huufsa Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Når jeg leser gjennom den tråden lengre ned her ang. Ranglerchatten så blir jeg helt forferdet!! Det er virkelig enkelte som mener at inne på #Ranglere så sitter det en gjeng med suicidiale mennesker?? Og det er 'det' som er der liksom? En haug med psykriatiske pasienter som psyyker hverandre ned i søla, og nyyter sin smerte? -og som bare venter på at det skal komme flere depressive mennesker å psyke ned?? Det er merkelig for meg som vanker på #Ranglere, -å lese det som blir skrevet i den tråden... Der inne kjenner vi hverandre ganske godt, og stort sett har vi det morro på chatten! Og er det èn med dårlig dag, så blir humøret som regel bedre av å gå inn dit! Det er tullete av enkelte å ha en mening om et sted de ikke kjenner til! 0 Siter
soleil Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Min mening som jeg skriver i den tråden er om chatter som har selvmord/depresjon som tema generelt. Kjenner ikke #ranglere. Må bare ha sagt det. 0 Siter
huufsa Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Skrevet 14. mars 2004 Min mening som jeg skriver i den tråden er om chatter som har selvmord/depresjon som tema generelt. Kjenner ikke #ranglere. Må bare ha sagt det. Huff.. - da kommer det veldig uheldig ut at denne tråden heter: "Ranglerforum; et bra sted eller ikke" Dette går jo direkte på #Ranglere... 0 Siter
Tamera Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Huff.. - da kommer det veldig uheldig ut at denne tråden heter: "Ranglerforum; et bra sted eller ikke" Dette går jo direkte på #Ranglere... Enig med huufsa. Kan ikke huske sist selvmord var et tema på #ranglere... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.