Gå til innhold

Når spiser dere middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg så velkommen her liksom. Må si at jeg føler at det har hjulpet på selvfølelsen også. Å finne mennesker som forstår en på en annen måte liksom

Mvh

Det er i hvert fall ikke noe bedre å finne på i hvert fall. Mye mer hyggelig å snakke med folk enn å sitte og glane på den firkanta kassa.

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

20

• Kizza1365380506

13

• Bente831365380491

3

• tiliti

2

Mest aktive i denne tråden

Kizza1365380506
Skrevet

Det er i hvert fall ikke noe bedre å finne på i hvert fall. Mye mer hyggelig å snakke med folk enn å sitte og glane på den firkanta kassa.

Så gjør jeg begge deler da. Har sett sex in the city og nå ser jeg alias mens jeg snakker med deg. Men det er jo mye kjekkere å snakke med deg da!

Skrevet

Så gjør jeg begge deler da. Har sett sex in the city og nå ser jeg alias mens jeg snakker med deg. Men det er jo mye kjekkere å snakke med deg da!

Helt enig, mye mer hyggelig med deg, men har et øye på skjermen samtidig.

Gjest Daisy
Skrevet

Ja det tror jeg. Eller jeg vet. Generasjonen før dem igjen (mine besteforeldre) spiser enda tidligere. Halv 1.....

Da spiser jeg frokost *s* i allefall i helgene.

Gjest Daisy
Skrevet

Ja leggetid ja, ble 2 på meg og inatt. Fikk fakerten meg ikke sove. Sovner kanskje fortere i kveld da. Må ha 6 timers søvn iallefall. Heldig du som klarer deg med mindre.

Mvh

Klarer meg ikke heeelt med mindre. Blir til at jeg sover lenger (er student) eller litt på ettermiddagen :(

Bente831365380491
Skrevet

Hva er forrige generasjon?

Mine foreldre.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...