Gjest raisin Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 ..he,he! Får inn tysk mtv2 på tv´n min, og i går viste de konserten med Kurt, Kylie, Nelly Furtado etc. etc. Kurt har blitt ganske så berømt da, siden han får synge sammen med alle "de store." Skikkelig bra var det ihvertfall - og jentene skrek;-) 0 Siter
Gjest raisin Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Morsom kombinasjon :oD Skjønnheten og udyret! Neida, bare tuller jeg. Synes ikke Kylie er så verst;-) 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Skjønnheten og udyret! Neida, bare tuller jeg. Synes ikke Kylie er så verst;-) Så skjønneheten var Kurt. Ja den er grei. ) Synes de synger veldig bra begge to. Men skulle vært utrolig gøy å se dem sammen på scenen. Mvh 0 Siter
Gjest raisin Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Så skjønneheten var Kurt. Ja den er grei. ) Synes de synger veldig bra begge to. Men skulle vært utrolig gøy å se dem sammen på scenen. Mvh Kan jo hende at det kommer for en dag:-) Tror nok heller Kurt vil synge sammen med Alicia Keys... han har visst dilla på henne! 0 Siter
cecily Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Skjønnheten og udyret! Neida, bare tuller jeg. Synes ikke Kylie er så verst;-) synes faktisk ikke kylie er så pen som alle vil ha det til jeg. hun har skikkelige hestetenner, står liksom litt ut og store er de også. og så synger hun utrolig barnslig og spiller helt vanvittig mye på sex. synes det er et dårlig triks jeg da. 0 Siter
Gjest raisin Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 synes faktisk ikke kylie er så pen som alle vil ha det til jeg. hun har skikkelige hestetenner, står liksom litt ut og store er de også. og så synger hun utrolig barnslig og spiller helt vanvittig mye på sex. synes det er et dårlig triks jeg da. Det er ihvertfall noe hun må ha gjort riktig. Hun selger CD´er som varmt hvetebrød! 0 Siter
cecily Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Det er ihvertfall noe hun må ha gjort riktig. Hun selger CD´er som varmt hvetebrød! joda, hun er jo passe flink. men det er visst om å gjøre å kle seg minimalt, vrikke på hofter og kaste rundt på pupper og stell, gni seg oppetter mannlige dansere samt å stønne mest mulig under sangene og etterligne orgasmer her og der om det skulle passe. prektige beyonce driver på samme viset. blir bare for teit i mine øyne. de ødelegger mer for seg selv som seriøse musikere, blir kun sexsymboler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.