Tiana Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Da eg synes er viktigast er at huufsa hadde fått lov til lese loggen. Da eg synes også er rettast er at huufsa vart sint.Ho kjente på sin "magefølelse" og vart sint. Eg tenker at huufsa skal få lov til å være sint Jeg synes også at huufsas følelser er riktige fordi de er hennes. Jeg vil også tilføye at det er mange som forstår sinnet - og frustrasjonen (inkludert meg selv). Og jeg synes gyrkens svar var svært dekkende.... Til deg sør: Jeg skjønner det at du mener at en setning ikke kan ødelegge et vennskap - men det er jammen ikke langt unna !! 0 Siter
shandy Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Jeg ville blitt pissed om det var mitt barn og min nettvenn. Jeg ville nok trodd at det var noe spesielt vedkommende fisket etter, og det er et tillitsbrudd i tillegg til at det er skikkelig råttent å trekke barna inn i det. Men da er det ikke en venn - eller nettvenn, eller hva du vil kalle det. Selv en flørter hadde ikke gjort slikt. Få øynene litt opp fra skjermen da dere? 0 Siter
nikita70 Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 skjønner godt du reagere huufsa ! jeg hadde blitt rasende hadde noen gjort noe sånt her. synes dette er et overtramp jeg. 0 Siter
Gjest ikke auto login Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 HUFF da!! Tror jeg hadde sørget for at det ikke kom automatisk opp! Men du bør si din mening til denne nettvennen! Makan til frekkhet, 0 Siter
soleil Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Nettopp, Dorthe! Og gjett om det var det første jeg gjorde! :-) Du hvordan greide du å gå bort den automatiske påloggingen? Sliter med det selv... Syns det var dristig av vennen din å si slike ting til barnet. 0 Siter
Gjest Betenkelig Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Men tror du ikke at din nettvenn kunne ha en automatisk tilkobling akkurat som deg, og at det var nettvennens sønn/datter som satt på den andre siden og utga seg for å være din nettvenn? Dette må du selvfølgelig sjekke nøye.Voksne oppfører seg da ikke sånn? 0 Siter
huufsa Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Skrevet 15. mars 2004 Du hvordan greide du å gå bort den automatiske påloggingen? Sliter med det selv... Syns det var dristig av vennen din å si slike ting til barnet. Gå på 'verktøy' - 'alternativer' - 'tilkobling'. Der finner du det. 0 Siter
Gjest Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 av en sammenheng, det vet du! Og det sa jeg til deg hvor lei meg jeg var og beklaget det på det sterkeste at det ble oppfattet slik som overhodet ikke var tilsiktet eller ikke var i den mening som du har oppfattet. -Jeg forstår godt at du ble sint og at mitt ordvalg var særdeles dårlig men det var absolutt ikke ment på noen som helst måte som du leser og oppfatter det! Helt sant det at jeg ikke har møtt din sønn fysisk, men jeg har hørt og vi har snakket..senest under lunsjen i forrige uke og du vet om hva! Og jeg trodde virkelig at du kjente meg bedre enn som så! -Ellers vil nok loggen vise snakk om fiske og spill! -Og ikke splid mellom mor og sønn! Jeg beklager virkelig, jeg er dessverre vant til å snakke med barn og unge til venner, da det ikke er like lett å snakke med mamma og pappa om alle ting, og de er glad for at jeg kan være det. 0 Siter
