Gjest reality titter Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Er det noen som har sette dette? Og hva tror dere om dette med inkarnasjon!? 0 Siter
Gjest ikke nick nå Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Vet ikke hva jeg skal tro. Han Amundsen har hypnotisert en lærer jeg hadde. Hun gikk rundt å trodde at hun hadde levd i Egypt, Atlantis og jeg vet ikke hva. Det har vært mye bråk rundt personen hans der han bor. Han har mista retten til å være psykolog ( han er nå terapaut). Har visstnok hat sex med pasienter. Men det kan jo hende at det er noe i programmet, vet ikke. 0 Siter
fresja Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Jeg har sett disse programmene, og det virker jo troverdig når personene ser steder de kjenner igjen. 0 Siter
Gjest du strør om deg.. Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Vet ikke hva jeg skal tro. Han Amundsen har hypnotisert en lærer jeg hadde. Hun gikk rundt å trodde at hun hadde levd i Egypt, Atlantis og jeg vet ikke hva. Det har vært mye bråk rundt personen hans der han bor. Han har mista retten til å være psykolog ( han er nå terapaut). Har visstnok hat sex med pasienter. Men det kan jo hende at det er noe i programmet, vet ikke. Ikke far med rykter om ting du ikke vet nok om. Amundsen skal visstnok ha ditt og datt...jaha? Det virker jo svært troverdig og overbevisende. Amundsen ble fradømt retten til å praktisere som psykolog fordi han bl a ble saksøkt av en dame som hadde en skremmende opplevelse under en regresjon hos han. Hvorvidt dama var tilregnelig eller hadde store psykiske traumer fra før kan jeg ikke uttale meg om. Han ble fratatt retten til å praktisere som psykolog. Så kan jo hvermannsen tenke hva han vil om det. Men ikke slenge ut løse påstander i hytt og pine. 0 Siter
Sør Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Ikke far med rykter om ting du ikke vet nok om. Amundsen skal visstnok ha ditt og datt...jaha? Det virker jo svært troverdig og overbevisende. Amundsen ble fradømt retten til å praktisere som psykolog fordi han bl a ble saksøkt av en dame som hadde en skremmende opplevelse under en regresjon hos han. Hvorvidt dama var tilregnelig eller hadde store psykiske traumer fra før kan jeg ikke uttale meg om. Han ble fratatt retten til å praktisere som psykolog. Så kan jo hvermannsen tenke hva han vil om det. Men ikke slenge ut løse påstander i hytt og pine. Hvorfor strør du om deg med hentydninger om at hun ikke var "tilregnelig"? Har du noen dokumentasjon for det, eller slenger du bare ut "løse påstander i hytt og pine"? 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Hvorfor strør du om deg med hentydninger om at hun ikke var "tilregnelig"? Har du noen dokumentasjon for det, eller slenger du bare ut "løse påstander i hytt og pine"? ) 0 Siter
Gjest du strør også om deg.. Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Hvorfor strør du om deg med hentydninger om at hun ikke var "tilregnelig"? Har du noen dokumentasjon for det, eller slenger du bare ut "løse påstander i hytt og pine"? Jeg skrev den hentydningen med tanke på at DU øyeblikkelig ville snappe den opp og komme med en negativ tilbakemelding iom at du (på DOL) fremstår som en motstander av reinkarnasjonsteorien. 0 Siter
Sør Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Jeg skrev den hentydningen med tanke på at DU øyeblikkelig ville snappe den opp og komme med en negativ tilbakemelding iom at du (på DOL) fremstår som en motstander av reinkarnasjonsteorien. Ettersom det ikke finnes noen større grunn til å tro på reinkarnasjon enn til å tro på Julenissen, så bør de fleste oppegående mennesker forkaste slike teorier. Med vennlig hilsen 0 Siter
Mistera Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Hvorfor strør du om deg med hentydninger om at hun ikke var "tilregnelig"? Har du noen dokumentasjon for det, eller slenger du bare ut "løse påstander i hytt og pine"? Sør, ALLE som går til regresjonsterapi, bør være GANSKE så stabile i psyken! Og grunnen til at hun dama ikke var fornøyd var fordi hun hadde fått vite hun var noe som hun ikke ville være! Endel personer som går til regresjon har den oppfattningen av at de har vært noe stort, og når de da blir ned stemplet som hore i tidligere liv, kan det være tungt å svelge 0 Siter
