Pappa Bjørn Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Jeg leter etter en sangtekst til Vesla. Det var en sang som ble sunget av et barnekor som gikk så her: "Jeg er ikke redd når det er mørkt om natten, jeg er ikke redd når jeg legger meg....." En ganske "spenstig" sang som rocka litt for ungene. Noen som kjenner igjen den og har hele teksten? Og ja, jeg har søkt på google.*L* 0 Siter
Gjest elisabeth Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 søk på Lisa Børud! Tanteungen min synger også på den. 0 Siter
Gjest elisabeth Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Jeg Ække Redd Jeg ække redd når det er mørkt om kvelden Jeg ække redd når jeg skal legge meg For Gud har lovet han vil passe på meg Og jeg kan, alltid stole på ham Jeg ække redd når det er mørkt om kvelden Jeg ække redd når jeg skal legge meg For Gud har lovet han vil passe på meg Og jeg kan, alltid stole på ham Det var noen som hadde skremt meg Og jeg hadde gått og gjemt meg For jeg syns at det ble litt skummelt og farlig Men om kvelden ba vi sammen Og jeg skal si det hjalp meg jammen Alltid ble mye bedre da Jesus kom å gjorde meg trygg Jeg ække redd når det er mørkt om kvelden Jeg ække redd når jeg skal legge meg For Gud har lovet han vil passe på meg Og jeg kan, alltid stole på ham Det var noe slemt på tv Jeg fikk ikke lov å se det Men så snek jeg meg inn og så likevel Jeg ble veldig redd av dette Og ble nesten skremt fra vettet Men så ba vi om kvelden Og Jesus kom å gjorde meg trygg Jeg ække redd når det er mørkt om kvelden Jeg ække redd når jeg skal legge meg For Gud har lovet han vil passe på meg Og jeg kan, alltid stole på ham Det er så godt å vite at han verner meg Og nettopp derfor synger jeg ååååå Jeg ække redd når det er mørkt om kvelden Jeg ække redd når jeg skal legge meg For Gud har lovet han vil passe på meg Og jeg kan, alltid stole på ham Jeg ække redd når det er mørkt om kvelden Jeg ække redd når jeg skal legge meg For Gud har lovet han vil passe på meg Og jeg kan, alltid stole på ham 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Skrevet 14. mars 2004 Jeg Ække Redd Jeg ække redd når det er mørkt om kvelden Jeg ække redd når jeg skal legge meg For Gud har lovet han vil passe på meg Og jeg kan, alltid stole på ham Jeg ække redd når det er mørkt om kvelden Jeg ække redd når jeg skal legge meg For Gud har lovet han vil passe på meg Og jeg kan, alltid stole på ham Det var noen som hadde skremt meg Og jeg hadde gått og gjemt meg For jeg syns at det ble litt skummelt og farlig Men om kvelden ba vi sammen Og jeg skal si det hjalp meg jammen Alltid ble mye bedre da Jesus kom å gjorde meg trygg Jeg ække redd når det er mørkt om kvelden Jeg ække redd når jeg skal legge meg For Gud har lovet han vil passe på meg Og jeg kan, alltid stole på ham Det var noe slemt på tv Jeg fikk ikke lov å se det Men så snek jeg meg inn og så likevel Jeg ble veldig redd av dette Og ble nesten skremt fra vettet Men så ba vi om kvelden Og Jesus kom å gjorde meg trygg Jeg ække redd når det er mørkt om kvelden Jeg ække redd når jeg skal legge meg For Gud har lovet han vil passe på meg Og jeg kan, alltid stole på ham Det er så godt å vite at han verner meg Og nettopp derfor synger jeg ååååå Jeg ække redd når det er mørkt om kvelden Jeg ække redd når jeg skal legge meg For Gud har lovet han vil passe på meg Og jeg kan, alltid stole på ham Jeg ække redd når det er mørkt om kvelden Jeg ække redd når jeg skal legge meg For Gud har lovet han vil passe på meg Og jeg kan, alltid stole på ham Tusen, tusen takk Elisabeth. Nå kan jeg stenge de 10 vinduene jeg har med tekster og tilbud om å kjøpe bøker med besifring.*L* 0 Siter
Gjest elisabeth Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Tusen, tusen takk Elisabeth. Nå kan jeg stenge de 10 vinduene jeg har med tekster og tilbud om å kjøpe bøker med besifring.*L* Bare hyggelig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.