Gjest sexy jeg Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Planlegger en date på byen med en jeg har møtt på nettet. Håper at det blir sex ut av det, siden det er lenge siden og jeg orker ikke å gå på byen for å finne noen. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Hva mener du med javel? Ja hva ville du liksom? Ha en reaksjon, noe moralisering kanskje, litt oppmerksomhet? Eller hadde du et spørsmål? 0 Siter
Gjest sexy jeg Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Ja hva ville du liksom? Ha en reaksjon, noe moralisering kanskje, litt oppmerksomhet? Eller hadde du et spørsmål? Selvfølgelig ville jeg ha en moralisering. 0 Siter
snilen Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Å gå på byen for å møte noen du ønsker å ha sex med, og å gå på byen for å finne en å ha sex med... det blir da ganske likt? Virker som om sjansen for at det blir noe på deg er like stor iallfall... og så på byen på en søndag da... 0 Siter
Gjest sexy jeg Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Å gå på byen for å møte noen du ønsker å ha sex med, og å gå på byen for å finne en å ha sex med... det blir da ganske likt? Virker som om sjansen for at det blir noe på deg er like stor iallfall... og så på byen på en søndag da... Jeg skal ikke gå i kveld, men til uka. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.