huufsa Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Skrevet 15. mars 2004 av en sammenheng, det vet du! Og det sa jeg til deg hvor lei meg jeg var og beklaget det på det sterkeste at det ble oppfattet slik som overhodet ikke var tilsiktet eller ikke var i den mening som du har oppfattet. -Jeg forstår godt at du ble sint og at mitt ordvalg var særdeles dårlig men det var absolutt ikke ment på noen som helst måte som du leser og oppfatter det! Helt sant det at jeg ikke har møtt din sønn fysisk, men jeg har hørt og vi har snakket..senest under lunsjen i forrige uke og du vet om hva! Og jeg trodde virkelig at du kjente meg bedre enn som så! -Ellers vil nok loggen vise snakk om fiske og spill! -Og ikke splid mellom mor og sønn! Jeg beklager virkelig, jeg er dessverre vant til å snakke med barn og unge til venner, da det ikke er like lett å snakke med mamma og pappa om alle ting, og de er glad for at jeg kan være det. Jeg tar selvfølgelig 'ut av sammenheng' det jeg reagerte mest på i denne samtalen. Du sendte meg tilogmed en sms før jeg kom hjem, hvor du fortalte at du nå hadde hemmeligheter med min sønn. Og at det du snakket med min sønn om, skulle jeg ikke legge meg borti'. Hvor sykt er det? Tenk deg nøye om... -hvor sykt er ikke det?? Så mener du altså virkelig at siden vi snakket om sønnen min under en lunsj, så kjenner du han godt nok til å snakke med han privat, uten meg tilstede..?? At dere mesteparten av tiden snakket om fiske eller spill, endrer ikke det faktum at du var frekk nok til nettopp det! Og i tillegg uttale det som jeg 'tar ut av sammenheng'! Du sier: "jeg er dessverre vant til å snakke med barn og unge til venner, da det ikke er like lett å snakke med mamma og pappa om alle ting, og de er glad for at jeg kan være det." ?? Hvem tror du at du er?? Min sønns 'behov for å snakke med andre enn mamma' ligger her hjemme blandt hans omgangskrets og bekjente! Ikke hos en fremmed på nett! Du sier du trodde jeg kjente deg bedre... enn hva? Jeg kjenner deg tydeligvis ikke... 0 Siter
Gjest Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Jeg tar selvfølgelig 'ut av sammenheng' det jeg reagerte mest på i denne samtalen. Du sendte meg tilogmed en sms før jeg kom hjem, hvor du fortalte at du nå hadde hemmeligheter med min sønn. Og at det du snakket med min sønn om, skulle jeg ikke legge meg borti'. Hvor sykt er det? Tenk deg nøye om... -hvor sykt er ikke det?? Så mener du altså virkelig at siden vi snakket om sønnen min under en lunsj, så kjenner du han godt nok til å snakke med han privat, uten meg tilstede..?? At dere mesteparten av tiden snakket om fiske eller spill, endrer ikke det faktum at du var frekk nok til nettopp det! Og i tillegg uttale det som jeg 'tar ut av sammenheng'! Du sier: "jeg er dessverre vant til å snakke med barn og unge til venner, da det ikke er like lett å snakke med mamma og pappa om alle ting, og de er glad for at jeg kan være det." ?? Hvem tror du at du er?? Min sønns 'behov for å snakke med andre enn mamma' ligger her hjemme blandt hans omgangskrets og bekjente! Ikke hos en fremmed på nett! Du sier du trodde jeg kjente deg bedre... enn hva? Jeg kjenner deg tydeligvis ikke... Jeg ser at det tar av ...jeg kan bare igjen beklage at du misforstår dette så totalt og at det er nytteløst å snakke med noen som ikke vil høre. Sms var da en spøk, og også en info til deg at jeg chattet med sønnen din i tilfelle han ikke sa at han hadde chattet. Jeg beklager at jeg trådde over dine grenser som jeg ikke viste om, mine ordvalg og dårlig humor...Du må gjerne kalle det sykt, ubetenksomt eller hva du vil - jeg kan love deg at det ikke skal gjenta seg på noen som helst måter eller områder for deg eller andre! 0 Siter
Gjest Den var drøy! Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Herregud, jeg skjønner godt at du blei sinna! Det hadde jeg også blitt! Hadde nesten oppfatta det som en trussel hvis en "nettvenn" hadde begynt å snakke sånn til min sønn! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.