Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg leser gjennom den tråden lengre ned her ang. Ranglerchatten så blir jeg helt forferdet!!

Det er virkelig enkelte som mener at inne på #Ranglere så sitter det en gjeng med suicidiale mennesker?? Og det er 'det' som er der liksom?

En haug med psykriatiske pasienter som psyyker hverandre ned i søla, og nyyter sin smerte? -og som bare venter på at det skal komme flere depressive mennesker å psyke ned??

Det er merkelig for meg som vanker på #Ranglere, -å lese det som blir skrevet i den tråden... Der inne kjenner vi hverandre ganske godt, og stort sett har vi det morro på chatten! Og er det èn med dårlig dag, så blir humøret som regel bedre av å gå inn dit!

Det er tullete av enkelte å ha en mening om et sted de ikke kjenner til!

Skrevet

Min mening som jeg skriver i den tråden er om chatter som har selvmord/depresjon som tema generelt. Kjenner ikke #ranglere.

Må bare ha sagt det.

Skrevet

Min mening som jeg skriver i den tråden er om chatter som har selvmord/depresjon som tema generelt. Kjenner ikke #ranglere.

Må bare ha sagt det.

Huff.. - da kommer det veldig uheldig ut at denne tråden heter: "Ranglerforum; et bra sted eller ikke"

Dette går jo direkte på #Ranglere...

Skrevet

Huff.. - da kommer det veldig uheldig ut at denne tråden heter: "Ranglerforum; et bra sted eller ikke"

Dette går jo direkte på #Ranglere...

Enig med huufsa. Kan ikke huske sist selvmord var et tema på #ranglere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...