Kizza1365380506 Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Spiser vi middag til faste tider??????????? Ikke jeg selvom jeg er forrige generasjon for noen. Hehh 0 Siter
tiliti Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Mellom fire og fem. Enda alle barn er flyttet ut. Men vi syns vi får "to" dager ut av en, da. Men så må en altså hvile middag en times tid! DA er man våken og opplagt for en ny økt. Enten en skal jobbe eller ut på noe. Jeg innrømmer at mannen min, om han styrte helt sjøl, ville spise mye seinere. Han er B-menneske, mens jeg er A. Jeg kunne egentlig tenkt meg det største måltidet på dagen sånn i tre-firetida. Er det ikke lurt å være ferdig på jobb FØR man spiser ? :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Spiser vi middag til faste tider??????????? Nei, det gjør i hvert fall ikke jeg. Men når folk i tyveårene snakker om forrige generasjon så er det faktisk oss. Hehe. Og vilke egenskaper de tilegner oss ) Men mora og faren min spiste middag til fast tid hver dag. Når mora mi kom fra jobben, lagde hun middag og den var ferdig kl. 5 hver dag. Men nå som de er pensjonister kan det variere fra klokka to til klokka ni om kvelden. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Ikke jeg selvom jeg er forrige generasjon for noen. Hehh Kanskje vi skulle be webbis starte et forrige generasjonsforum her slik at vi kunne diskurere bl.a middag til faste tider og lignende ting ) 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Kanskje vi skulle be webbis starte et forrige generasjonsforum her slik at vi kunne diskurere bl.a middag til faste tider og lignende ting ) *lol* Det var en god ide. Vi har vel mange ting vi kan mimre om også. Mvh 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Mellom fire og fem. Enda alle barn er flyttet ut. Men vi syns vi får "to" dager ut av en, da. Men så må en altså hvile middag en times tid! DA er man våken og opplagt for en ny økt. Enten en skal jobbe eller ut på noe. Jeg innrømmer at mannen min, om han styrte helt sjøl, ville spise mye seinere. Han er B-menneske, mens jeg er A. Jeg kunne egentlig tenkt meg det største måltidet på dagen sånn i tre-firetida. Så du er forrige generasjon du også ) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Kanskje vi skulle be webbis starte et forrige generasjonsforum her slik at vi kunne diskurere bl.a middag til faste tider og lignende ting ) Skal vi diskutere avføringsproblemer, søvnproblemer og impotens der 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Skal vi diskutere avføringsproblemer, søvnproblemer og impotens der Hva med bli gammel utenpå og være ung inni problematikken eller hvordan treffe en ny mann på vår aldre som ikke er sidrumpa? *LOL* 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 *lol* Det var en god ide. Vi har vel mange ting vi kan mimre om også. Mvh Og hvem vil komme hjem til meg å se på Woodstock og mimre over gamle sanger og superstjerner. Du er hjertlig velkommen neste gang du er i Oslo ) Jeg hadde besøk av en gammel kompis i natt og vi satt og mimret til klokka 5 i dag morges over alt det gærne vi fant på den gangen. Noe trist men mest morsomt. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Hva med bli gammel utenpå og være ung inni problematikken eller hvordan treffe en ny mann på vår aldre som ikke er sidrumpa? *LOL* Vi kan også være unge utenpå og gamle inni Dorthe:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Vi kan også være unge utenpå og gamle inni Dorthe:) Men det er verken du eller jeg, gammel innvendig altså ) Innvendig føler jeg meg 28 og håper jeg aldri blir eldre heller. Men jeg liker alle erfaringene jeg har da. Det samme sier tanta mi og hun blir 77 år. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Og hvem vil komme hjem til meg å se på Woodstock og mimre over gamle sanger og superstjerner. Du er hjertlig velkommen neste gang du er i Oslo ) Jeg hadde besøk av en gammel kompis i natt og vi satt og mimret til klokka 5 i dag morges over alt det gærne vi fant på den gangen. Noe trist men mest morsomt. Høres veldig fristende ut det må jeg si. Kommer nok ikke til Oslo før i mai. Men det er jo fristende ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Høres veldig fristende ut det må jeg si. Kommer nok ikke til Oslo før i mai. Men det er jo fristende ) Du får sende en mail. Dattera di bor jo rett oppi gata og så kan vi be bebba også. Forrige generasjon. jeg får dilla *LOL* og hetta. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Men det er verken du eller jeg, gammel innvendig altså ) Innvendig føler jeg meg 28 og håper jeg aldri blir eldre heller. Men jeg liker alle erfaringene jeg har da. Det samme sier tanta mi og hun blir 77 år. Datteren min kom og skulle kle seg ut fra 70-tallet. Siden hun er 15 fant jeg fram klær som lignet på det jeg hadde da jeg var 15. Vi fant olabukser med lilla blomster, tegnet på en hvit t-skjorte peace-tegnet, make love not war osv. lagde pannebånd over midtskille siden hun har langt hår. Hun var skikkelig fin og minnet meg om den tiden. Mimre.....mimre......... 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Datteren min kom og skulle kle seg ut fra 70-tallet. Siden hun er 15 fant jeg fram klær som lignet på det jeg hadde da jeg var 15. Vi fant olabukser med lilla blomster, tegnet på en hvit t-skjorte peace-tegnet, make love not war osv. lagde pannebånd over midtskille siden hun har langt hår. Hun var skikkelig fin og minnet meg om den tiden. Mimre.....mimre......... For meg er 70årene de årene jeg liker å mimre ved. Det var da alt skjedde. Både på godt og vondt. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 For meg er 70årene de årene jeg liker å mimre ved. Det var da alt skjedde. Både på godt og vondt. Umm, beste tiden for meg og. Utrolig hva jeg opplevde da egentlig. Merkelig at jeg var så usikker på meg selv når jeg ser tilbake. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Umm, beste tiden for meg og. Utrolig hva jeg opplevde da egentlig. Merkelig at jeg var så usikker på meg selv når jeg ser tilbake. Den usikkerheten vil jeg ikke ha tilbake. Den var fæl. Hender den kommer tilbake i korte øyeblikk og jeg skyver den raskt unna. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Den usikkerheten vil jeg ikke ha tilbake. Den var fæl. Hender den kommer tilbake i korte øyeblikk og jeg skyver den raskt unna. Ja, det er enkelte ting man helst vil glemme. Da er det godt med selektiv hukommelse. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Umm, beste tiden for meg og. Utrolig hva jeg opplevde da egentlig. Merkelig at jeg var så usikker på meg selv når jeg ser tilbake. Noen ganger er jeg like usikker på meg selv som jeg var den gangen............ 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 For meg er 70årene de årene jeg liker å mimre ved. Det var da alt skjedde. Både på godt og vondt. Det skjer mye nå også............... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.