Gjest reality titter Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 JHeg har sett på programmet et par ganger og jeg må si at det er ganske utrolig at de kan klare å finne tilbake til sjelen til en person som de engang var! har lest eller hørt tidligere om en familie som var på ferie i utlandet,. de hadde ei lita jente som aldri hadde vært i utlandet før, men som plutselig kunne snakke språket, og som fortalte historier om at der og der skulle den og den ha bodd!!! SNODIG ikke sant?.. Jeg tror på gjenfødelse.. og at sjelen vandrer til man har lært det man skal på denne jord.. Jeg tror ikke at man kan bli gjenføst som dyr eller blomster, men til mennesker... Høres det sprøtt ut??? At denne terapeuten skal ha mistet lisensen og at det spres rykter om han vil jeg ikke ta stilling til.. Han kan tydeligvis dette med regresjon ogTVNorge har laget et programm over dette. 0 Siter
Sør Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Sør, ALLE som går til regresjonsterapi, bør være GANSKE så stabile i psyken! Og grunnen til at hun dama ikke var fornøyd var fordi hun hadde fått vite hun var noe som hun ikke ville være! Endel personer som går til regresjon har den oppfattningen av at de har vært noe stort, og når de da blir ned stemplet som hore i tidligere liv, kan det være tungt å svelge Igjen - det er bare spekulasjon, og løse påstander. Med vennlig hilsen 0 Siter
Mistera Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Igjen - det er bare spekulasjon, og løse påstander. Med vennlig hilsen Har du? 0 Siter
Mistera Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Har jeg hva da? Med vennlig hilsen Du spurt meg om dokumentasjoner, og da spør jeg deg, har du dokumentasjoner som tyder på at reinkarnasjon ikke skjer! Ganske enkelt... 0 Siter
Sør Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Du spurt meg om dokumentasjoner, og da spør jeg deg, har du dokumentasjoner som tyder på at reinkarnasjon ikke skjer! Ganske enkelt... Nei, hvorfor skulle jeg ha dokumentasjon på noe det ikke er noen som helst grunn til å tro på? Man behøver da ikke motbevise noe som det ikke finnes snev av bevis for eksisterer. Har du dokumentasjon på at julenissen ikke eksisterer? Ikke det? Tror du på ham? Med vennlig hilsen 0 Siter
Mistera Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Nei, hvorfor skulle jeg ha dokumentasjon på noe det ikke er noen som helst grunn til å tro på? Man behøver da ikke motbevise noe som det ikke finnes snev av bevis for eksisterer. Har du dokumentasjon på at julenissen ikke eksisterer? Ikke det? Tror du på ham? Med vennlig hilsen Nå prater ikke jeg om julenissen, men ja jeg så nisse i loven da jeg var 7...(vet jo idag at det ikke er sant) MEN nå var det reinkarnasjon jeg pratet om og ikke julenissen for å si det slik, og nei jeg tror ikke på julenissen... Men jeg tror på reinkarnasjon, har selv vært gjennom regresjonterapi, og dette har gitt meg masse!!! Det har gitt meg forståelse for hvorfor noe er slik som det er, hvorfor jeg reagerer på forskjellige ting... Og nei, jeg ble ikke fortalt at jeg var Cleopatra, Hitler, cæsar eller liknende... 0 Siter
Sør Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Nå prater ikke jeg om julenissen, men ja jeg så nisse i loven da jeg var 7...(vet jo idag at det ikke er sant) MEN nå var det reinkarnasjon jeg pratet om og ikke julenissen for å si det slik, og nei jeg tror ikke på julenissen... Men jeg tror på reinkarnasjon, har selv vært gjennom regresjonterapi, og dette har gitt meg masse!!! Det har gitt meg forståelse for hvorfor noe er slik som det er, hvorfor jeg reagerer på forskjellige ting... Og nei, jeg ble ikke fortalt at jeg var Cleopatra, Hitler, cæsar eller liknende... Jo, men det beviser da ikke at det virkelig er slik, mer enn Asbjørnsen og Moes Samlede eventyr "beviser" at troll eksisterer. Med vennlig hilsen 0 Siter
Mistera Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Jo, men det beviser da ikke at det virkelig er slik, mer enn Asbjørnsen og Moes Samlede eventyr "beviser" at troll eksisterer. Med vennlig hilsen Hva eksisterer ikke troll... trodde det var der fjella kom fra jeg;) Mener at jeg selv har det bedre, og føler at ting i livet mitt som har vært uklart er klarere for meg... Men jeg kan heller ikke påstå noe, men det kan heller ikke du... for beviser for at det ikke er sånn finnest ikke, og VI får ikke vite dette før vi dør... Men at det har hjulpet meg som menneske er helt klart... De sier at en del som er født med angst, spessielle angster har dette fra tidligere liv... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.