noen har en utrolig evne til å stå på sitt og ikke vike en tomme:)Bruke litt herskerteknikker og vri og vende på ord og fine formuleringer. Nesten så jeg blir imponert:) Joda, blir det. Men så lurer jeg litt da,-hvordan er det å bo sammen med slike personer, som partner? Å aldri få vinne en diskusjon, rett å slett fordi du ikke gidder,-fordi partneren ALDRI gir seg og ALDRI blir trett av diskusjonen....phu.. Har en i slekten som kun ser verden fra sitt eget subjektive synspunkt. Han bryr seg katten om noen hører etter så lenge han får en viss øyenkontakt og får pratet hull i hodet på stakkaren som er nærmest.Dette er min kjære morfar:) Veldig glad i han, men i små doser. Vet at han har blitt verre på sine eldre dager. Blitt det jeg kaller en "gnurebukk" Min far viser litt tendenser i samme retning. Blir mer fastlåst etter hvert som han blir eldre. Har advart han mot gnuretendensene!! Farlig! Kjenner også andre yngre gnurebukker som jeg unngår så det holder. Er det ille nå, så blir det verre med tiden. Heldigvis har jeg en mann som tar lett på ting og som ikke er den siste til å innrømme en feil eller jenke seg litt,-men jeg følger med... Skal ikke ha noen gnure-tendenser her i huset:) Et innlegg fra meg,-som ikke er ment å være særlig seriøst.Det er det andre her inne som tar seg av. Foressten, hva kaller man den kvinnelige versjonen av gnurebukker. De finnes vel de og? 0 Siter
Tinúviel Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Tar deg på alvor jeg. Er de gnurebukker som ikke er enig med deg eller som heller vil prate selv enn å høre på deg, - kanskje? :-) 0 Siter
soleil Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 "Foressten, hva kaller man den kvinnelige versjonen av gnurebukker. De finnes vel de og?" - De kalles gnukkekukker. 0 Siter
Gjest mye vil ha mer Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Tar deg på alvor jeg. Er de gnurebukker som ikke er enig med deg eller som heller vil prate selv enn å høre på deg, - kanskje? :-) Nope, prater ikke mye, men tenker desto mer. 0 Siter
Gjest Gorrgramsen Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Nope, prater ikke mye, men tenker desto mer. Du liker altså ikke å bli motsagt? Holder en på sitt overfor deg, blir en kalt en gnurebukk. Har vedkommende rett, blir det vel en rett gnurebukk, og har han feil blir det kanskje en vranggnurebukk? Kvinner som har det på den måten finner seg ofte en tøffel de kan tråkke på. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 ...men denne ene gangen skal jeg gjøre et unntak. Ikke fordi jeg føler meg spesielt truffet, men jeg «mistenker» personen som har skrevet innlegget jeg kommenterer for å ha litt problemer med å skille DOL fra virkeligheten. Hvis en skal dømme folk etter det de skriver på en internettside, da har det gått litt for langt. Jeg har møtt mange av DOLerne i virkeligheten, og jeg kan garantere at en ikke kan kjenne dem igjen på skriften, for å si det slik. En av de som var aller høyest i møkkfallet her inne var så taus og ydmyk i det virkelige liv at jeg nesten trodde fyren var autist. (Fyren har enten sluttet, eller skiftet nicknavn.) Andre personer som kunne virke stillfarne og fornuftige på DOL kunne opptre som de rene rørehuer, spesielt når de fikk opp promillen. For å berolige innskriveren, fruen og jeg er slett ikke enig i alt, men vi vet også hvordan vi skal unngå konflikter uten at det skal gå på bekostning av den ene parten. Så ikke døm noen av oss «grurer» for det du leser, da kan du risikrere å ta så grundig feil. Selv JEG har gjort det! ;^) 0 Siter
Gjest mye vil ha mer Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 ...men denne ene gangen skal jeg gjøre et unntak. Ikke fordi jeg føler meg spesielt truffet, men jeg «mistenker» personen som har skrevet innlegget jeg kommenterer for å ha litt problemer med å skille DOL fra virkeligheten. Hvis en skal dømme folk etter det de skriver på en internettside, da har det gått litt for langt. Jeg har møtt mange av DOLerne i virkeligheten, og jeg kan garantere at en ikke kan kjenne dem igjen på skriften, for å si det slik. En av de som var aller høyest i møkkfallet her inne var så taus og ydmyk i det virkelige liv at jeg nesten trodde fyren var autist. (Fyren har enten sluttet, eller skiftet nicknavn.) Andre personer som kunne virke stillfarne og fornuftige på DOL kunne opptre som de rene rørehuer, spesielt når de fikk opp promillen. For å berolige innskriveren, fruen og jeg er slett ikke enig i alt, men vi vet også hvordan vi skal unngå konflikter uten at det skal gå på bekostning av den ene parten. Så ikke døm noen av oss «grurer» for det du leser, da kan du risikrere å ta så grundig feil. Selv JEG har gjort det! ;^) Så fint for deg å fruen da:) Tror det var andre som tok innlegget mer seriøst enn deg. Dem om det. 0 Siter
Gjest mye vil ha mer Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Du liker altså ikke å bli motsagt? Holder en på sitt overfor deg, blir en kalt en gnurebukk. Har vedkommende rett, blir det vel en rett gnurebukk, og har han feil blir det kanskje en vranggnurebukk? Kvinner som har det på den måten finner seg ofte en tøffel de kan tråkke på. Hvor i all verden har du det fra at jeg ikke liker å bli motsagt?? En diskusjon kan være meget interessant, men jeg får fnatt når vedkommende jeg diskuterer med kan holde diskusjonen i live på egen hånd.. Men du er vel ikke en sånn? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.