Gjest sonny&cher Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Vi skal kjøpe stålkomfyr og kjøleskap, men oppvaskmaskina har vi ikke råd til å bytte. Har sett flere steder at det går an å lime på stålplate på hvite oppvaskmaskiner. Samboeren min er ikke med på ideen min om å gjøre dette. Han mener at det vil se stygt ut med den hvite kanten som blir øverst på oppvaskmaskina. Jeg mener at det ikke gjør noe, for kjøkkeninnredninga blir hvit. Andre tips? Vil det se stygt ut å spraye den med metallic lakk? Broren min er flink til å lakke biler, så han ville kanskje fått det til å se pent ut. Det blir vel til at jeg limer på ei plate, samboeren min bestemmer nok som det er når det gjelder interiør. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Dere får ikke tak i en plate som er lik dørene på kjøkkeninnredningen å sette på oppvaskmaskinen da? 0 Siter
cecily Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 dersom innredningen er hvit, vil det vel ikke se penere ut med halvveis gjennomført stål-look-alike. bedre å la den være høres det ut som. 0 Siter
Gjest sonny&cher Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Dorthe skrev (På 14.3.2004 den 19.28): Dere får ikke tak i en plate som er lik dørene på kjøkkeninnredningen å sette på oppvaskmaskinen da? Det kan hende. Vi skal ha noremakjøkken innredning. Spurte på elkjøp om det gikk an å bytte fronten på oppvaskmaskina, men det gikk ikke. Det er egentlig ikke så viktg, men det hadde vært ok å ha det litt stilig når vi flytter inn i vår første kjøpte leilighet. Nå bor vi på et nedlagt småbruk hvor ingenting ser bra ut. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 sonny&cher skrev (På 14.3.2004 den 19.32): Det kan hende. Vi skal ha noremakjøkken innredning. Spurte på elkjøp om det gikk an å bytte fronten på oppvaskmaskina, men det gikk ikke. Det er egentlig ikke så viktg, men det hadde vært ok å ha det litt stilig når vi flytter inn i vår første kjøpte leilighet. Nå bor vi på et nedlagt småbruk hvor ingenting ser bra ut. Gå å sjekk hos norema. De fleste kjøkkeninnredninger som forsatt er i handel, har en slik plate som er beregnet til oppvaskmaskiner. Den smale hvite kanten øverst da vil ikke være så synelig. 0 Siter
Gjest forever young Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Dorthe skrev (På 14.3.2004 den 19.36): Gå å sjekk hos norema. De fleste kjøkkeninnredninger som forsatt er i handel, har en slik plate som er beregnet til oppvaskmaskiner. Den smale hvite kanten øverst da vil ikke være så synelig. den hvite kanten kan dere sikker pusse littt på, ta på heftgrunn el.l., og lakkere, men sikkert kulere med en farge, for dere vil ikke treffe riktig metallic-nyanse uansett, tenker jeg. Hva med petroliumsblå metallic, eller noe som passer til andre farger dere har i interiøret... Blir kjempekult 0 Siter
Gjest sonny&cher Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 forever young skrev (På 14.3.2004 den 20.01): den hvite kanten kan dere sikker pusse littt på, ta på heftgrunn el.l., og lakkere, men sikkert kulere med en farge, for dere vil ikke treffe riktig metallic-nyanse uansett, tenker jeg. Hva med petroliumsblå metallic, eller noe som passer til andre farger dere har i interiøret... Blir kjempekult Takk for alle tips. Det skal nok bli en orden på oppvaskmaskina. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.