Gå til innhold

Singel 24-7 Umoralsk?

Anbefalte innlegg

Gjest snuppa 26
Skrevet

Hva syns dere egentlig om realityserien Singel 24-7?

Selv syns jeg det er max umoralsk...

Skrevet

Er det noen av disse realityseriene som ikke er umoralske?

serendipity
Skrevet

Iallefall bedre enn Temptation Island eks. Men noen melder seg på og noen ser på, så det er jo tydelig at "vi" liker det...

Skrevet

Det der har jeg ikke giddet å se på en gang. Noen som har hatt seg enda?

Gjest midia
Skrevet

ville du ha sett det da hvis noen hadde hatt seg!? Jeg skal ihvertfall ikke fortelle deg hva som skjer,så hvis du vil vite noe så må du nok se selv.

Det virker jo som du er litt nysgjerrig da!!

Gjest what the...
Skrevet

Hatt seg ja,de driver å har seg hele tiden der!;o)

Skrevet

ville du ha sett det da hvis noen hadde hatt seg!? Jeg skal ihvertfall ikke fortelle deg hva som skjer,så hvis du vil vite noe så må du nok se selv.

Det virker jo som du er litt nysgjerrig da!!

Nei, jeg ville ikke ha sett på om de hadde hatt seg døgnet rundt en gang. Jeg bare lurte på hvor lang tid det ville gå før noen hadde seg. Litt nysgjerrig, men ikke så nysgjerrig at jeg gidder å se på det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...