Gjest snuppa 26 Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Hva syns dere egentlig om realityserien Singel 24-7? Selv syns jeg det er max umoralsk... 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Er det noen av disse realityseriene som ikke er umoralske? 0 Siter
serendipity Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Iallefall bedre enn Temptation Island eks. Men noen melder seg på og noen ser på, så det er jo tydelig at "vi" liker det... 0 Siter
Klara Q Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Det der har jeg ikke giddet å se på en gang. Noen som har hatt seg enda? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Det der har jeg ikke giddet å se på en gang. Noen som har hatt seg enda? ville du ha sett det da hvis noen hadde hatt seg!? Jeg skal ihvertfall ikke fortelle deg hva som skjer,så hvis du vil vite noe så må du nok se selv. Det virker jo som du er litt nysgjerrig da!! 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Det der har jeg ikke giddet å se på en gang. Noen som har hatt seg enda? Hatt seg ja,de driver å har seg hele tiden der!;o) 0 Siter
Klara Q Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 ville du ha sett det da hvis noen hadde hatt seg!? Jeg skal ihvertfall ikke fortelle deg hva som skjer,så hvis du vil vite noe så må du nok se selv. Det virker jo som du er litt nysgjerrig da!! Nei, jeg ville ikke ha sett på om de hadde hatt seg døgnet rundt en gang. Jeg bare lurte på hvor lang tid det ville gå før noen hadde seg. Litt nysgjerrig, men ikke så nysgjerrig at jeg gidder å se på det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.