Dorthe Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Føler meg så velkommen her liksom. Må si at jeg føler at det har hjulpet på selvfølelsen også. Å finne mennesker som forstår en på en annen måte liksom Mvh Det er i hvert fall ikke noe bedre å finne på i hvert fall. Mye mer hyggelig å snakke med folk enn å sitte og glane på den firkanta kassa. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Det er i hvert fall ikke noe bedre å finne på i hvert fall. Mye mer hyggelig å snakke med folk enn å sitte og glane på den firkanta kassa. Så gjør jeg begge deler da. Har sett sex in the city og nå ser jeg alias mens jeg snakker med deg. Men det er jo mye kjekkere å snakke med deg da! 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Så gjør jeg begge deler da. Har sett sex in the city og nå ser jeg alias mens jeg snakker med deg. Men det er jo mye kjekkere å snakke med deg da! Helt enig, mye mer hyggelig med deg, men har et øye på skjermen samtidig. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Ja det tror jeg. Eller jeg vet. Generasjonen før dem igjen (mine besteforeldre) spiser enda tidligere. Halv 1..... Da spiser jeg frokost *s* i allefall i helgene. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Ja leggetid ja, ble 2 på meg og inatt. Fikk fakerten meg ikke sove. Sovner kanskje fortere i kveld da. Må ha 6 timers søvn iallefall. Heldig du som klarer deg med mindre. Mvh Klarer meg ikke heeelt med mindre. Blir til at jeg sover lenger (er student) eller litt på ettermiddagen 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Hva er forrige generasjon? Mine foreldre..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.