Gjest bebba Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Du får sende en mail. Dattera di bor jo rett oppi gata og så kan vi be bebba også. Forrige generasjon. jeg får dilla *LOL* og hetta. Vi er ikke mere forrige generasjon enn alle andre........... Jeg kommer forresten gjerne og mimrer om Woodstock osv...... 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Ja, det er enkelte ting man helst vil glemme. Da er det godt med selektiv hukommelse. Kanskje det er derfor mora mi ikke husker noen ting. Bare rett og riktig spør du meg. Nå slipper hun i hvert fall dårlig samvittighet. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Noen ganger er jeg like usikker på meg selv som jeg var den gangen............ Ja, er ikke det irriterende. Jeg synker inn i den gamle tenkemåten og av og til. Men har man "tre" barn så lærer man å snappe ut av det kjapt heldigvis. Mvh 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Vi er ikke mere forrige generasjon enn alle andre........... Jeg kommer forresten gjerne og mimrer om Woodstock osv...... Det er bra. Da synes jeg vi tre skal sitte her og se på Woodstock, directer's cut, på DVD og drikke rødvin og kose oss neste gang Kizza er i nabolaget. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Vi er ikke mere forrige generasjon enn alle andre........... Jeg kommer forresten gjerne og mimrer om Woodstock osv...... Ja, du er selvskreven. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Kanskje det er derfor mora mi ikke husker noen ting. Bare rett og riktig spør du meg. Nå slipper hun i hvert fall dårlig samvittighet. Ja ikke sant. Men det er jo fint at vi bare husker de gode gamle dagene. De som sturer på alt som var galt har det jo ikke særlig bra eller... 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Ja ikke sant. Men det er jo fint at vi bare husker de gode gamle dagene. De som sturer på alt som var galt har det jo ikke særlig bra eller... Uff, det hadde vært grusomt om jeg skulle gå rundt å ha dårlig samvittighet for alt det gærne jeg gjorde den gangen. Det gikk jo bra likevel ) 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Uff, det hadde vært grusomt om jeg skulle gå rundt å ha dårlig samvittighet for alt det gærne jeg gjorde den gangen. Det gikk jo bra likevel ) Ja, vi har jo blitt voksne ansvarlige mennesker, tror jeg. Apropo det, nå er det vel leggetid. Får vel sule inn. God natt begge to! 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Ja, vi har jo blitt voksne ansvarlige mennesker, tror jeg. Apropo det, nå er det vel leggetid. Får vel sule inn. God natt begge to! Sov godt da. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Midddag seint på kvelden virker som å utfordre helsa litt spør du meg. Det er jo dagens "tyngste" måltid. Men det er klart det gir litt mer handlefrihet for folk å kunne legge middagen seint. Så kan man bruke dagen til noe annet. Men nå er det middag kl. fire eller fem for å få samlet ungene rundt matbordet. ER det faktisk helsefarlig å spise tung mat sent? Jeg legger meg vanligvis ikke før 1-2 heller, så da er jo ikke 20 så sent? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Ikke lurt å spise ett tungt måltid så sent. Vi spiser i 17-18 tiden. Litt senere om lørdagen. Mvh Men det spørs jo litt på når man legger seg... blir forskjell på en som legger seg kl. 22 og meg som legger meg i 1-2tiden. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Det varierer, men stort sett spiser vi i 4-5 tia. Men andre ganger lager vi ikke middag før sent om kvelden. Blir litt annerledes dersom man har barn, for da lager man gjerne mat tidligere. Foreldrene mine spiser alltid når de er ferdig på jobb. Forrige generasjon har helt andre middagsvaner enn oss!! Ja, det er kanskje flere unge som spiser senere? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Det er bra. Da synes jeg vi tre skal sitte her og se på Woodstock, directer's cut, på DVD og drikke rødvin og kose oss neste gang Kizza er i nabolaget. Høres veldig bra ut. 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Ja, det er kanskje flere unge som spiser senere? Ja det tror jeg. Eller jeg vet. Generasjonen før dem igjen (mine besteforeldre) spiser enda tidligere. Halv 1..... 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Men det spørs jo litt på når man legger seg... blir forskjell på en som legger seg kl. 22 og meg som legger meg i 1-2tiden. Ja leggetid ja, ble 2 på meg og inatt. Fikk fakerten meg ikke sove. Sovner kanskje fortere i kveld da. Må ha 6 timers søvn iallefall. Heldig du som klarer deg med mindre. Mvh 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Ja leggetid ja, ble 2 på meg og inatt. Fikk fakerten meg ikke sove. Sovner kanskje fortere i kveld da. Må ha 6 timers søvn iallefall. Heldig du som klarer deg med mindre. Mvh Hvordan kan du finne på å sitte så lenge oppe om kvelden ) 0 Siter
Gjest Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Litt varierende, men stort sett i 5-6 tiden. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Hvordan kan du finne på å sitte så lenge oppe om kvelden ) Akk, det kan du si. Jeg har vel ingen moral. Dessuten er jeg jo veldig avhengig av dere da! ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Akk, det kan du si. Jeg har vel ingen moral. Dessuten er jeg jo veldig avhengig av dere da! ) Men Kizza da, er du avhengig av å sitte her? Dol er faktisk noe av det mest avhengighetsskapende jeg har vært borti. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Men Kizza da, er du avhengig av å sitte her? Dol er faktisk noe av det mest avhengighetsskapende jeg har vært borti. Føler meg så velkommen her liksom. Må si at jeg føler at det har hjulpet på selvfølelsen også. Å finne mennesker som forstår en på en annen måte liksom Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.